Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

SERVEI AUXILIAR DEL MERCAT PROVISIONAL DE SANT ANTONI D'ALIMENTACIÓ

Òrgan de contractació:
Institut Municipal de Mercats de Barcelona
Unitat de contractació:
Institut Municipal de Mercats de Barcelona
Codi d'expedient:
1956/16
Tipus d'expedient:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis de neteja d'edificis i serveis d'administració de béns arrels
Procediment de licitació:
Obert
Tramitació amb mesures de gestió eficient:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Sens perjudici de la descripció prevista al plec de condicions tècniques, la prestació té per objecte:
¿ Verificació de l'obertura i tancament d'accessos al mercat, i estricte compliment dels horaris establerts. Especial atenció a portes d'accés i d'emergència .
¿ Verificar l'accés de vehicles, comerciants i/o públic, en les diferents franges horàries.
¿ Verificació i seguiment d'altres aspectes organitzatius o normatius del mercat, a indicació de la Direcció del mercat, sobretot l'estacionament indegut en la zona de càrrega i descàrrega i l'ocupació d'espais comuns de forma permanent, prioritàries les que afectin a la seguretat del centre. Donar avís per megafonia en cas de necessitat.
¿ Lliurament d'informe escrit diari de les incidències que s'hagin produït durant el servei a la Direcció del Mercat.
¿ Realitzarà el control i la primera intervenció dels mitjans tècnics dels que es disposen en el centre (temperatures cambres frigorífiques, elevadors, ventilacions, etc.), no manipulant cap dels equips però comprovant el seu funcionament. En cas d'anomalia s'informarà a manteniment i a la Direcció del centre de forma immediata.
¿ Seguirà qualsevol pla operatiu que estipuli l'entitat client, en referència a l'activitat comercial que es desenvolupa a les instal¿lacions del mercat i a l'evacuació del centre en cas d'emergència.
¿ Realitzarà una verificació visual especial quan s'executin obres en les instal¿lacions generals o particulars i en les immediacions a l'edifici que puguin afectar de qualsevol manera en l'activitat del centre.
¿ Regularment observarà des dels accessos del carrer, des d'on realitzarà una presència dissuasòria per evitar venda ambulant, entre d'altres, no actuant en la via pública. En cas d'abusos i de requeriment per part del client donarà avís a cos de policia pertinent.
Pressupost de licitació:
59.140,72 € sense IVA 71.560,27 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
1 any
Àmbit geogràfic:
Barcelona
Termini de presentació d'ofertes:
17/01/17 14:00 h
Valor estimat del contracte:
118.281,44 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
Veure clàusula 3 plec de clàusules administratives

Dades de l'anunci

 
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
BOP:
Accés al BOP - 23/12/16
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 15.00 - Criteri: Eficàcia i eficiència en l'execució del servei, d'acord amb l'operativa de treball proposada, per a la consecució d'un òptim resultat dels recursos destinats al contracte
Ponderació: 5.00 - Criteri: Facilitats de supervisió de les tasques objecte del contracte per part de l'òrgan de contractació
Ponderació: 5.00 - Criteri: Previsió de cobertura del personal destinat a l'execució del contracte en casos de baixes laborals
Ponderació: 5.00 - Criteri: Previsió de cobertura del personal destinat a l'execució del contracte en períodes de vacances
Ponderació: 5.00 - Criteri: Previsió de cobertura en casos d'horaris i/o dies de la bossa d'hores
Ponderació: 4.00 - Criteri: Millores en la dotació de material per a un òptim desenvolupament de les diferents tasques que requereix el servei, així com ells equips de que en disposi el mercat, o d'altres
Ponderació: 2.00 - Criteri: Propostes de formació per al personal responsable del recinte
Ponderació: 2.00 - Criteri: Disposició de telèfon d'atenció 24 hores o similars, per a possibles incidències durant el desenvolupament del servei
Ponderació: 2.00 - Criteri: Sistemes de comunicació intern amb la Direcció del mercat, així com aparell addicional per autoritat en cas d'emergència o incidència
Ponderació: 55.00 - Criteri: Millora en el preu de licitació
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
70332000
Garantia provisional:
No
Compra d'innovació:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Assegurança d'indemnització
Descripció:
Assegurança d¿indemnització per riscos professionals per import igual al valor estimat del contracte -segons clàusula 2- i que haurà d¿estar en vigor fins el termini de presentació d¿ofertes. S¿acompanyarà del compromís de la seva renovació o pròrroga que garanteixi la seva vigència durant tota la durada del contracte, incloent les seves pròrrogues i el termini de garantia
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Títols acadèmics i professionals de l'empresariat i directius, responsables de l'execució
Descripció:
Titulacions acadèmiques i professionals i experiència dels empresaris i del personal de direcció de l¿empresa i, en particular, del personal responsable de l¿execució del contracte.
Mitjà de solvència:
Classificació
Descripció:
Potestativament, els licitadors poden acreditar la seva solvència econòmica i professional acreditant la següent classificació empresarial: Grup L, subgrup 6 i categoria B.

Plecs

 

Documentació

 
Personal a subrogar serv auxiliar Sant Antoni SERVIGESPLAN.pdf
PDF
Condicions d'execució:
Detallades a la clàusula 19 del plec de clàusules administratives particulars

Tauler d'anuncis

Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya