Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractaciˇ P˙blica

 

Contracte mixt de subministrament i de serveis per a la implantaciˇ i manteniment d'un nou sistema informÓtic per a la gestiˇ de Recursos Humans de l'Ajuntament del Vendrell

Ďrgan de contractaciˇ:
Ajuntament del Vendrell
Codi d'expedient:
21/2020
Tipus de tramitaciˇ:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Altres serveis
Procediment d'adjudicaciˇ:
Obert
Compra p˙blica d'innovaciˇ:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitaciˇ
  • Adjudicaciˇ
  • Formalitzaciˇ

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripciˇ de la prestaciˇ:
L'objecte d'aquest contracte Ús la disposiciˇ d'un sistema informÓtic per a la gestiˇ integral dels recursos humans (RRHH), control horari i confecciˇ de la n˛mina de l'Ajuntament del Vendrell i dels seus organismes aut˛noms dependents, incloent la migraciˇ de dades dels sistemes actuals, formaciˇ del personal especialitzat i usuaris.

╔s tambÚ objecte d'aquest contracte el subministrament, instalĚlaciˇ i configuraciˇ de nou rellotges de control horari, en substituciˇ dels existents, i que han de ser compatibles amb el nou sistema informÓtic.

Es tracta per una banda, d'una prestaciˇ corresponent a un contracte de subministrament (llicŔncies i hardware control horari) segons l'art. 16.3.b) de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector P˙blic (LCSP), i per altra banda, d'una prestaciˇ corresponent a un contracte de serveis (implantaciˇ sistema informÓtic i manteniment), d'acord amb l'art. 17 de la LCSP.

Aquestes dues prestacions es troben directament vinculades entre sÝ i mantenen relacions complementÓries, per tant, es tracta d'un contracte mixt de subministrament i serveis, d'acord amb l'article 18.1 de la LCSP, ja que inclou prestacions corresponents a un contracte de subministrament i a un contracte de serveis i per altra banda, perquŔ tambÚ compleixen els requisits de l'apartat 2 de l'art. 34 de la LCSP.

D'acord amb l'art. 18.1.a) de la LCSP pel que fa a les normes que regiran l'adjudicaciˇ dels contractes mixtos, l'objecte principal Ús la prestaciˇ de serveis.
Pressupost de licitaciˇ:
231.290,24 € sense IVA 279.982,19 € IVA incl˛s (21,00%)
Durada del contracte:
4 anys
└mbit geogrÓfic:
Vendrell
Termini de presentaciˇ d'ofertes:
20/11/20 14:30 h
Valor estimat del contracte:
277.668,29 € sense IVA
Subhasta electr˛nica:
No
Contracte harmonitzat:
Es preveuen modificacions als plecs:

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisiˇ en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
Criteris d'adjudicaciˇ:
Ponderaciˇ: 15.00 - Criteri: Mem˛ria tŔcnica del sistema informÓtic
Ponderaciˇ: 10.00 - Criteri: Pla d'execuciˇ del projecte
Ponderaciˇ: 10.00 - Criteri: Pla de formaciˇ del projecte pel que fa a la planificaciˇ, programa de contingut i durada (jornades i hores per jornada)
Ponderaciˇ: 10.00 - Criteri: Millora:portal web i suport a consultes per als usuaris de gestiˇ
Ponderaciˇ: 10.00 - Criteri: Millora: disposar d'un programa de formaciˇ continua on-line i gratu´t per a usuaris
Ponderaciˇ: 10.00 - Criteri: Detall de l'evoluciˇ del programa per Administraciˇ P˙blica Local
Ponderaciˇ: 26.00 - Criteri: El preu: oferta econ˛mica pel que fa a les llicŔncies, implantaciˇ i hardware control horari
Ponderaciˇ: 9.00 - Criteri: El Preu: oferta econ˛mica pel que fa al manteniment
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
72268000
Garantia provisional:
No
SolvŔncia econ˛mica i financera
MitjÓ de solvŔncia:
Xifra anual de negoci
Descripciˇ:
Declaraciˇ sobre el volum anual de negocis del licitador referit al millor exercici dins dels tres ˙ltims disponibles en funciˇ de les dates de constituciˇ o d'inici d'activitats de l'empresari i de presentaciˇ de les ofertes.
Criteris: Per un import igual o superior a 277.668,29 Ą

S'acreditarÓ mitjanšant: El volum anual de negocis del licitador s'acreditarÓ per mitjÓ dels seus comptes anuals aprovats i dipositats en el Registre Mercantil, si l'empresari haguÚs de trobar-se inscrit en aquest registre, i, en cas contrari, per les dipositades en el registre oficial en que hagi d'estar inscrit. Els empresaris individuals no inscrits en el Registre Mercantil acreditaran el seu volum anual de negocis mitjanšant els seus llibres de inventaris i comptes anuals legalitzats pel Registre Mercantil


SolvŔncia tŔcnica i professional
MitjÓ de solvŔncia:
Treballs realitzats
Descripciˇ:
Relaciˇ dels principals serveis o treballs realitzats en els ˙ltims tres anys del mateix tipus o naturalesa a quŔ correspon l'objecte del contracte.

Criteris: Un import anual acumulat, en l'any de major execuciˇ, igual o superior al 70% de l'anualitat mitja del contracte, Ús a dir 48.591,95 euros.

S'acreditarÓ mitjanšant: Els serveis o els treballs efectuats s'acreditaran mitjanšant certificats expedits o visats per l'˛rgan competent, quan el destinatari sigui una entitat del sector p˙blic; quan el destinatari sigui un subjecte privat, mitjanšant un certificat expedit per aquest o, mancant aquest certificat, mitjanšant una declaraciˇ de l'empresari acompanyat dels documents obrant en poder del mateix que acreditin la realitzaciˇ de la prestaciˇ.
Tant els certificats com els documents acreditatius hauran de detallar els imports, les dates i els destinataris (p˙blics o privats) dels serveis.
MitjÓ de solvŔncia:
TŔcnics o unitats tŔcniques
Descripciˇ:
L'empresa adjudicatÓria haurÓ de comptar amb un equip mÝnim de dos membres, amb el corresponent perfil professional en el coneixement dels sistemes de software sobre sistemes de gestiˇ. Aquest equip constarÓ com a mÝnim de:
- Director del projecte, que assumirÓ tota la responsabilitat operativa per desenvolupar el projecte i serÓ l'interlocutor adequat per a la pressa de decisions en el pla operatiu. MantindrÓ les reunions peri˛diques amb el responsable del projecte a l'Ajuntament del Vendrell.

- Consultor senior, que junt amb el director del projecte, decidirÓ, planificarÓ i executarÓ les activitats d'implantaciˇ i formaciˇ.

El director del projecte i el consultor senior hauran de ser professionals coneixedors de les metodologies de configuraciˇ i experts funcionals, amb un mÝnim de dos projectes similars a l'Administraciˇ local.

S'acreditarÓ mitjanšant: Es tindrÓ en compte les segŘents titulacions: grau en enginyeria informÓtica, grau en Relacions Laborals, grau de tŔcnic superior en administraciˇ de sistemes, grau de tŔcnic superior en el desenvolupament d'aplicacions informÓtiques, o equivalents.

Els serveis o els treballs efectuats s'acreditaran mitjanšant certificats expedits per centres p˙blics o privats en els que hagi realitzat treballs, aixÝ com amb contractes de treball.
MitjÓ de solvŔncia:
InstalĚlacions tŔcniques i mesures per a garantir la qualitat
Descripciˇ:
L'empresa adjudicatÓria ha de disposar d'una qualificaciˇ energŔtica del Data Center on s'hostatgi el sistema informÓtic per sota de 1.9, segons la mŔtrica PUE.

S'acreditarÓ mitjanšant: Certificat energŔtic que certifiqui les baixes emissions emŔs pel prove´dor del Data Center
MitjÓ de solvŔncia:
Altres
Descripciˇ:
Acreditaciˇ del compliment sobre la gestiˇ de la seguretat de la informaciˇ que s'acreditarÓ mitjanšant la certificaciˇ ISO 27001 o equivalent.

Plecs

 

Documentaciˇ

 
AvÝs legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecciˇ de dades  |  © Generalitat de Catalunya