Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

1.12.2020 ACTUALIZACIÓ AVÍS: LA PLATAFORMA DE SERVEIS DE CONTRACTACIÓ PÚBLICA I LES EINES DE LICITACIÓ ELECTRÒNICA ESTAN AFECTADES PER UNA INCIDÈNCIA TÈCNICA. EL SERVEI ES TROBA OPERATIU DES DEL DIA 4.11.2020 TOT I QUE ES PODEN PRODUIR AFECTACIONS PUNTUALS EN EL RENDIMENT DE LES EINES.

 

Adquisició d'equipament informàtic de lloc de treball per a les Oficines d'Atenció al Ciutadà (OAC) de l'Ajuntament de Barcelona.

Òrgan de contractació:
Institut Municipal d'Informàtica
Unitat de contractació:
Institut Municipal d'Informàtica
Codi d'expedient:
C0207 2016 270
Tipus de tramitació:
Ordinari
Tipus de contracte:
Subministraments
Subtipus de contracte:
Adquisició
Procediment d'adjudicació:
Obert
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
El present contracte de subministrament té per objecte l'adquisició d'equipament informàtic de lloc de treball per a les 14 oficines que formen part de la xarxa d'Oficines d'Atenció al Ciutadà (OAC) de l'Ajuntament de Barcelona.
L'abast d'aquest contracte implica el subministrament de l'equipament informàtic per a les OAC, d'acord amb les especificacions tècniques previstes a l'apartat 3.1 del plec de prescripcions tècniques i que es correspon amb:
¿ 181 conjunts de mini-ordinadors més pantalles, que hauran d'acoblar-se en una unitat funcional única.
¿ 13 mini-ordinadors per aquelles ubicacions on no sigui possible canviar el model de pantalla i que quedaran connectats a les pantalles actuals, motiu pel qual aquestes unitats estaran equipades amb connector de vídeo VGA.
Addicionalment, l'abast d'aquest contracte inclou les tasques d'instal¿lació i posada en producció de l'equipament informàtic previst, d'acord amb les especificacions que s'estableixen a l'apartat 5.3 del plec de prescripcions tècniques.
Pressupost de licitació:
149.099,17 € sense IVA 180.410,00 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
7 dies
Àmbit geogràfic:
Barcelona
Termini de presentació d'ofertes:
21/10/16 13:00 h
Observacions:
-Bústia per a consultes tècniques: Juanjo.lopez@bcn.cat. -Es convoca sessió informativa, oberta a totes les empreses interessades a participar en aquesta licitació, per al dia 17/10/2016, de 11:30 a 12:30 hores, a la sala Mediterrani de la planta 11a de l'Institut Municipal d'Informàtica, c/ Tànger, 98 de Barcelona, en la qual es donarà resposta a les consultes recepcionades en el correu electrònic, abans esmentat, fins a la data de la sessió. Per qüestions d'aforament es recomanable enviar confirmació d'assistència.
Valor estimat del contracte:
149.099,17 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No

Dades de l'anunci

 
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
BOP:
Accés al BOP - 06/10/16
Criteris d'adjudicació:
Criteri únic relacionat amb els costos
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
32500000
Garantia provisional:
No
Compra pública d'innovació:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
- La xifra anual de negocis durant els tres últims anys ha de tenir un valor mínim de 150.000,00 euros, iva exclòs. En el cas que la data de creació o d'inici de les activitats de l'empresa licitadora sigui inferior a tres anys, el requeriment es podrà referir al període d'activitat. En el cas que aquesta data sigui inferior a un any el requeriment podrà ser proporcional.
Mínim d'acreditació:
150.000,00 €
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
- L'import anual, sense incloure els impostos, que el licitador ha d'acreditar com a executat durant l'any de superior execució en el decurs dels últims cinc anys en subministraments de naturalesa igual o similar que els que constitueixen l'objecte d'aquest contracte ha de ser com a mínim de 50.000,00 euros.
Mínim d'acreditació:
50.000,00 €

Plecs

 

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya