Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

Per motius tècnics vinculats a la propera posada en funcionament de la nova Plataforma de Serveis de Contractació Pública està programat un segon tall de servei de la Plataforma, que comportarà que no estigui disponible del divendres 24 de febrer a les 8h fins al dilluns 27 de febrer a les 8h aproximadament -la durada exacta d'aquest interval previst constarà inscrita en el Registre d'incidències de la pròpia Plataforma.

 

CONTRACTE PRIVAT DE SERVEIS D'UNA PÒLISSA D'ASSEGURANCES DE RESPONSABILITAT D'AUTORITATS I PERSONAL AL SERVEI DE L'AJUNTAMENT DE GRANOLLERS

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Granollers
Codi d'expedient:
2022/122 (21/2022/CONT)
Tipus de tramitació:
Ordinària
Tipus de contracte:
Privat d'Administració Pública
Procediment d'adjudicació:
Obert
Simplificat abreujat:
Projecte finançat amb el Mecanisme de Recuperació i Resiliència (Fons NextGeneration EU):
No
Projecte finançat amb fons REACT-EU (Fons NextGeneration EU):
No
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Contracte privat de serveis per a la contractació d'una pòlissa d'assegurances de responsabilitat de les autoritats i personal al servei de l'Ajuntament de Granollers, d'acord amb la clàusula 1 i resta de condicions del plec de prescripcions tècniques
Pressupost de licitació:
15.000,00 € sense IVA 15.000,00 € IVA inclòs (0,00%)
Termini d'execució:
01/01/23 - 01/01/24
Àmbit geogràfic:
Granollers
Termini de presentació d'ofertes:
16/12/22 14:00 h
Observacions:
Aquesta licitació es tramita electronicament a través de la plataforma de licitació PIXELWARE:
https://licitacioelectronica.granollers.cat

L'accés a la plataforma és totalment GRATUÏT.
Per accedir a la plataforma PIXELWARE, els licitadors que no estiguin donats d'alta hauran de registrar-se seguint instruccions que consten en el plec de clàusules administratives particulars d'aquest expedient.
US RECOMANEM que verifiqueu el vostre programari amb temps suficient abans de la finalització del termini de presentació d'ofertes. Les ofertes que entrin fora del termini establert en la plataforma de licitació quedaran excloses.
Us recordem que teniu a la vostra disposició el Servei d'Atenció al Client de PIXELWARE a través del telèfon 91 803 66 27 de dilluns a divendres, excepte festius nacionals, de 08:00 a 18:00 h
Valor estimat del contracte:
30.000,00 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Obertura de pliques (Licitació electrònica) :
Plataforma PIXELWARE
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
Amb possibilitat de pròrroga per 1 any més.
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 70.00 - Criteri: A. Millora del preu de licitació
Ponderació: 20.00 - Criteri: B. Increment del límit d¿indemnització per sinistre
Ponderació: 5.00 - Criteri: C. Increment del sublímit per despeses de restitució d¿imatge
Ponderació: 5.00 - Criteri: D. Increment del sublímit per accions indegudes en matèria laboral
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
66516500
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
Declaració responsable on s'acrediti que l'asseguradora disposi d'un marge de solvència real superior al marge de solvència mínim exigit per la "Dirección General de Seguros y Fondos de Pensiones" en assegurances similars a aquesta licitació, especificant les quanties dels dos marges de solvència, en compliment de la obligació continguda a la Llei 20/2015, de 14 de juliol, d'ordenació, supervisió i solvència de las entitats asseguradores i reasseguradores.
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
Relació de les principals pòlisses del mateix tipus o naturalesa que les que constitueixen l'objecte de licitació realitzades durant els tres últims anys, amb expressió del seu import, les dates i el destí públic o privat.
El requisit mínim serà que l'import anual acumulat en l'any de major execució sigui igual o superior al 70% del valor estimat de cada lot al que es liciti, o de la seva anualitat mitjana si aquesta és inferior al valor estimat del lot (10.500¤)

Plecs

 

Documentació

 
2022_122 INFORME INICI.pdf
PDF
2022_122 CERT ACORD INICI SERVEI ASSEG RESP AUTOR.pdf
PDF
Model declaracio responsable.docx
DOC
MODEL CONFIDENCIALITAT licitador amb signatura.pdf
PDF
DEC. RESP. SOLV. TEC. 3 ANYS lic. amb signatura.pdf
PDF
2022_122 ANUNCI INICI SERVEI ASSEG RESP AUTOR.pdf
PDF
Condicions d'execució:
Les condicions d'execució queden establertes en el Plec de clàusules administratives particulars i el Plec de prescripcions tècniques particulars.
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya