Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

Contracte mixt de subministrament i de serveis per a la implantació i manteniment d'un nou sistema informàtic per a la gestió de Recursos Humans de l'Ajuntament del Vendrell

Òrgan de contractació:
Ajuntament del Vendrell
Codi d'expedient:
21/2020
Tipus de tramitació:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Altres serveis
Procediment d'adjudicació:
Obert
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
L'objecte d'aquest contracte és la disposició d'un sistema informàtic per a la gestió integral dels recursos humans (RRHH), control horari i confecció de la nòmina de l'Ajuntament del Vendrell i dels seus organismes autònoms dependents, incloent la migració de dades dels sistemes actuals, formació del personal especialitzat i usuaris.

És també objecte d'aquest contracte el subministrament, instal·lació i configuració de nou rellotges de control horari, en substitució dels existents, i que han de ser compatibles amb el nou sistema informàtic.

Es tracta per una banda, d'una prestació corresponent a un contracte de subministrament (llicències i hardware control horari) segons l'art. 16.3.b) de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic (LCSP), i per altra banda, d'una prestació corresponent a un contracte de serveis (implantació sistema informàtic i manteniment), d'acord amb l'art. 17 de la LCSP.

Aquestes dues prestacions es troben directament vinculades entre sí i mantenen relacions complementàries, per tant, es tracta d'un contracte mixt de subministrament i serveis, d'acord amb l'article 18.1 de la LCSP, ja que inclou prestacions corresponents a un contracte de subministrament i a un contracte de serveis i per altra banda, perquè també compleixen els requisits de l'apartat 2 de l'art. 34 de la LCSP.

D'acord amb l'art. 18.1.a) de la LCSP pel que fa a les normes que regiran l'adjudicació dels contractes mixtos, l'objecte principal és la prestació de serveis.
Pressupost de licitació:
231.290,24 € sense IVA 279.982,19 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
4 anys
Àmbit geogràfic:
Vendrell
Termini de presentació d'ofertes:
20/11/20 14:30 h
Valor estimat del contracte:
277.668,29 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
Es preveuen modificacions als plecs:

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 15.00 - Criteri: Memòria tècnica del sistema informàtic
Ponderació: 10.00 - Criteri: Pla d'execució del projecte
Ponderació: 10.00 - Criteri: Pla de formació del projecte pel que fa a la planificació, programa de contingut i durada (jornades i hores per jornada)
Ponderació: 10.00 - Criteri: Millora:portal web i suport a consultes per als usuaris de gestió
Ponderació: 10.00 - Criteri: Millora: disposar d'un programa de formació continua on-line i gratuït per a usuaris
Ponderació: 10.00 - Criteri: Detall de l'evolució del programa per Administració Pública Local
Ponderació: 26.00 - Criteri: El preu: oferta econòmica pel que fa a les llicències, implantació i hardware control horari
Ponderació: 9.00 - Criteri: El Preu: oferta econòmica pel que fa al manteniment
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
72268000
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
Declaració sobre el volum anual de negocis del licitador referit al millor exercici dins dels tres últims disponibles en funció de les dates de constitució o d'inici d'activitats de l'empresari i de presentació de les ofertes.
Criteris: Per un import igual o superior a 277.668,29 ¤

S'acreditarà mitjançant: El volum anual de negocis del licitador s'acreditarà per mitjà dels seus comptes anuals aprovats i dipositats en el Registre Mercantil, si l'empresari hagués de trobar-se inscrit en aquest registre, i, en cas contrari, per les dipositades en el registre oficial en que hagi d'estar inscrit. Els empresaris individuals no inscrits en el Registre Mercantil acreditaran el seu volum anual de negocis mitjançant els seus llibres de inventaris i comptes anuals legalitzats pel Registre Mercantil


Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
Relació dels principals serveis o treballs realitzats en els últims tres anys del mateix tipus o naturalesa a què correspon l'objecte del contracte.

Criteris: Un import anual acumulat, en l'any de major execució, igual o superior al 70% de l'anualitat mitja del contracte, és a dir 48.591,95 euros.

S'acreditarà mitjançant: Els serveis o els treballs efectuats s'acreditaran mitjançant certificats expedits o visats per l'òrgan competent, quan el destinatari sigui una entitat del sector públic; quan el destinatari sigui un subjecte privat, mitjançant un certificat expedit per aquest o, mancant aquest certificat, mitjançant una declaració de l'empresari acompanyat dels documents obrant en poder del mateix que acreditin la realització de la prestació.
Tant els certificats com els documents acreditatius hauran de detallar els imports, les dates i els destinataris (públics o privats) dels serveis.
Mitjà de solvència:
Tècnics o unitats tècniques
Descripció:
L'empresa adjudicatària haurà de comptar amb un equip mínim de dos membres, amb el corresponent perfil professional en el coneixement dels sistemes de software sobre sistemes de gestió. Aquest equip constarà com a mínim de:
- Director del projecte, que assumirà tota la responsabilitat operativa per desenvolupar el projecte i serà l'interlocutor adequat per a la pressa de decisions en el pla operatiu. Mantindrà les reunions periòdiques amb el responsable del projecte a l'Ajuntament del Vendrell.

- Consultor senior, que junt amb el director del projecte, decidirà, planificarà i executarà les activitats d'implantació i formació.

El director del projecte i el consultor senior hauran de ser professionals coneixedors de les metodologies de configuració i experts funcionals, amb un mínim de dos projectes similars a l'Administració local.

S'acreditarà mitjançant: Es tindrà en compte les següents titulacions: grau en enginyeria informàtica, grau en Relacions Laborals, grau de tècnic superior en administració de sistemes, grau de tècnic superior en el desenvolupament d'aplicacions informàtiques, o equivalents.

Els serveis o els treballs efectuats s'acreditaran mitjançant certificats expedits per centres públics o privats en els que hagi realitzat treballs, així com amb contractes de treball.
Mitjà de solvència:
Instal·lacions tècniques i mesures per a garantir la qualitat
Descripció:
L'empresa adjudicatària ha de disposar d'una qualificació energètica del Data Center on s'hostatgi el sistema informàtic per sota de 1.9, segons la mètrica PUE.

S'acreditarà mitjançant: Certificat energètic que certifiqui les baixes emissions emès pel proveïdor del Data Center
Mitjà de solvència:
Altres
Descripció:
Acreditació del compliment sobre la gestió de la seguretat de la informació que s'acreditarà mitjançant la certificació ISO 27001 o equivalent.

Plecs

 

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya