Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

Subministrament i arrendament d'equips multifuncionals per impressió, escaneig i còpia de documents pel districte de Sant Andreu de l'Ajuntament de Barcelona amb mesures de contractació pública sostenible.

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Barcelona
Unitat de contractació:
Districte de Sant Andreu
Codi d'expedient:
18004689 Exp. 1038/2018
Tipus d'expedient:
Ordinari
Tipus de contracte:
Subministraments
Subtipus de contracte:
Lloguer
Procediment de licitació:
Obert
Tramitació simplificada:
Compra d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
L'objecte del contracte és el subministrament i arrendament sense opció de compra d'equips multifuncionals per impressió, escaneig i còpia de documents pel districte de Sant Andreu de l'Ajuntament de Barcelona amb mesures de contractació pública sostenible.
Pressupost de licitació:
31.055,60 € sense IVA 37.577,28 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
1 any
Àmbit geogràfic:
Barcelona
Termini de presentació d'ofertes:
22/11/18 14:00 h
Observacions:
Les sol·licituds d'aclariment dels plecs i resta de documentació reguladora de la licitació es poden fer en aquesta Plataforma (Pestanya: Gestió de comunicats / Dubtes i preguntes), i les respostes emeses respecte els aclariments es publicaran també en el perfil del contractant. Les respostes tindran caràcter vinculant.
Valor estimat del contracte:
68.322,32 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
La durada del contracte es podrà prorrogar per acord de l'òrgan de contractació per 12 mesos més. Atenent la previsió de l'article 29.2 LCSP, la pròrroga serà obligatòria per a l'empresa si l'avís de pròrroga es comunica com a mínim amb dos mesos d'anticipació a la data de finalització del contracte o de la pròrroga corresponent.
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 4.00 - Criteri: Per l'oferta econòmica pel cos fix d'impressió en negre, 16.398,00 euros màxim
Ponderació: 1.00 - Criteri: Per l'oferta econòmica pel cost variable d¿impressió en negre, 1.457,60 euros màxim
Ponderació: 2.00 - Criteri: Per l'oferta econòmica pel cost variable d¿impressió en color, 13.200,00 euros màxim
Ponderació: 2.00 - Criteri: Per la millora en el temps de transformació
Ponderació: 2.00 - Criteri: Per la millora en el sistema d'autenticació
Ponderació: 1.00 - Criteri: Per la millora en el servei de resolució de les incidències molt crítiques
Ponderació: 2.00 - Criteri: Per la millora en el temps de resolució de les incidències normals
Ponderació: 2.00 - Criteri: Per la millora en el temps de resolució de les incidències crítiques
Ponderació: 4.00 - Criteri: Per la millora en el temps de resolució de les incidències molt crítiques
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
30120000
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
D'acord amb la previsió de l'article 87.1.a) LCSP, el volum anual de negocis en l'àmbit d'aquest contracte referit al millor dels tres últims exercicis anteriors a la data de presentació de les proposicions o en funció de les dates de constitució o d'inici d'activitats de l'empresa ha de tenir un valor igual o superior de 90.000 euros. En el cas de què la data de constitució de l'empresa o d'inici d'activitat sigui inferior a un any comptat des de la data final de presentació de proposicions, el requeriment s'entendrà proporcional al període.
Mínim d'acreditació:
90.000,00 €
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
D'acord amb l'article 89.1.a) LCSP, l'import anual, sense incloure els impostos, que l'empresa licitadora ha de declarar com a executat durant l'any de superior execució en el decurs dels últims tres anys en subministraments de naturalesa igual o similar que els que constitueixen l'objecte d'aquest contracte ha de ser com a mínim de 31.055,60 euros.
Mínim d'acreditació:
31.055,60 €
Observacions:
D'acord amb l'article 89.1.a) LCSP, el criteri de correspondència entre els subministraments executats per l'empresa licitadora i els que constitueixen l'objecte del contracte és la igualtat entre els tres primers dígits dels respectius codis CPV. D'acord amb l'article 89.1.h) LCSP, les empreses amb una antiguitat, computada des de la data d'inscripció en el registre corresponent o, si no procedeix, des de la data de la seva constitució, inferior a cinc anys, si el contracte no és harmonitzat, no han d'acreditar l'experiència, és a dir, l'import anual executat i declararan la seva solvència tècnica segons el següent criteri: - Certificats expedits per instituts o serveis oficials de competència reconeguda encarregats del control de la qualitat que acreditin la conformitat dels productes segons especificacions o normes tècniques. Concretament les normes tècniques son les següents:
- Màquina de impressió, còpia, escàner i fax en B/N i color, A3 i A4, 55 ppm B/N - 50 ppm color, safates 4x520 fulls, doble cara automàtica, lector de targetes o codi d'identificació.
- Màquina de impressió, còpia, escàner, fax en B/N i color; A3 i A4, 40 ppm B/N - 35 ppm color, safates 2x550 + 1x 100 fulls, doble cara automàtica, lector de targetes o codi d'identificació.
- Multifunció impressió, còpia, escàner, fax en B/N i color; A3 i A4, 30 ppm, safates 1x520 + 1x550 + 1x100 fulls, doble cara automàtica, lector de targetes o codi d'identificació.
- Fotocopiadora B/N i color; A3 i A4, 22 ppm, safates 2x500 fulls, doble cara automàtica, lector de targetes o codi d'identificació.

Plecs

 

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya