Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

Servei integral de venda d'entrades (ticketing) per als equipaments culturals de l'Ajuntament de Sallent.

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Sallent
Codi d'expedient:
140/2020-PSEC
Tipus de tramitació:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis d'informàtica i serveis connexos
Procediment d'adjudicació:
Obert
Simplificat de tramitació sumària:
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Servei de venda d'entrades (ticketing), tant de manera presencial com online, dels equipaments culturals de l'Ajuntament de Sallent.

Es precisa la contractació d'una empresa de serveis que ofereixi una aplicació de gestió per a la venda d'entrades d'espectacles, abonaments, reserves, paquets, xecs regal... i altres serveis relacionats amb els esdeveniments culturals que es celebrin a Sallent.
Pressupost de licitació:
3.285,00 € sense IVA 3.974,85 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
2 anys
Àmbit geogràfic:
Sallent
Termini de presentació d'ofertes:
24/07/20 23:59 h
Valor estimat del contracte:
15.768,00 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
El contracte serà prorrogable per dues anualitats, de forma expressa, sense que la durada de la seva vigència, incloses les pròrrogues, pugui excedir de 4 anys. La pròrroga serà obligatòria per al contractista quan aquesta se li hagi comunicat amb una antelació mínima de 2 mesos a la finalització de la durada inicial del contracte.
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'adjudicació

 
Es compra innovació:
No
Reserva social:
No
Data d'adjudicació del contracte:
04/08/20
Termini per a la formalització del contracte:
D'acord amb el previst en l'apartat 6, lletra g) de l'article 159 de la LCSP, la formalització del contracte podrà efectuar-se mitjançant la firma d'acceptació pel contractista de la resolució d'adjudicació.
Motiu d'adjudicació:
Millor oferta en relació qualitat-preu.
Número d'ofertes rebudes:
3
Identitat d'empreses licitadores:
- SERVEIS D'INTERNET JAVAJAN, S.L - NOTIKUMI, S.L - CODETICKETS, S.L
Codi CPV:
72416000
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
SERVEIS D'INTERNET JAVAJAN, S.L
Nacionalitat:
Espanya
Import:
3.242,80 € amb IVA
Import sense IVA:
2.680,00 €

Documentació

 
Acords:
Acta obertura sobre únic.pdf PDF
Quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions:
Puntuació.xlsx XLS
Informes Tècnics:
No se n'ha precisat.
Condicions d'execució:
Les previstes en el PCAP i el PPT, així com en l'oferta presentada per l'adjudicatari.
Resolució d'adjudicació :
Certificat acord JGL_Adjudicació.pdf PDF

Tauler d'avisos

Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya