Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

Us comuniquem que, temporalment, les publicacions anteriors a l'any 2019 no estan accessibles des del Portal de la Plataforma de serveis de contractació pública. En el cas que necessiteu disposar d'alguna d'aquestes publicacions, cal que ho demaneu a l'òrgan de contractació que ha fet la publicació.

 

contractació del Servei de menjador del centre Escola la Font de Manresa

Òrgan de contractació:
Departament d'Educació
Unitat de contractació:
Serveis Territorials del Departament d'Educació a la Catalunya Central
Codi d'expedient:
08059755/2020/01
Tipus de tramitació:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis d'hostaleria i restaurant
Procediment d'adjudicació:
Obert
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
El contracte tindrà per objecte la gestió del servei menjador als locals de l'Escola la
Font de Manresa, amb subjecció a les següents condicions:
Pressupost de licitació:
197.886,00 € sense IVA 217.674,60 € IVA inclòs (10,00%)
Termini d'execució:
01/09/20 - 31/08/21
Àmbit geogràfic:
Manresa
Termini de presentació d'ofertes:
25/06/20 12:00 h
Observacions:
El servei de menjador escolar inclou: l'elaboració i el subministrament d'àpats als
usuaris del centre, el monitoratge durant l'estona de l'àpat, la vigilància i aquelles
activitats que formin part del servei menjador. El servei es durà a terme tots els dies
lectius d'acord amb l'Ordre que per a cada curs escolar publica el Departmaent
d'Educació de la Generalitat de Catalunya, per la qual s'estableix el calendari
escolar, i s'haurà d'adaptar als dies de lliure disposició i festes locals que afectin al
centre escolar.
Els infants dediquen una tercera part del temps que romanen a l'escola a l'estona del
migdia, per aquest motiu 'espai de menjador és de vital importància per al
desenvolupament integral de l'infant i haurà d'estar planificat i organitzat seguint les
pautes del projecte educatiu del centre.
Valor estimat del contracte:
593.658,00 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
Sí. Dues pròrrogues d'un any. Del 1/09/2021 al 31/08/2022; i del 1/09/2022 al 31/08/2023.
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 75.00 - Criteri: Proposta tècnica (judici de valor)
Ponderació: 25.00 - Criteri: Proposta econòmica (aplicació de fórmules)
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
55523100
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Altres
Descripció:
Declaració sobre el volum anual de negocis en l'àmbit de
l'objecte del contracte, referit al millor exercici dins dels tres últims disponibles en funció de
la data de constitució o d'inici d'activitats de l'empresari i de presentació de les ofertes. El
volum de negocis mínim anual ha de ser per un import igual o superior a l'import base de
licitació (IVA exclòs).
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Altres
Descripció:
Relació dels principals serveis o treballs efectuats de la
mateixa o similar naturalesa que els que constitueixen l'objecte del contracte en el curs de,
com a màxim els tres últims anys, en la qual se n'indiqui l'import, la data i el destinatari,
públic o privat. Els serveis o treballs efectuats s'han d'acreditar mitjançant certificats expedits
o visats per l'òrgan competent, quan el destinatari sigui una entitat del sector públic; quan el
destinatari sigui un subjecte privat, mitjançant un certificat expedit per aquest o, a falta
d'aquest certificat, mitjançant una declaració de l'empresari, acompanyada dels documents
en poder seu que acreditin la realització de la prestació. En aquesta relació ha de constar,
com a mínim, un servei o treball efectuat de la mateixa o similar naturalesa que els que
constitueixen l'objecte del contracte i per un import igual o superior a l'import de licitació.
Si el contracte no està subjecte a regulació harmonitzada i es tracta d'empreses de nova
creació (menys de 5 anys), en comptes de la relació dels principals serveis efectuats, caldrà
presentar el següent:
- Indicació del personal tècnic o de les unitats tècniques, integrades o no en l'empresa,
participants en el contracte, especialment els encarregats del control de qualitat.
- Declaració en què s'indiqui la maquinària, material i equip tècnic dels quals es disposarà
per executar dels treballs o prestacions,

Plecs

 

Documentació

 
0.4 Informe justificatiu del preu.pdf
PDF
0.1 Informe justificació necessitat contracte v1.pdf
PDF
0.0 Resolució d'inici expedient.pdf
PDF
0.5 Anunci.pdf
PDF
Condicions d'execució:
VEURE LLETRA O DEL QUADRE DE CARACTERÍSTIQUES DEL PLEC DE CLÀUSULES ADMINSITRATIVES PARTICULARS.

Tauler d'avisos

Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya