Per motius tècnics vinculats a la propera posada en funcionament de la nova Plataforma de Serveis de Contractació Pública està programat un segon tall de servei de la Plataforma, que comportarà que no estigui disponible del divendres 24 de febrer a les 8h fins al dilluns 27 de febrer a les 8h aproximadament -la durada exacta d'aquest interval previst constarà inscrita en el Registre d'incidències de la pròpia Plataforma.
*(Els contractes menors es poden consultar al portal de transparència de l'Ajuntament d'Igualada:https://www.seu-e.cat/web/igualada/govern-obert-i-transparencia/contractes-convenis-i-subvencions/rel)
Plaça Ajuntament, 1 08700 Igualada
Horari d'atenció al públic: Dilluns a Divendres de 8.00 a 15.00
Telèfon: 938031950
Fax: 938035393
Correu electrònic: contractacio@aj-igualada.net
Adreça web: http://www.igualada.cat