Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

Serveis de suport a la Intervenció per a la realització del control financer dels exercicis 2019, 2020 i 2021 amb mesures de contractació sostenible

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Santa Coloma de Gramenet
Codi d'expedient:
2019-SE-OH-16
Tipus d'expedient:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis de comptabilitat, auditoria i tenidoria de llibres
Procediment de licitació:
Obert
Compra d'innovació:
No

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
L'objecte del present contracte es la contractació d'auditors que han de col·laborar i donar suport a la Intervenció General de l'Ajuntament en la realització del control financer de l'activitat econòmica-financera del sector públic local en l'exercici del control permanent i auditoria pública, d'acord amb les característiques establertes en el PPT i a l'apartat vuitè del Pla de Control financer per al 2019, en el que s'expressa l'abast del controll financer mitjançant auditories externes al seu apartat vuitè i que recull els treballs i controls a realitzar de forma similar.
Pressupost de licitació:
285.840,00 € sense IVA 345.866,40 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
3 anys
Àmbit geogràfic:
Santa Coloma de Gramenet
Termini de presentació d'ofertes:
16/09/19 13:00 h
Observacions:
Informació plec administratiu: Servei de Contractació, telèfon 93.462.40.00, ext. 3080 i 3077, correu electrònic serveicontractacio@gramenet.cat
Informació plec tècnic: Intervenció, telèfon 93.462.40.00, ext. 2302, correu electrònic aragonsf@gramenet.cat

Els annexos a presentar pels licitadors que s'han publicat en format WORD, una vegada complimentats i sense cap variació, s'hauran de passar a format PDF, per tal que els signin electrònicament
Valor estimat del contracte:
571.680,00 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
2 anys més, prorrogables anualment
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
Nombre de lots:
6
Oferta integradora:
No
Nombre màxim de lots al que un mateix licitador pot presentar oferta:
6
Nombre màxim de lots que es pot adjudicar a un mateix licitador:
2
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 30.00 - Criteri: Criteri de valoració discrecional: memòria de gestió/proposta tècnica
Ponderació: 40.00 - Criteri: Criteri de valoració automàtica: Oferta econòmica
Ponderació: 20.00 - Criteri: Criteri de valoració automàtica: experiència professional
Ponderació: 10.00 - Criteri: Criteris de valoració automàtica: formació del personal
S'accepten variants:
No
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Assegurança d'indemnització
Descripció:
Declaració responsable de l'existència d'una assegurança d'indemnització per riscos professionals vigent, per import igual o superior per cada lot a que es presentin, de: lot 1: 150.000 ¤; lot 2: 150.120 ¤; lot 3: 22.200 ¤; lot 4: 68.520 ¤; lot 5: 128.220 ¤ i lot 6: 52.620 ¤
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
Pels sis lots: acreditar 5 treballs similars al de l'objecte de cada lot, per import equivalent al pressupost de licitació del lot a que es presentin. A més, pels lots 1 i 2, aquests treballs s'han d'haver executat en poblacions amb un mínim de 50.000 habitats
(Veure apartat J del QR)
Observacions:
ESPECIAL HABILITACIÓ EMPRESARIAL O PROFESSIONAL (pels 6 lots): Els licitadors hauran d'acreditar la seva inscripció en el Registre Oficial d'Auditors de Comptes (ROAC) de l'Institut de Comptabilitat i Auditoria de Comptes, o certificat d'inscripció equivalent en el supòsit de licitadors no nacionals

Versió completa

Plecs

 

Documentació

 

Tauler d'anuncis

Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya