Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

Contracte de serveis de recollida de residus amb modalitat porta a porta i neteja viària. Aquest contracte inclou objectius d'eficiència social.

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Manlleu
Codi d'expedient:
CTR/19/2020-2-
Tipus de tramitació:
Ordinària
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis de clavegueram i eliminació de deixalles: serveis de sanejament i serveis similars
Procediment d'adjudicació:
Obert
Projecte finançat amb fons del Mecanisme de Recuperació i Resiliència:
No
Projecte finançat amb fons REACT-EU:
No
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
LOT 1 - Servei de recollida de residus i neteja viària: consisteix en el servei públic de recollida de residus (domèstics, comercials i industrials) al municipi de Manlleu així com el seu transport fins a l'àrea de gestió corresponent. Es preveu la implantació d'un nou model de recollida basat en el sistema porta a porta de les fraccions resta, matèria orgànica i multiproducte. La fracció vidre es continuarà recollint a través del mateix sistema de càrrega vertical.
LOT 2 - Servei de recollida de residus voluminosos: consisteix en el servei públic de recollida de residus voluminosos a Manlleu, així com el seu transport fins a la deixalleria municipal.
Pressupost de licitació:
24.788.872,09 € sense IVA 27.267.759,29 € IVA inclòs (10,00%)
Durada del contracte:
8 anys 1 mes
Àmbit geogràfic:
Manlleu
Termini de presentació d'ofertes:
22/10/21 23:59 h
Observacions:
El LOT 2 es reserva a Centres Especials de Treball (CET)
Valor estimat del contracte:
29.746.646,50 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
Nombre de lots:
2
Oferta integradora:
No
Nombre màxim de lots al que un mateix licitador pot presentar oferta:
1
Nombre màxim de lots que es pot adjudicar a un mateix licitador:
1
DOUE:
Accés al DOUE - 27/09/21
S'accepten variants:
No
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
Es detalla aquest requisit per a cadascun dels dos lots a l'apartat H.2 del Quadre de característiques del Plec de clàusules administratives particulars
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
Es detalla aquest requisit per a cadascun dels dos lots a l'apartat H.3 del Quadre de característiques del Plec de clàusules administratives particulars
Mitjà de solvència:
Títols acadèmics i professionals de l'empresariat i directius, responsables de l'execució
Descripció:
Es detalla aquest requisit per a cadascun dels dos lots a l'apartat H.3 del Quadre de característiques del Plec de clàusules administratives particulars
Mitjà de solvència:
Mesures de gestió mediambiental
Descripció:
Es detalla aquest requisit per a cadascun dels dos lots a l'apartat H.3 del Quadre de característiques del Plec de clàusules administratives particulars
Mitjà de solvència:
Altres
Descripció:
Només per al LOT 1: Estar inscrits al registre de transportistes de residus de Catalunya i mantenir la inscripció durant tots els anys del contracte.
Mitjà de solvència:
Altres
Descripció:
Només per al LOT 2: Acreditació conforme es compleixen els requisits d'un centre especial de treball d'iniciativa social o bé d'una empresa d'inserció social.
Mitjà de solvència:
Altres
Descripció:
Només per al LOT 2: Disposar d'un equip de professionals en psicologia i/o pedagogia per a l'acompanyament i seguiment del personal d'inserció que prestarà els serveis del contracte.

Versió completa

Plecs

 

Documentació

 
Annex 1.1. Caracteritzacio FORM 16-12-2020.pdf
PDF
Annex 1.1. Caracteritzacio MP 11-05-2020.xlsx
XLS
Annex 1.3. Manlleu EC Complert.pdf
PDF
Annex 1.4. Dades cercles comparacio.xlsx
XLS
Annex 2.1 Ambit territorial de prestacio de serveis.pdf
PDF
Annex 2.2 Fases desplegament del servei Pap.pdf
PDF
Annex 3. Ubicacio arees tancades PaP.pdf
PDF
Annex 4. Tipologia edificatoria Manlleu.pdf
PDF
Annex 5. Densitat habitatges per parcella Manlleu.pdf
PDF
Annex 6. Planol d'ubicacions dels elements de contencio actuals.pdf
PDF
Annex 7.1 Estudi implantacio act. economiques i EQ.pdf
PDF
Annex 7.2 Annexos I II i III estudi (desglos i calculs).xlsx
XLS
Annex 7.3 Annex IV estudi (Fitxes).pdf
PDF
Annex 8.1 Frequencies minimes escombrada manual.pdf
PDF
Annex 8.2 Frequencies minimes escombrada mecanica.pdf
PDF
Annex 9.1 Ubicacio papereres actuals.pdf
PDF
Annex 9.2 Ubicacio zones verdes actuals.pdf
PDF
Annex 9.3 Ubicacio mercat actual.pdf
PDF
Annex 10. Llistat fires i festes.pdf
PDF
Annex 11. Protocol per a la prevencio de la Legionella.pdf
PDF
Annex 12. Zones de recollida de voluminosos.pdf
PDF
Annex 13_Maquinaria anterior contracte CANVIAT.xlsx
XLS
Annex 14 Especificacions tecniques minimes dels equips_CANVIAT.xlsx
XLS
Annex 15.1. Control de qualitat neteja viaria rev.xlsx
XLS
Annex 15.2. Control de qualitat recollida residus rev.xlsx
XLS
Annex 16. Model de presentacio de quadres tecnics.xlsx
XLS
Annex 17.1 Model de presentacio economic (Lot 1).xlsx
XLS
Annex 17.2 Model de presentacio economic (Lot 2).xlsx
XLS
Annex 18. Conveni collectiu centre Manlleu.pdf
PDF
Annex 19. Conveni collectiu centre Vic.pdf
PDF
Annex 20. Acta prorroga CC centre Vic 2021 - sense dp.pdf
PDF
Annex 21. Taules salarials centre Vic 2021.pdf
PDF
Annex 22. Llistat de personal a subrogar.pdf
PDF
Annex 23_Memoria serveis actuals_NOU.pdf
PDF
Acord nova licitacio.pdf
PDF
Anunci licitacio.pdf
PDF
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya