Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

Us comuniquem que, temporalment, les publicacions anteriors a l'any 2019 no estan accessibles des del Portal de la Plataforma de serveis de contractació pública. En el cas que necessiteu disposar d'alguna d'aquestes publicacions, cal que ho demaneu a l'òrgan de contractació que ha fet la publicació.

 

Servei de consultoria per a l'elaboració i disseny d'una relació i valoració de llocs de treball (RLLT) de l'Ajuntament de Campdevànol, així com la redacció d'un manual de valoració i gestió de llocs de treball.

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Campdevànol
Codi d'expedient:
67/2021
Tipus de tramitació:
Ordinària
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Altres serveis
Procediment d'adjudicació:
Obert
Tramitació simplificada:
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
L'objecte de la present licitació és contractar el servei per a l'elaboració de la Relació i Valoració de Llocs de Treball (RLLT) de l'Ajuntament de Campdevànol, així com d'un manual de valoració i gestió de llocs de treball.
Pressupost de licitació:
16.528,93 € sense IVA 20.000,00 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
8 mesos
Àmbit geogràfic:
Campdevànol
Termini de presentació d'ofertes:
17/03/21 14:00 h
Valor estimat del contracte:
16.528,93 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 30.00 - Criteri: Qualitat funcional i tècnica del projecte
Ponderació: 15.00 - Criteri: Qualitat professional de l'equip responsable per realitzar elcontracte
Ponderació: 45.00 - Criteri: Oferta econòmica
Ponderació: 10.00 - Criteri: Bossa d'hores d'assistència jurídica, consultoria/formació tècnica
S'accepten variants:
Elements i condicions de les variants:
Els licitadors podran presentar en les seves ofertes de manera clarament diferenciada les variants que puguin ser més convenients per a la realització de l'objecte del contracte, de conformitat amb els requisits mínims establerts al Plec de prescripcions tècniques.
Codi CPV:
79414000
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
Acreditar un volum anual de negocis que referit a l'any de més volum de negoci dels tres últims acabats ha de ser almenys una vegada i
mitja el valor estimat del contracte
Mínim d'acreditació:
24.793,40 €
Mitjà de solvència:
Assegurança d'indemnització
Descripció:
Assegurança de responsabilitat civil per riscos professionals
Mínim d'acreditació:
50.000,00 €
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
Relació dels principals serveis o treballs efectuats en la qual se n'indiqui la data i l'administració pública destinatària.
Mitjà de solvència:
Altres
Descripció:
Experiència i qualificació professional: títols acadèmics i professionals
Mitjà de solvència:
Altres
Descripció:
S'exigeix als licitadors que es comprometin mitjançant una declaració responsable a dedicar o adscriure a l'execució del contracte els mitjans personals identificats i descrits en les seves proposicions, suficients per garantir la seva correcta execució i la qualitat de les prestacions exigides.

Plecs

 

Documentació

 

Tauler d'avisos

Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya