Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

Per motius tècnics vinculats a la propera posada en funcionament de la nova Plataforma de Serveis de Contractació Pública està programat un segon tall de servei de la Plataforma, que comportarà que no estigui disponible del divendres 24 de febrer a les 8h fins al dilluns 27 de febrer a les 8h aproximadament -la durada exacta d'aquest interval previst constarà inscrita en el Registre d'incidències de la pròpia Plataforma.

 

Subministrament de llumeneres amb tecnologia LED per a la millora de l'eficiència de l'enllumenat públic de Manlleu

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Manlleu
Codi d'expedient:
AST/389/2022
Tipus de tramitació:
Ordinària
Tipus de contracte:
Subministraments
Subtipus de contracte:
Adquisició
Procediment d'adjudicació:
Obert
Tramitació simplificada:
Projecte finançat amb el Mecanisme de Recuperació i Resiliència (Fons NextGeneration EU):
No
Projecte finançat amb fons REACT-EU (Fons NextGeneration EU):
No
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Subministrament i instal·lació de llumeneres amb tecnologia LED per a la millora de l'eficiència de l'enllumenat públic de Manlleu.
Pressupost de licitació:
82.626,11 € sense IVA 99.977,59 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
4 mesos
Àmbit geogràfic:
Manlleu
Termini de presentació d'ofertes:
02/11/22 23:59 h
Valor estimat del contracte:
82.626,11 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
Criteris d'adjudicació:
Criteri únic relacionat amb els costos
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
31500000
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Assegurança d'indemnització
Descripció:
assegurança de responsabilitat civil per riscos professionals per un import igual o superior al valor estimat del lot
Mínim d'acreditació:
82.626,11 €
Mitjà de solvència:
Altres
Descripció:
Es obligatori estar inscrit en un registre oficial de licitadors
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
Relació dels principals subministraments efectuats d'igual o similar naturalesa que els que constitueixen l'objecte del contracte en el curs de, com a màxim, els tres últims anys, indicant el seu import, dates i destinatari públic o privat dels mateixos
Observacions:
Com a mínim, cal que l'import anual acumulat en un dels anys sigui igual o superior al 70 % de l'anualitat mitja del contracte.
Mitjà de solvència:
Altres
Descripció:
Relació del personal tècnic o unitats tècniques, integrades o no en l'empresa, dels que es disposi per a l'execució del contracte, especialment els encarregats del control de qualitat.
Observacions:
El mínim exigit és el previst en el plec de prescripcions tècniques del projecte
Mitjà de solvència:
Mostres, descripcions i fotografies dels productes subministrats
Descripció:
Mostres, descripcions i fotografies dels productes a subministrar, l'autenticitat dels quals es pugui certificar a petició de l'entitat contractant.
Observacions:
El mínim exigit és el previst en el plec de prescripcions tècniques del projecte
Mitjà de solvència:
Altres
Descripció:
En cas de que es tracti d'una empresa amb menys de 5 anys d'antiguitat s'haurà d'acreditar la solvència amb la relació del personal tècnic i les mostres, descripcions i fotografies

Plecs

 

Documentació

 
Memoria justificativa.pdf
PDF
Acord inici licitacio.pdf
PDF
Anunci de licitacio.pdf
PDF
Condicions d'execució:
Les previstes en els plecs
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya