Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

Contractació de la concessió dels serveis de bar-cafeteria i restaurant de Parc TecnoCampus

Òrgan de contractació:
Parc Tecnocampus Mataró
Codi d'expedient:
5/2019
Tipus d'expedient:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis d'hostaleria i restaurant
Procediment de licitació:
Obert
Compra d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

Descripció de l'esmena:
Es publica un aclariment sobre la taula de l'estudi de viabilitat. Es prorroga el termini de presentació de licitacions fins el dia 27/09/19, a les 13:00h.
PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Explotació dels serveis de cafeteria i menjador del Parc TCM i el subministrament d'aliments i begudes mitjançant màquines expenedores (vènding) als espais del Parc, d'acord amb el que preveu el plec de prescripcions tècniques, així com la determinació del règim jurídic de la contractació.
S'incorpora en l'objecte del contracte els serveis de coffee-break i càtering per a actes a celebrar dins les instal·lacions de Parc TCM, sense generar per aquest últim concepte cap dret d'exclusivitat a favor de l'adjudicatària, per la qual cosa es podran encarregar aquests serveis a tercers.
Pressupost de licitació:
6.922.456,00 € sense IVA 6.922.456,00 € IVA inclòs (0,00%)
Durada del contracte:
8 anys
Àmbit geogràfic:
Mataró
Termini de presentació d'ofertes:
27/09/19 13:00 h
Observacions:
Cànon fix mensual mínim de DOS MIL euros, IVA exclòs (2.000,00¤) o, en el seu cas, l'import econòmic superior a l'esmentat import que l'adjudicatari hagués presentat com a proposició econòmica en la licitació. A les ofertes presentades pels licitadors s'haurà d'afegir l'impost sobre el valor afegit del 21%.
Cànon variable del 3% del total d'ingressos, IVA exclòs, per a la totalitat d'espais de cafeteria, self service, vènding i càtering encarregats per Fundació TecnoCampus o Parc TCM.
Valor estimat del contracte:
6.922.456,00 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
Possibiliat de pròrroga anual durant màxim 2 anys.
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
DOUE:
Accés al DOUE - 18/07/19
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
55512000
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
Volum anual de negocis en l'àmbit a què es refereix el contracte. El volum de negocis en el servei de restauració anàlegs serà de com a mínim 800.000 euros, referit al millor exercici dins els últims tres anys disponibles (art 87 a) LCSP).
Mínim d'acreditació:
800.000,00 €
Mitjà de solvència:
Assegurança d'indemnització
Descripció:
Documentació justificativa de contractació de pòlissa d'assegurança de responsabilitat civil per a l'activitat a desenvolupar, amb una cobertura mínima de 600.000 euros per sinistre
Mínim d'acreditació:
600.000,00 €
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
relació dels principals serveis del mateix tipus que l'objecte del contracte, efectuats pel licitador en el curs dels 3 últims anys, que inclogui l'import, la data i el destinatari (públic o privat). Caldrà que l'empresari hagi gestionat com a mínim tres serveis en els darrers tres anys de característiques similars als de l'objecte del contracte, per un import acumulat d'almenys 442.400¤ en l'any de major execució. Els serveis efectuats s'acreditaran mitjançant certificats emesos o visats per l'òrgan competent, quan el destinatari sigui una entitat del sector públic; quan el destinatari sigui un subjecte privat, mitjançant un certificat emès per aquest o a falta de certificat, mitjançant una declaració de l'empresari.
Mínim d'acreditació:
442.400,00 €

Plecs

 

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya