Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

ECAO 6083/2022 - Contracte mixt dels treballs definits en el "Projecte executiu de subministrament i instal·lació de 8 Panells d'Informació Variable de l'estat del trànsit i dels nivells de contaminació", amb criteris de contractació pública ecològica, dins el marc de la iniciativa "NextGenerationEU"

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Terrassa
Unitat de contractació:
Servei de Contractació d'Obres
Codi d'expedient:
ECAO 6083/2022
Tipus de tramitació:
Urgent
Tipus de contracte:
Subministraments
Subtipus de contracte:
Adquisició
Procediment d'adjudicació:
Obert
Projecte finançat amb el Mecanisme de Recuperació i Resiliència (Fons NextGeneration EU):
Projecte finançat amb fons REACT-EU (Fons NextGeneration EU):
No
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
ECAO 6083/2022 - Contracte mixt dels treballs definits en el "Projecte executiu de subministrament i instal·lació de 8 Panells d'Informació Variable de l'estat del trànsit i dels nivells de contaminació", amb criteris de contractació pública ecològica, dins el marc de la iniciativa
"NextGenerationEU"
Pressupost de licitació:
277.690,50 € sense IVA 336.005,51 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
6 mesos
Àmbit geogràfic:
Terrassa
Termini de presentació d'ofertes:
29/06/22 14:00 h
Observacions:
- El termini d'execució del contracte serà de sis (6) mesos, a comptar des de la data de la signatura de l'Acta de comprovació del replanteig que es signarà a l'inici de l'execució dels treballs. Els treballs s'han d'executar dins l'anualitat del 2023 per la disponibilitat de la dotació de la partida pressupostària. El "Projecte executiu de subministrament i instal·lació de 8 Panells d'Informació Variable de l'estat del trànsit i dels nivells de contaminació", contempla l'execució en 6 mesos. Es preveu que els treballs comencin el 16 de gener de 2023 i finalitzin el 16 de juliol de 2023, permetent donar compliment a la planificació general prevista a la ciutat durant el 2023.

- El projecte, a banda de les obres, també conté les especificacions tècniques dels subministraments a realitzar, que s'entenen equiparables al contingut mínim d'un plec de prescripcions tècniques (PPT) propi d'un contracte de subministrament als efectes descrits en l'article 125.1 de la LCSP. Així, les actuacions definides en el projecte corresponen a la totalitat dels treballs que componen l'objecte del contracte.

- Amb el propòsit de traslladar a tots els beneficiaris aquests objectius del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència, la convocatòria estableix com a fites crítiques l'adjudicació d'almenys el 60% de l'import del cost subvencionable de les actuacions subvencionades abans que conclogui novembre de 2022 i la finalització d'aquestes actuacions abans de 31 de desembre 2023.

- En aquest procediment no es valora cap criteri que depengui d'un judici de valor.

- Els documents penjats en el perfil (Plataforma de Contractació i Pixelware), en format manipulable (excel, word, tcq, etc), estan sota la responsabilitat de l'usuari.

- De conformitat amb les disposicions addicionals 15, 16 i 17 de LCSP i el que estableix l'Ordenança municipal per al govern i administració electrònica, s'estableix l'obligatorietat de l'ús de mitjans electrònics, informàtics o telemàtics per desenvolupar totes les fases del procediment de contractació, inclusives les que correspongui realitzar a les empreses licitadores i/o candidates com la presentació de les ofertes. Les proposicions que no es presentin per mitjans electrònics, en la forma que determina aquest plec, seran excloses.

La presentació de proposicions es farà únicament a través de la plataforma electrònica de l'Ajuntament de Terrassa, d'accés gratuït: https://portalcontractacio.terrassa.cat

És important que les empreses licitadores verifiquin amb antelació suficient, abans de la signatura i enviament de les proposicions, els requisits tècnics del portal per a la presentació de proposicions a través de la plataforma PIXELWARE: navegadors compatibles amb la licitació electrònica, recomanacions vinculades a l'ordinador i accés mitjançant certificat electrònic https://pixelware.com/servicios-soporte-licitadores-requisitos-minimos/

Es pot verificar i actualitzar gratuïtament la versió de JAVA accedint a la pàgina http://www.java.com/es/. En cas de dubtes consultar la següent pàgina amb continguts multimèdia (vídeos i tutorials) https://pixelware.com/servicios-soporte-licitadores-configuracion-equipo/ o bé utilitzar el suport telefònic posat a disposició per PIXELWARE de dilluns a divendres de 08:00 a 18:00 h, excepte festius nacionals, a través del telèfon 91 803 66 27.

Per accedir a la licitació electrònicament, cal descarregar prèviament l'aplicació de presentació d'ofertes, que quedarà instal¿lada mitjançant icona d'accés directe al vostre ordinador. https://portalcontractacio.terrassa.cat/html/descarga-app-sobres

El registre d'Empreses, és opcional però recomanable, ja que permet la comunicació directe amb les empreses donades d'alta, que rebran informació de totes les licitacions publicades al portal. https://portalcontractacio.terrassa.cat/persona
Valor estimat del contracte:
277.690,50 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
Obertura de pliques (Obertura electrònica) :
01/07/22 09:00 No presencial, per la plataforma Pixelware
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 75.00 - Criteri: Proposta econòmica per a l'execució del contracte
Ponderació: 15.00 - Criteri: Proposta quant als criteris de contractació pública ecològica: Utilització de pintures i vernissos ecològics aplicats als xassís i suports dels panells
Ponderació: 10.00 - Criteri: Proposta quant als criteris de contractació pública ecològica: Utilització d'àrids reciclats per a la construcció (bases de formigó)
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
35261100
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
- Un volum de negoci anual en l'àmbit d'activitats corresponents a l'objecte del contracte, referit al millor exercici dins dels tres (3) darrers anys, per un import de com a mínim una vegada (1 vegada) el valor estimat del contracte (277.690,50 ¤).
Observacions:
Igualment, es podrà disposar de qualsevol dels altres mitjans de solvència econòmica i financera previstos a l'article 87 de la LCSP, tenint en compte aquest mateix import.
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
- Haver executat com mínim dos (2) treballs de la mateixa naturalesa o de característiques similars als que inclou l'objecte del contracte, que incloguin el subministrament i la instal·lació d'elements tecnològics relacionats amb el trànsit, realitzats en el curs dels últims vuit (8) anys, per un import igual o superior al valor estimat d'aquest contracte (277.690,50 ¤, IVA exclòs). Aquests treballs s'acreditaran mitjançant certificats de bona execució.
Observacions:
L'article 89, apartat 1.a, de la Llei 9/2017, preveu que la solvència tècnica es pot acreditar amb certificats de bona execució dels tres últims anys, excepte quan sigui necessari per garantir un nivell adequat de competència es podria demanar per més de tres anys. Atès l'impacte negatiu que ha tingut el dèficit d'inversions en general sobre el sector de les tecnologies aplicades al trànsit durant els darrers anys i en particular de la COVID-19 en els dos últims anys, sembla raonable ampliar aquest termini. Per aquest motiu es proposa que la solvència tècnica s'acrediti amb una relació de la instal·lació de panells d'informació variable de l'estat del trànsit i dels nivells de contaminació de característiques similars als del present contracte, o de càmeres de trànsit o semaforitzacions executats durant els darrers vuit (8) anys, per un import igual o superior al valor estimat d'aquest contracte mitjançant certificats de bona execució.
Classificació empresarial:
Aquest és un contracte mixt de subministraments i obres en el qual la prestació principal és el subministrament, fet que condiciona que la seva preparació i adjudicació es regeixi per les característiques del contracte de subministrament (article 18.1 a) de la LCSP). D'acord amb l'article 77 de la LCSP, per als contractes de subministrament no es exigible la classificació de l'empresari. Si considerem els dos tipus de prestacions que composen l'objecte del contracte per separat, com les actuacions de la tipologia d'obres no superen els 500.000 ¤, IVA exclòs, no seria d'aplicació aquest límit econòmic per establir una classificació d'obres obligatòria per participar en aquesta licitació.

Plecs

 

Documentació

 
Informe necessitat contractar.pdf
PDF
Resolucio aprovacio PCAP.pdf
PDF
Nota de conformitat Secretari.pdf
PDF
Composicio de la Mesa.pdf
PDF
Models annexos PCAP.doc
DOC
Pressupost preus zero.TCQ
TCQ
Pressupost preus zero.xls
XLS
DEUC.xml
XML
DEUC.pdf
PDF
Anunci de licitacio.pdf
PDF
Condicions d'execució:
S'especifiquen en clàusula catorzena i en l'apartat 11 del quadre de característiques del contracte del PCAP, a les quals s'atribueix el caràcter d'obligacions contractuals essencials als efectes assenyalats a l'article 211.1.f) de la LCSP.
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya