L'empresa adjudicatària haurà de comptar amb un equip mínim de dos membres, amb el corresponent perfil professional en el coneixement dels sistemes de software sobre sistemes de gestió. Aquest equip constarà com a mínim de:
- Director del projecte, que assumirà tota la responsabilitat operativa per desenvolupar el projecte i serà l'interlocutor adequat per a la pressa de decisions en el pla operatiu. Mantindrà les reunions periòdiques amb el responsable del projecte a l'Ajuntament del Vendrell.
- Consultor senior, que junt amb el director del projecte, decidirà, planificarà i executarà les activitats d'implantació i formació.
El director del projecte i el consultor senior hauran de ser professionals coneixedors de les metodologies de configuració i experts funcionals, amb un mínim de dos projectes similars a l'Administració local.
S'acreditarà mitjançant: Es tindrà en compte les següents titulacions: grau en enginyeria informàtica, grau en Relacions Laborals, grau de tècnic superior en administració de sistemes, grau de tècnic superior en el desenvolupament d'aplicacions informàtiques, o equivalents.
Els serveis o els treballs efectuats s'acreditaran mitjançant certificats expedits per centres públics o privats en els que hagi realitzat treballs, així com amb contractes de treball.