Per motius tècnics vinculats a la propera posada en funcionament de la nova Plataforma de Serveis de Contractació Pública està programat un segon tall de servei de la Plataforma, que comportarà que no estigui disponible del divendres 24 de febrer a les 8h fins al dilluns 27 de febrer a les 8h aproximadament -la durada exacta d'aquest interval previst constarà inscrita en el Registre d'incidències de la pròpia Plataforma.
Departament de Contractació (Casa Albertí) 17220 Sant Feliu de Guíxols (Girona)
Horari d'atenció al públic: L'horari d'atenció del Departament de 9.00 a 14.00 h de dilluns a divendres REGISTRE ENTRADA: En Registre de Documents de la web municipal (ciutada.guixols.cat) podeu trobar tota informació al respect
Telèfon: 972327021
Fax: 972326917
Correu electrònic: plecs@guixols.cat
Adreça web: http://ciutada.guixols.cat