Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

Per motius tècnics vinculats a la propera posada en funcionament de la nova Plataforma de Serveis de Contractació Pública està programat un segon tall de servei de la Plataforma, que comportarà que no estigui disponible del divendres 24 de febrer a les 8h fins al dilluns 27 de febrer a les 8h aproximadament -la durada exacta d'aquest interval previst constarà inscrita en el Registre d'incidències de la pròpia Plataforma.

 

Contracte de serveis bancaris de suport a la recaptació municipal, instal·lació de terminals de punt de venda (TPV) a les dependències municipals.

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Calonge i Sant Antoni
Codi d'expedient:
2020/235
Tipus de tramitació:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis financers: a) serveis d'assegurances, b) serveis bancaris i d'inversió
Procediment d'adjudicació:
Obert
Simplificat abreujat:
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

Descripció de l'esmena:
Adjuntar les acceptacions d'ambdós lots per part dels adjucataris.
PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Contracte de serveis bancaris de suport a la recaptació municipal, instal·lació de terminals de punt de venda (TPV) a les dependències municipals.
L'objecte del contracte es composa de 2 lots diferenciats. Per una banda, en el LOT 1 es licita l'adjudicació de serveis de col·laboració bancària en la gestió recaptatòria de tributs i altres ingressos de dret públic o privat , i per altra banda, el LOT 2 es selecciona el servei bancari d'instal·lació de terminals de punt de venda a la dependències municipals.
Pressupost de licitació:
21.954,55 € sense IVA 24.425,01 € IVA inclòs (0,00%)
Durada del contracte:
1 any
Àmbit geogràfic:
Calonge
Termini de presentació d'ofertes:
02/03/20 23:59 h
Valor estimat del contracte:
24.425,01 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Es preveuen modificacions als plecs:

Dades de l'adjudicació

 
Es compra innovació:
No
Reserva social:
No
Data d'adjudicació del contracte:
21/05/20
Termini per a la formalització del contracte:
en el termini màxim de 5 dies hàbils des de la recepció d'aquesta notificació, haurà de retornar-la signada electrònicament, d'acord amb el que disposa l'article 159.6 de la LCSP en referència a la formalització del contracte que es produeix mitjançant la signatura d'acceptació per part de l'adjudicatari de la resolució i/o acord d'adjudicació.
Motiu d'adjudicació:
el que consta al decret d'adjudicació
Número d'ofertes rebudes:
4
Identitat d'empreses licitadores:
Banco de Sabadell SA Banco Santander SA BBVA SA CAIXABANK SA
Codi CPV:
66110000
Dades de les empreses adjudicatàries:
Denominació:
CAIXABANK SA
Nacionalitat:
Espanya
Import:
24.750,00 € amb IVA
Import sense IVA:
20.454,55 €
Denominació:
BANCO DE SABADELL SA
Nacionalitat:
Espanya
Import:
1.500,00 € amb IVA
Import sense IVA:
1.500,00 €

Documentació

 
Acords:
CERTIFICAT ACORD JGL 13022020 aprovar licitació.pdf PDF
Quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions:
Càlcul ofertes-anormalment-baixes lot 2 2020-235.pdf
PDF
csp càlcul baixa anormal serveis bancaris.pdf
PDF
Informes Tècnics:
ACTA 2 PROPOSTA ADJUDICACIÓ LOT 1.pdf PDF
Condicions d'execució:
les condicions d'execució d'aquest contracte és troben en l'apartat Q del quadre de característiques del PCAP.
Resolució d'adjudicació :
DECRET ADJUDICACIÓ.docx DOC
LOT 1 CaixaBank SA_ANNEX 9 ACCEPTACIÓ ADJUDICACIÓ 28-05-2020.pdf
PDF
LOT 2_BANC SABADELL_ANNEX 9 MODEL ACCEPTACIÓ ADJU DICACIÓ29-05-2020.pdf
PDF
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya