Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

Servei de manteniment, desbrossada i neteja de les zones verdes, espais oberts, equipaments, zones industrials i solars de propietat municipal del municipi de Palau-solità i Plegamans, determinats en annex I al Plec de Prescripcions Tècniques.

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Palau-solità i Plegamans
Codi d'expedient:
2020/22-8353
Tipus de tramitació:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Altres serveis
Procediment d'adjudicació:
Obert
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

Descripció de l'esmena:
Detectat error en la inserció dels annexes a l'apartat Sobre Digital 2.0, es procedeix a inserir-los correctament i s'amplia el termini de presentació de proposicions fins el dia 26/10/2020 a les 14:30 hores.
PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
És objecte del present plec la contractació promoguda per la Regidoria de Parcs i Jardins a instància del Servei Tècnic de Medi Ambient i Parcs i Jardins de l'Ajuntament de Palau-solità i Plegamans, en relació a la necessitat de contractar un servei de manteniment, desbrossada i neteja de les zones verdes, espais oberts, equipament, zones industrials i solars de propietat municipal de Palau-solità i Plegamans, determinats en annex I al Plec de Prescripcions Tècniques.
Pressupost de licitació:
141.664,74 € sense IVA 171.414,33 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
1 any
Àmbit geogràfic:
Palau de Plegamans
Termini de presentació d'ofertes:
26/10/20 14:30 h
Observacions:
Data límit de documents i informació: D'acord amb la clàusula 1.9 del Plec de Clàusules Administratives Particulars, fins el dia 14 d'octubre de 2020 per acceptació de preguntes i fins el dia 16 d'octubre de 2020 per a publicació de respostes. Fins el dia 21 d'octubre de 2020 per a l'obtenció dels Plecs de Clàusules en el perfil del contractant.
Remarquem la importància per part dels LICITADORS de la PARAULA CLAU per a la presentació i l'obertura del SOBRE DIGITAL. En aquest sentit, de conformitat amb la clàusula 1.13 del PCAP, es fa avís que en cas que alguna empesa LICITADORA no introdueixi la PARAULA CLAU, NO es podrà accedir al contingut del SOBRE xifrat. Així atès que la presentació d'ofertes a través de l'eina de SOBRE DIGITAL es basa en el xifratge de la documentació i requereix necessàriament la introducció per part de les empreses LICITADORES de la/les PARAULA/ES CLAU, que només elles custodien durant tot el procés, per poder accedir al contingut xifrat dels sobres, No es podrà efectuar la valoració de la documentació de la seva oferta que no es pugui desxifrar per no haver introduït l'empesa la PARAULA CLAU.
Valor estimat del contracte:
212.497,11 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
Un cop finalitzat aquest termini, el contracte es podrà prorrogar de mutu acord per 6 mesos més, sense que la duració total del contracte, incloses les pròrrogues, pugui excedir de 18 mesos. La pròrroga serà obligatòria per al contractista quan aquesta se li hagi comunicat amb una antelació mínima de 2 mesos a la finalització de la durada del contracte.
Es preveuen modificacions als plecs:

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 55.00 - Criteri: Proposta econòmica
Ponderació: 15.00 - Criteri: Millores execució servei
Ponderació: 10.00 - Criteri: Organització del servei i rendiments previstos per cada zona de desbrossada i temps màxim d'execució
Ponderació: 10.00 - Criteri: Maquinària i personal a disposició de la contrata, especificant la dedicació al servei
Ponderació: 5.00 - Criteri: Disponibilitat de teballs en cap de setmana
Ponderació: 5.00 - Criteri: Propostes de millora del servei
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
77312000
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
Solvència econòmica i financera:
La solvència econòmica i financera del licitador s'acreditarà mitjançant:
El volum anual de negoci del licitador, referit a l'any de més volum de negoci dels tres últims acabats, ha de ser al menys 1,5 vegades sobre el valor anual mitjà del contracte.
El càlcul del valor mitjà del contracte consisteix en dividir el valor estimat del contacte pel nombre de mesos de durada del contracte i el resultat multiplicat per dotze. Per tant, l'import serà igual o superior a 212.497,11¤

Aquest requisit sobre el volum anual de negoci s'acreditarà mitjançant els comptes anuals aprovats i dipositats en el Registre Mercantil. Els empresaris individuals que NO vinguin obligats a presentar comptes anuals, acreditaran aquest requisit mitjançant la presentació del resum anual d'IVA d'acord amb el model 390 d'aquest darrers tres anys acabats. En el cas que la data de creació o d'inici de les activitats de l'empresa licitadora sigui inferior a un any, haurà d'aportar la documentació acreditativa corresponent.
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
La solvència professional o tècnica del licitador s'acreditarà mitjançant:
Els licitadors hauran d'acreditar haver executat en el decurs dels últims tres anys serveis o treballs de naturalesa igual o similar que els que constitueixen l'objecte d'aquest contracte en l'import anual acumulat, sense incloure els impostos indirectes, en l'any de major execució equivalent com a mínim al 70 per 100 del valor estimat de l'anualitat mitjana del contracte. Per tant, l'import serà igual o superior a 99.165,32¤

El criteri de correspondència entre els serveis executats pel licitador i els que constitueixen l'objecte del contracte és la pertinença al mateix subgrup de classificació, si el contracte està enquadrat en algun dels que estableix el RGCAP i, en cas contrari, la igualtat entre els dos primers dígits del respectiu codi CPV.

L'acreditació d'aquesta solvència es durà a terme mitjançant la presentació dels certificats de bona execució emesos per les empreses o administracions publiques contractants.

Plecs

 

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya