Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

Contracte per a la prestació de serveis de gestió administrativa, comptable, fiscal i laboral per a la Fundació

Òrgan de contractació:
Fundació Barcelona Mobile World Capital Foundation
Codi d'expedient:
36/2017
Tipus d'expedient:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis de comptabilitat, auditoria i tenidoria de llibres
Procediment de licitació:
Obert
Tramitació amb mesures de gestió eficient:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Serveis de gestió administrativa, comptable, fiscal i laboral per a la Fundació
Pressupost de licitació:
119.445,00 € sense IVA 144.528,45 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
1 any 6 mesos
Àmbit geogràfic:
Barcelona
Termini de presentació d'ofertes:
18/04/17 12:00 h
Valor estimat del contracte:
199.075,00 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
Es preveu una pròrroga de dotxe (12) mesos addicionals

Dades de l'anunci

 
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 45.00 - Criteri: Proposta de gestió
Ponderació: 5.00 - Criteri: Control de qualitat
Ponderació: 10.00 - Criteri: Millores
Ponderació: 40.00 - Criteri: Preu
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
79200000
Garantia provisional:
No
Compra d'innovació:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
Xifra anual de negocis durant els tres (3) últims exercicis d'almenys 200.000 euros per exercici. En el cas que la data de creació o d'inici de les activitats de l'empresa licitadora sigui inferior a tres anys el requeriment podrà referir-se al període d'activitat.
Mínim d'acreditació:
200.000,00 €
Mitjà de solvència:
Assegurança d'indemnització
Descripció:
(Només quan els licitadors que optin a l'adjudicació del contracte tinguin la qualificació de professionals): Justificant de l'existència d'una assegurança d'indemnització per riscos professionals per un import mínim de 200.000 euros.
Mínim d'acreditació:
200.000,00 €
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
L'import anual, sense incloure els impostos, que el licitador ha d'acreditar com a executat durant l'any de major volum d'execució en serveis de naturalesa igual o similar als que constitueixen l'objecte d'aquest contracte, en el transcurs dels últims cinc (5 ) anys, ha de ser com a mínim de 200.000 euros.
Mínim d'acreditació:
200.000,00 €
Mitjà de solvència:
Tècnics o unitats tècniques
Descripció:
Els licitadors hauran de comprometre a adscriure, com a mínim, els següents recursos personals a l'execució del contracte, estiguin o no integrats directament en la seva estructura empresarial:

¿ Un (1) coordinador del servei: Un (1) titulat superior amb perfil professional d'economista o similar, amb experiència professional mínima acreditable no inferior a cinc (5) anys en la redacció d'informes econòmics i en l'execució de les tasques descrites en el plec de prescripcions tècniques, l'execució requereix d'un alt nivell de coneixement de la normativa comptable, fiscal i laboral. Així mateix, haurà de tenir una elevada capacitat de lideratge i estar disponible o accessible en qualsevol moment per a resoldre aquells dubtes o qüestions que sorgeixin amb motiu de l'execució del contracte. Finalment, haurà de tenir coneixements avançats en ofimàtica i ERP (Fundanet o equivalent). S'haurà de presentar el títol acadèmic, currículum vitae i qualssevol altres documentacions acreditatives d'aquests requisits.

¿ Un (1) recurs assignat als treballs presencials: Un (1) titulat superior amb perfil professional d'economista o similar, amb experiència professional mínima acreditable no inferior a cinc (5) anys en la gestió de tot tipus de factures, tresoreria i altres tasques comptables i administratives. Així mateix, ha de tenir coneixements avançats en ofimàtica i ERP (Fundanet o equivalent). S'haurà de presentar el títol acadèmic, currículum vitae i qualsevol altra documentació acreditativa d'aquests requisits.
Mitjà de solvència:
Altres
Descripció:
c) Indicació de la part del contracte que l'empresari té eventualment el propòsit de subcontractar.

Caldrà aportar una declaració responsable indicant la part del contracte que l'empresari té eventualment el propòsit de subcontractar, el seu percentatge, la identitat del subcontractista i acreditant, en tot cas, que el subcontractista compleix amb la solvència tècnica i econòmica requerida.

Plecs

 

Tauler d'anuncis

Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya