Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contratación Pública

 

Redacció del projecte bàsic i executiu, estudi bàsic de seguretat i salut, pla de control de qualitat, redacció de la documentació tècnica de prevenció i seguretat en cas d'incendi, certificació d'eficiència energètica, legalitzacions de les instal·lacions, aixecament topogràfic i estudi geotècnic de les obres de construcció de vestidors i espais per a cicles formatius a l'Institut La Garrotxa d'Olot

Órgano de contratación:
Departament d'Educació
Unidad de contratación:
Serveis Centrals del Departament d'Ensenyament
Código de expediente:
ED-2022-191
Tipo de tramitación:
Ordinaria
Tipo de contrato:
Servicios
Subtipo de contrato:
Servicios de arquitectura; servicios de ingeniería y servicios integrados de ingeniería; servicios de planificación urbana y servicios de arquitectura paisajista. Servicios conexos de consultores en ciencia y tecnología. Servicios de ensayos y análisis técnicos
Procedimiento de adjudicación:
Abierto
Tramitación simplificada:
Proyecto financiado con el Mecanismo de Recuperación y Resiliencia (Fondos NextGeneration EU):
No
Proyecto financiado con fondos REACT-EU (Fondos NextGeneration EU):
No
Compra pública de innovación:
No
  • Alerta futura y consulta preliminar del mercado
  • Anuncio previo
  • Anuncio de licitación
  • Adjudicación
  • Formalización

PDF PDF i XML

Datos del contrato

 
Descripción de la prestación:
Redacció del projecte bàsic i executiu, estudi bàsic de seguretat i salut, pla de control de qualitat, redacció de la documentació tècnica de prevenció i seguretat en cas d'incendi, certificació d'eficiència energètica, legalitzacions de les instal·lacions, aixecament topogràfic i estudi geotècnic de les obres de construcció de vestidors i espais per a cicles formatius a l'Institut La Garrotxa d'Olot
Presupuesto de licitación:
29.091,57 € sin IVA 35.200,80 € IVA incluido (21,00%)
Duración del contrato:
2 meses
Ámbito geográfico:
Catalunya
Plazo de presentación de ofertas:
08/07/22 18:00 h
Observaciones:
El termini de durada és d'un màxim de 60 dies naturals. Les empreses que hi vulguin participar hauran d'estar inscrites en el Registre Electrònic d'Empreses Licitadores (RELI) o en el Registre Oficial de Licitadors i Empreses Classificades.
Valor estimado del contrato:
29.091,57 € sin IVA
Subasta electrónica:
No
Contrato armonizado:
No
Se prevén modificaciones a los pliegos:
No

Datos del anuncio

 
Reserva social:
No
División en lotes:
No
Número de lotes:
No hay lotes
Criterios de adjudicación:
Ponderación: 25.00 - Criterio: Proposició econòmica
Ponderación: 30.00 - Criterio: Reducció del termini inicial
Ponderación: 45.00 - Criterio: Proposta tècnica
Se aceptan variantes:
No
Código CPV:
71242000
Garantía provisional:
No
Solvencia económica y financiera
Medio de solvencia:
Cifra anual de negocio
Descripción:
Declaració sobre el volum anual de negocis, referit als tres últims exercicis disponibles, en funció de la data de creació o d'inici d'activitats de l'empresari, amb un import mínim anual equivalent a l'import de licitació del contracte (IVA exclòs).
Si les empreses licitadores son de nova creació (menys de 5 anys) i no tenen suficient volum de negoci, podran acreditar la seva solvència econòmica amb una assegurança de responsabilitat civil per riscos professionals, de cobertura igual o superior a l'import al qual es liciti (IVA exclòs)
Solvencia técnica y profesional
Medio de solvencia:
Trabajos realizados
Descripción:
Relació dels serveis realitzats durant els darrers tres anys, entre els que ha d'haver, com a mínim, una redacció de projecte de pressupost no inferior a l'import de licitació del contracte (IVA exclòs). Els serveis han d'estar avalats per certificats de bona execució els quals han d'indicar l'import, les dates i l'objecte del servei. Quan el destinatari sigui un subjecte privat, a falta d'aquest certificat, els serveis s'acreditaran mitjançant una declaració de l'empresari, acompanyada dels documents en poder seu que acreditin la realització de la prestació.
Si les empreses licitadores son de nova creació (menys de 5 anys), la solvència tècnica s'acreditarà mitjançant una declaració que indiqui el personal tècnic o unitats tècniques integrats o no a l'empresa, perticipants en el contrate, especialment aquells encarregats del control de qualitat. En aquest cas, la declaració compendrà una relació d'un mínim de 5 tècnics, concretant el càrrec que tenen a l'empresa amb el nom i cognom de cadascun d'ells.
Observaciones:
Relació dels principals serveis o treballs realitzats els darrers 3 anys

Pliegos

 

Documentación

 
Inf. Just. C. DG. ED-2022-191. Signed.pdf
PDF
Resolucio aprovacio_ED 2022 191-002.pdf
PDF
Annex 1 PCAP_ED 2022 191.doc
DOC
Annex 2 PCAP_ED 2022 191.doc
DOC
Proposta tecnica i altra documentacio tecnica.docx
DOC
plantilla_anunci_licitacio_ED 2022 191.docx
DOC
Condiciones de ejecución:
Les establertes a l'apartat M del quadre de característiques del plec de clàusules administratives particulars.
Aviso legal  |  Sobre el web  |  Accesibilidad  |  Protección de datos  |  © Generalitat de Cataluña