Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

Acord Marc per a la prestació del servei de gestió de l'Allotjament Temporal i Manutenció de persones i famílies a Barcelona i part de la seva àrea metropolitana

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Barcelona
Unitat de contractació:
Gerència de Recursos
Codi d'expedient:
16004383
Sistema de racionalització:
Acord marc
Tipus de tramitació:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis socials i de salut
Procediment d'adjudicació:
Obert

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
El present Acord Marc de serveis té per objecte la selecció de l'única empresa que s'encarregui dels tràmits de mediació en relació a la provisió d'establiments d'allotjament (hostals, pensions apartaments i hotels) de la ciutat de Barcelona i rodalies (fins a un màxim equivalent als municipis inclosos dins de la zona 1 de la xarxa de transports metropolitans de Barcelona per cobrir les necessitats d'acolliment urgent i no ajornable de persones o famílies en risc d'exclusió social i vulnerabilitat, i derivades per les Direccions / òrgans o anàlegs de l'Ajuntament de Barcelona que s'indiquen als plecs o l'Institut Municipal de Serveis Socials
Pressupost de licitació:
4.855.684,43 € sense IVA 4.855.684,43 € IVA inclòs (0,00%)
Durada del contracte:
14 anys
Àmbit geogràfic:
Barcelona
Termini de presentació d'ofertes:
21/11/16 20:00 h
Observacions:
El pressupost de licitació és el que consta als plecs. És una estimació on consta la previsió de despesa efectuada.
Es durà a terme subhasta electrònica per seleccionar l'empresa adjudicatària.

Valor estimat del contracte:
14.567.053,29 € sense IVA
Subhasta electrònica:

Dades de l'anunci

 
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
Criteris d'adjudicació:
Criteri únic relacionat amb els costos
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
63510000
Garantia provisional:
No
Compra pública d'innovació:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
- La mitjana de la xifra anual de negocis durant els tres últims anys ha de tenir un valor mínim de 3.000.000,00 euros. En el cas de què la data de creació o d'inici de les activitats de l'empresa licitadora sigui inferior a tres anys el requeriment es podrà referir al període d'activitat. En el cas de què aquesta data sigui inferior a un any el requeriment podrà ser proporcional.
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Altres
Descripció:
L'import anual, sense incloure els impostos, que el licitador ha d'acreditar com a executat durant l'any de superior execució en el decurs dels últims cinc anys en serveis de naturalesa igual o similar que els que constitueixen l'objecte d'aquest contracte ha de ser com a mínim de 3.000.000,00 euros. Els licitadors hauran d'haver prestat un mínim de tres contractes de prestació de serveis similars als que són objecte d'aquest, tant d'entitats públiques com privades, que tinguin necessitats de serveis d'allotjament similars a les de l'Ajuntament de Barcelona.

El criteri de correspondència entre els serveis executats pel licitador i els que constitueixen l'objecte del contracte vindrà principalment determinat per la pertinença al mateix subgrup de classificació, si el contracte està enquadrat en algun dels que estableix el RGCAP i, en cas contrari la igualtat entre els dos primers dígits dels respectius codis CPV.

Aquesta solvència s'entendrà acreditada pel fet d'estar en possessió de la classificació en el/s grup/s, subgrup/s i categoria/es que s'indiquen a continuació:

GRUP: U SUBGRUP: 4 CATEGORIA
Reial Decret 1098/2001: D CATEGORIA Actual: 5

Els licitadors o candidats han de comprometre's a dedicar o adscriure a l'execució del contracte els mitjans personals i/o materials següents:

- un sistema d'informació dels serveis contractats, explotable via una website a internet amb el suficient nivell de detall, accessible mitjançant contrasenyes, tant globalment com departamentalment. Aquest sistema es podrà substituir pel compromís de lliurar trimestralment un CD amb un full de càlcul Excel, que contingui la informació necessària per poder fer el seguiment de les facturacions i obtenir les estadístiques. En cas que s'opti per aquest segon sistema el representant haurà de signar una declaració especificant-ho que s'inclourà necessàriament en el sobre número 1

- un sistema d'atenció de les incidències que puguin tenir els usuaris i/o les usuàries de l'Ajuntament de Barcelona, tipus 24 hores o hot line, amb calendari i horari que doni cobertura constant, especialment en dies i horaris fora dels comercials habituals i amb capacitat d'emetre o modificar reserves d'allotjaments, altres serveis accessoris i qualsevol altre incidència. La resolució d'incidències haurà de ser amb resposta immediata.

- Tots els participants hauran de comprometre's a dedicar o adscriure a l'execució del contracte els recursos humans i materials necessaris per a la prestació dels serveis objecte d'aquest contracte i a garantir la realització de les gestions que li siguin encarregades amb el menor temps possible, amb la major diligència possible i amb els menors costos possibles.

Plecs

 

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya