Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

SUBMINISTRAMENT I INSTAL·LACIÓ D'EQUIPAMENT PER A L'AMPLIACIÓ I MODERNITZACIÓ DEL MATERIAL TÈCNIC I AUDIOVISUAL DE LA SALA MOZART DE CALELLA

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Calella
Codi d'expedient:
2022/59
Tipus de tramitació:
Ordinària
Tipus de contracte:
Subministraments
Subtipus de contracte:
Adquisició
Procediment d'adjudicació:
Obert
Tramitació simplificada:
Projecte finançat amb el Mecanisme de Recuperació i Resiliència (Fons NextGeneration EU):
No
Projecte finançat amb fons REACT-EU (Fons NextGeneration EU):
No
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Subministrament i instal·lació d'equips per a la modernització i digitalització dels sistemes digital d'àudio, il·luminació i vídeo per a la Sala Mozart de Calella.
Pressupost de licitació:
66.033,92 € sense IVA 79.901,05 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
3 mesos
Àmbit geogràfic:
Calella
Termini de presentació d'ofertes:
04/10/22 14:00 h
Valor estimat del contracte:
66.033,92 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
Nombre de lots:
2
Oferta integradora:
No
Nombre màxim de lots al que un mateix licitador pot presentar oferta:
2
Nombre màxim de lots que es pot adjudicar a un mateix licitador:
2
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 5.00 - Criteri: Concepte global de la intervenció
Ponderació: 15.00 - Criteri: Informació tècnica dels materials
Ponderació: 5.00 - Criteri: Coherència i detall de la programació
Ponderació: 45.00 - Criteri: Oferta econòmica
Ponderació: 15.00 - Criteri: Ampliació termini de garantia
Ponderació: 15.00 - Criteri: Revisions anuals
S'accepten variants:
No
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
- Lot 1: Volum anual de negocis del licitador referit a l'any de major volum de negoci dels 3 últims exercicis sigui com a mínim 40.211,55 ¤.

- Lot 2: Volum anual de negocis del licitador referit a l'any de major volum de negoci dels 3 últims exercicis sigui com a mínim 58.839,33 ¤
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
- Lot 1: Relació dels principals subministraments realitzats durant els 3 últims anys, d'igual o similar naturalesa que l'objecte del contracte, l'import anual acumulat en l'any de major execució sigui com a mínim de 22.706,12 ¤, acompanyat de certificat de bona execució.

- Lot 2: Relació dels principals subministraments realitzats durant els 3 últims anys, d'igual o similar naturalesa que l'objecte del contracte, l'import anual acumulat en l'any de major execució sigui com a mínim de 33.224,61 ¤, acompanyat de certificat de bona execució.
Mitjà de solvència:
Títols acadèmics i professionals de l'empresariat i directius, responsables de l'execució
Descripció:
Acreditació en plantilla de treballadors d'un responsable amb titulació d'enginyer, enginyer tècnic o graduat en enginyeria.
Mitjà de solvència:
Altres
Descripció:
Empresa inscrita en el Registre d'agents de la seguretat industrial com a empresa instal·ladora d'electricitat en la categoria de Baixa Tensió-Especialista.

Versió completa

Plecs

 

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya