Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

Direcció d'execució i coordinació de seguretat i salut de les obres de reforma i rehabilitació del Pavelló municipal d'Esports Riera Seca (fases 1a + 1b) de Mollet del Vallès

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Mollet del Vallès
Codi d'expedient:
COSE/22026
Tipus de tramitació:
Ordinària
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis d'arquitectura, serveis d'enginyeria i serveis integrats d'enginyeria, serveis de planificació urbana i serveis d'arquitectura paisatgista. Serveis connexos de consultors en ciència i tecnologia. Serveis d'assaigs i anàlisis tècnics
Procediment d'adjudicació:
Obert
Tramitació simplificada:
Projecte finançat amb el Mecanisme de Recuperació i Resiliència (Fons NextGeneration EU):
No
Projecte finançat amb fons REACT-EU (Fons NextGeneration EU):
No
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
L'encàrrec inclou les gestions tècniques del conjunt de les obres i el seguiment en la fase de posada en servei de l'equipament a l'emplaçament de l'obra especificat fins a la finalització del termini de garantia. Els treballs seran genèricament els contemplats pel col·legi professional pel que fa a aquests tipus d'encàrrecs i, concretament, seran els definits en el present plec. Aquest contracte també inclou, genèricament, la col·laboració i redacció per part de l'adjudicatari dels documents i projectes resultants de les modificacions, ampliacions, complements i liquidacions que afectin el projecte executiu inicial.
L'abast dels treballs a realitzar estan descrits a la prescripció 2 del Plec de prescripcions tècniques i que es resumeixen en: treballs previs, treballs de seguiment i control de les obres, liquidació de les obres i recepció definitiva de les obres.
Pressupost de licitació:
55.349,93 € sense IVA 66.973,41 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
9 mesos
Àmbit geogràfic:
Mollet del Vallès
Termini de presentació d'ofertes:
11/08/22 12:00 h
Observacions:
1. La data límit de documentació i informació, d'acord amb la clàusula 14 del PCAP, fins al 4.8.2022 per acceptació de preguntes i fins al 8.8.2022 per a la publicació de respostes; i fins al 11.8.2022 per a obtenció de plecs de clàusules en el Perfil del contractant de l'Ajuntament de Mollet del Vallès.

2. Remarquem la importància per part dels LICITADORS de la PARAULA CLAU per a la presentació i l'obertura del SOBRE DIGITAL. En aquest sentit, de conformitat amb les clàusules 14 i 18 del PCAP, es fa avís que en cas que alguna empresa LICITADORA no introdueixi la PARAULA CLAU, NO es podrà accedir al contingut del SOBRE xifrat. Així, atès que la presentació d'ofertes a través de l'eina de SOBRE DIGITAL es basa en el xifratge de la documentació i requereix necessàriament la introducció per part de les empreses LICITADORES de la/les PARAULA/ES CLAU, que només elles custodien durant tot el procés, per poder accedir al contingut xifrat dels sobres, NO es podrà efectuar la valoració de la documentació de la seva oferta que no es pugui desxifrar per no haver introduït l'empresa la PARAULA CLAU.

En aquest sentit, està previst que a partir de les 12 hores del dia 12 d'agost de 2022 els LICITADORS rebreu per correu electrònic una COMUNICACIÓ de petició de PARAULA CLAU, per tal que introduïu la PARAULA CLAU per a què s'iniciï el PROCES DE DESXIFRAT del/s SOBRE/S DIGITAL/S corresponent a l'expedient de contractació de referència. Els LICITADORS podreu INTRODUIR les PARAULES CLAUS dels sobres en l'ENLLAÇ indicat en dita COMUNICACIÓ. La introducció d'aquesta PARAULA CLAU només implica el desxifrat del contingut del sobre esmentat, però no es realitzarà la seva obertura fins al moment de l'obertura de pliques (16 d'agost de 2022, a partir de les 12.00 hores) especificat a l'anunci de licitació.
Valor estimat del contracte:
55.349,93 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
La durada prevista de l'obra de la Fase 1a és de tres (3) mesos i la de la Fase 1b de sis (6) mesos. En conseqüència la duració del contracte serà des de l'inici del contracte d'Obra de la Fase 1a, fins la finalització del termini de garantia de l'obra de la Fase 1b. En cas de no executar-se la Fase 1b, la finalització del contracte serà la del termini de garantia de l'obra de Fase 1a. Aquest contracte no preveu cap pròrroga.
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 5.00 - Criteri: Oferta econòmica
Ponderació: 10.00 - Criteri: Experiència dels tècnics a contractar
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
71221000
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
Volum anual de negoci del licitador, que referit a l¿any de major volum de negoci dels cinc últims exercicis disponibles en funció de la data de creació o de l¿inici de les activitats de l¿empresa (en ambdós casos IVA exclòs) ha de ser almenys d¿un mínim de 82.500,00 euros.
Mínim d'acreditació:
82.500,00 €
Observacions:
S'acreditarà per mitjà dels seus comptes anuals aprovats i dipositats en el Registre Mercantil, si l'empresari estigués inscrit en el registre, i en cas contrari per les dipositades en el registre oficial en què hagi d'estar inscrit. Els empresaris individuals no inscrits en el Registre Mercantil d'acreditar el seu volum anual de negocis mitjançant els seus llibres d'inventaris i comptes anuals legalitzats pel Registre Mercantil.
Mitjà de solvència:
Assegurança d'indemnització
Descripció:
En el cas de persones físiques, tindran que disposar d'una assegurança de responsabilitat civil per riscos professionals per un import igual o superior a 300.000 euros.
Mínim d'acreditació:
300.000,00 €
Observacions:
S'acreditarà amb el certificat emès per l'asseguradora, en el qual constin els imports i riscs assegurats i la data de venciment de l'assegurança, que haurà d'estar vigent fins a la fi del termini de presentació d'ofertes, i mitjançant el document de compromís vinculant de subscripció, renovació o pròrroga de l'assegurança, que garanteixi el manteniment de la seva cobertura durant tota l'execució del contracte.

Per a empreses de nova creació, inferiors a cinc anys, el criteri i mitjà de solvència econòmica serà la presentació de pòlissa d'assegurances.
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
Cada licitador tindrà de presentar una relació de treballs realitzats de similar característiques (Direcció d'execució i/o coordinació de seguretat i salut de Reformes d'equipaments) que els que constitueixen l'objecte del contracte, en el curs dels darrers tres anys, per un import total (sumatori dels honoraris) de 25.000,00 euros IVA exclòs, amb identificació dels equipaments reformats.
Mínim d'acreditació:
25.000,00 €
Observacions:
No es tindran en compte els equipaments públics de nova planta.
Aquests dos treballs no formaran part de les obres presentades dins dels criteris de valoració de la clàusula 20 d'aquest Plec.

Plecs

 

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya