Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractaciˇ P˙blica

 

Serveis formatius del viver d'empreses ALTAMAR de l'ajuntament de Calonge i Sant Antoni.

Ďrgan de contractaciˇ:
Ajuntament de Calonge i Sant Antoni
Codi d'expedient:
2022/2486
Tipus de tramitaciˇ:
OrdinÓria
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis d'educaciˇ i formaciˇ professional
Procediment d'adjudicaciˇ:
Obert
Tramitaciˇ simplificada:
Projecte finanšat amb el Mecanisme de Recuperaciˇ i ResiliŔncia (Fons NextGeneration EU):
No
Projecte finanšat amb fons REACT-EU (Fons NextGeneration EU):
No
Compra p˙blica d'innovaciˇ:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitaciˇ
  • Adjudicaciˇ
  • Formalitzaciˇ

Descripciˇ de l'esmena:
Obertura de pliques
PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripciˇ de la prestaciˇ:
L'objecte del contracte Ús la contractaciˇ de determinats serveis formatius promoguts pel Viver d'Empreses Altamar de l'Ajuntament de Calonge i Sant Antoni, que preveu un total de 320 hores/any i en concret distribu´t de la segŘent manera:

a) Cursos de capacitaciˇ ocupacional (100 hores/any)
b) Cursos d'idiomes, informÓtica i eines TIC per ocupaciˇ i empresa (110 hores/any)
c) Cursos de marketing digital, vendes i economia per emprenedors (110 hores/any)
Pressupost de licitaciˇ:
32.000,00 € sense IVA 32.000,00 € IVA incl˛s (0,00%)
Durada del contracte:
2 anys
└mbit geogrÓfic:
Calonge
Termini de presentaciˇ d'ofertes:
07/06/22 23:59 h
Valor estimat del contracte:
70.400,00 € sense IVA
Subhasta electr˛nica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Pr˛rroga:
Informaciˇ complementÓria sobre la pr˛rroga:
Es preveuen dos prorrogues anuals.
Es preveuen modificacions als plecs:

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisiˇ en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
Criteris d'adjudicaciˇ:
Ponderaciˇ: 60.00 - Criteri: Millora de preu fins a
Ponderaciˇ: 20.00 - Criteri: Millora formaciˇdel personal adscrit al contracte fins
Ponderaciˇ: 20.00 - Criteri: 3. ExperiŔncia demostrada per part del personal que s'adscriurÓ al contracte en tasques iguals o anÓlogues a la de l'objecte del contracte fins a
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
79632000
Garantia provisional:
No
SolvŔncia econ˛mica i financera
MitjÓ de solvŔncia:
Xifra anual de negoci
Descripciˇ:
J.1. Criteris de selecciˇ relatius a la solvŔncia econ˛mica i financera:

D'acord amb l'article 87 de la LCSP, els licitadors acreditaran la seva solvŔncia econ˛mica i financera pels segŘents mitjans:

Volum anual de negocis del licitador o candidat, que referit a l'any de major volum de negoci dels tres ˙ltims anys conclosos haurÓ de ser almenys el 100% de l' anualitat mitjana del VEC del contracte (17.600 Ą).

El volum anual de negocis dels licitadors s'acreditarÓ mitjanšant certificaciˇ del Registre Mercantil dels comptes anuals dipositats pel licitador, si l'empresari estiguÚs inscrit en aquest registre, i en cas contrari pels comptes anuals dipositats en el registre oficial que hagi d'estar inscrit. Els empresaris individuals no inscrits en el Registre Mercantil acreditaran el seu volum anual de negocis mitjanšant els seus llibres d'inventaris i comptes anuals legalitzats pel Registre Mercantil.

Alternativament a aquesta documentaciˇ es podrÓ presentar certificat de l'import net de la xifra de negocis de l'AEAT (AgŔncia Estatal d'Administraciˇ TributÓria) dels anys corresponents (model 390 o 303).

Si el licitador Ús una persona fÝsica i no estÓ obligat a portar llibres d'inventaris i comptes anuals legalitzats pel Registre Mercantil podrÓ substituir aquesta sistemÓtica de justificaciˇ per l'aportaciˇ d'una declaraciˇ responsable en la que manifesti aquesta situaciˇ i la documentaciˇ de quŔ disposa per verificar per el seu volum anual de negocis (exemple: declaraciˇ del volum de negocis de les declaracions de les rendes corresponents).

SolvŔncia tŔcnica i professional
MitjÓ de solvŔncia:
Treballs realitzats
Descripciˇ:

J.2. Criteris de selecciˇ relatius a la solvŔncia tŔcnica o professional:

Una relaciˇ signada dels principals serveis o treballs realitzats en els ˙ltims cinc anys que inclogui import, dates i destinatari, p˙blic o privat, relacionats amb l'objecte del contracte.

S'exigeix que el licitador acrediti com a executats durant les anualitats que figuren a la relaciˇ un mÝnim de 300 hores en serveis d'igual o similar naturalesa que els que constitueixen l'objecte del contracte .

A efectes de determinar la correspondŔncia entre els serveis executats pel licitador i els que constitueixin l'objecte del contracte, quan hi hagi classificaciˇ aplicable a aquest ˙ltim s'atendrÓ a la pertinenša al mateix subgrup de classificaciˇ i en la resta de casos a la igualtat dels tres primers dÝgits dels de seus respectius codi CPV, sempre i quan tambÚ es doni la correspondŔncia indicada al parÓgraf anterior.

Els serveis o treballs efectuats s'acrediten mitjanšant certificats de bona execuciˇ (d'acord amb el model del plec de clÓusules) realitzats per l'˛rgan competent, quan el destinatari sigui una entitat del sector p˙blic; quan el destinatari sigui un subjecte privat, mitjanšant un certificat expedit per aquest o, a falta d'aquest certificat, mitjanšant una declaraciˇ de l'empresari; si escau, aquests certificats seran comunicats directament a l'˛rgan de contractaciˇ per l'autoritat competent.

Per a empreses de nova creaciˇ (menys de 5 anys), la seva solvŔncia s'acreditarÓ mitjanšant declaraciˇ responsable de l'empresa on s'indiqui el personal del qual es disposarÓ per a l'execuciˇ dels treballs objecte del contracte. Com a mÝnim s'haurÓ d'acreditar que es disposa de 3 professors amb la formaciˇ exigida segons el PPT i adequada a cadascuna de les prestacions (1 per a cada tipologia de la prestaciˇ).

En aquest cas, a la justificaciˇ per a l'adjudicaciˇ, si fos el cas, s'hi hauran d'adjuntar els documents acreditatius corresponents, que seran:

- En cas que el professor/s de quŔ es disposi estigui/n integrat/s a l'empresa:
┐ Contracte laboral
┐ TC1 o TC2 on consti el treballador i la seva categoria

- En cas que el professor/s de quŔ es disposi NO estigui integrat a l'empresa:
┐ Contracte mercantil o document que acrediti la colĚlaboraciˇ del tŔcnic amb l'empresa i declaraciˇ responsable del tŔcnic conforme prestarÓ els seus serveis per l'empresa en l'execuciˇ d'aquest contracte, en cas que aquesta en resulti adjudicatÓria


Plecs

 

Documentaciˇ

 
MEMORIA serveis formatius VIVER EMPRESES.pdf
PDF
ACORD JGL 19052022 APROVACIO CONTRACTE.pdf
PDF
ANUNCI.pdf
PDF
Condicions d'execuciˇ:
Les que consten a l'apartat Q del PCAP i les que constin en el PPT.
AvÝs legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecciˇ de dades  |  © Generalitat de Catalunya