Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractaciˇ P˙blica

 

Servei integral de venda d'entrades (ticketing) per als equipaments culturals de l'Ajuntament de Sallent.

Ďrgan de contractaciˇ:
Ajuntament de Sallent
Codi d'expedient:
140/2020-PSEC
Tipus de tramitaciˇ:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis d'informÓtica i serveis connexos
Procediment d'adjudicaciˇ:
Obert
Simplificat de tramitaciˇ sumÓria:
Compra p˙blica d'innovaciˇ:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitaciˇ
  • Adjudicaciˇ
  • Formalitzaciˇ

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripciˇ de la prestaciˇ:
Servei de venda d'entrades (ticketing), tant de manera presencial com online, dels equipaments culturals de l'Ajuntament de Sallent.

Es precisa la contractaciˇ d'una empresa de serveis que ofereixi una aplicaciˇ de gestiˇ per a la venda d'entrades d'espectacles, abonaments, reserves, paquets, xecs regal... i altres serveis relacionats amb els esdeveniments culturals que es celebrin a Sallent.
Pressupost de licitaciˇ:
3.285,00 € sense IVA 3.974,85 € IVA incl˛s (21,00%)
Durada del contracte:
2 anys
└mbit geogrÓfic:
Sallent
Termini de presentaciˇ d'ofertes:
24/07/20 23:59 h
Valor estimat del contracte:
15.768,00 € sense IVA
Subhasta electr˛nica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Pr˛rroga:
Informaciˇ complementÓria sobre la pr˛rroga:
El contracte serÓ prorrogable per dues anualitats, de forma expressa, sense que la durada de la seva vigŔncia, incloses les pr˛rrogues, pugui excedir de 4 anys. La pr˛rroga serÓ obligat˛ria per al contractista quan aquesta se li hagi comunicat amb una antelaciˇ mÝnima de 2 mesos a la finalitzaciˇ de la durada inicial del contracte.
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'adjudicaciˇ

 
Es compra innovaciˇ:
No
Reserva social:
No
Data d'adjudicaciˇ del contracte:
04/08/20
Termini per a la formalitzaciˇ del contracte:
D'acord amb el previst en l'apartat 6, lletra g) de l'article 159 de la LCSP, la formalitzaciˇ del contracte podrÓ efectuar-se mitjanšant la firma d'acceptaciˇ pel contractista de la resoluciˇ d'adjudicaciˇ.
Motiu d'adjudicaciˇ:
Millor oferta en relaciˇ qualitat-preu.
N˙mero d'ofertes rebudes:
3
Identitat d'empreses licitadores:
- SERVEIS D'INTERNET JAVAJAN, S.L - NOTIKUMI, S.L - CODETICKETS, S.L
Codi CPV:
72416000
Dades de l'empresa adjudicatÓria:
Denominaciˇ:
SERVEIS D'INTERNET JAVAJAN, S.L
Nacionalitat:
Espanya
Import:
3.242,80 € amb IVA
Import sense IVA:
2.680,00 €

Documentaciˇ

 
Acords:
Acta obertura sobre únic.pdf PDF
Quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions:
Puntuació.xlsx XLS
Informes TŔcnics:
No se n'ha precisat.
Condicions d'execuciˇ:
Les previstes en el PCAP i el PPT, aixÝ com en l'oferta presentada per l'adjudicatari.
Resoluciˇ d'adjudicaciˇ :
Certificat acord JGL_Adjudicació.pdf PDF

Tauler d'avisos

AvÝs legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecciˇ de dades  |  © Generalitat de Catalunya