Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractaciˇ P˙blica

 

Serveis postals

Ďrgan de contractaciˇ:
Ajuntament de Sant Cugat del VallŔs
Unitat de contractaciˇ:
Ajuntament de Sant Cugat del VallŔs
Codi d'expedient:
49/2018
Tipus d'expedient:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Transport de correu per via terrestre i per via aŔria
Procediment de licitaciˇ:
Obert
Compra d'innovaciˇ:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitaciˇ
  • Adjudicaciˇ
  • Formalitzaciˇ

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripciˇ de la prestaciˇ:
L'objecte d'aquest contracte Ús la prestaciˇ de serveis postals, bustiades, manipulacions precedents als serveis postals segons s'especifica al plec de prescripcions tŔcniques, i altres serveis similars de l'Ajuntament de Sant Cugat del VallŔs, Organismes Aut˛noms Municipals, Societats Mercantils Municipals, que es relacionen generats en el seu Ómbit d'actuaciˇ, de conformitat amb el que s'estableix al plec de prescripcions tŔcniques.
Els ˛rgans contractants en aquesta licitaciˇ sˇn els segŘents:
- Ajuntament de Sant Cugat del VallŔs
- Organisme Aut˛nom Patronat Municipal d'Educaciˇ (PME)
- Organisme Aut˛nom Institut de Gestiˇ EstratŔgica, Promociˇ Econ˛mica i Societat de la Informaciˇ (IGEPESI)
- Organisme Aut˛nom Municipal Centre Cultural Sant Cugat (OAMCCSC)
- Entitat P˙blica Empresarial CUGAT.CAT
- Societat mercantil municipal SPM Promocions Municipals de Sant Cugat del VallŔs, SA (PROMUSA)
L'Ajuntament rep una subvenciˇ per cobrir les necessitats del Jutjat de Pau, per la qual cosa es farÓ cÓrrec dels serveis postals generats pel jutjat.
Pressupost de licitaciˇ:
501.217,32 € sense IVA 606.472,95 € IVA incl˛s (21,00%)
Durada del contracte:
2 anys
└mbit geogrÓfic:
Sant Cugat del VallŔs
Termini de presentaciˇ d'ofertes:
09/05/19 12:00 h
Valor estimat del contracte:
902.191,18 € sense IVA
Subhasta electr˛nica:
No
Contracte harmonitzat:
Obertura de pliques (Sobre B - Criteris quantificables de forma automÓtica) :
15/05/19 12:00 Sala de Plens de l'Ajuntament de Sant Cugat del VallŔs
Pr˛rroga:
Informaciˇ complementÓria sobre la pr˛rroga:
Contracte prorrogable per 1 any mÚs
Es preveuen modificacions als plecs:

Dades de l'adjudicaciˇ

 
Descripciˇ dels lots:
N˙mero de lot:
1
Es compra innovaciˇ:
No
Descripciˇ del lot:
SERVEIS POSTALS I NOTIFICACIONS ADMINISTRATIVES D'└MBIT LOCAL
Data d'adjudicaciˇ del contracte:
23/07/19
Termini per a la formalitzaciˇ del contracte:
AtŔs que aquest contracte estÓ subjecte a recurs especial en matŔria de contractaciˇ, cal esperar un termini de 15 dies hÓbils des de que es remeti la notificaciˇ de l'adjudicaciˇ
Motiu d'adjudicaciˇ:
╔s l'oferta que millor s'adequa a les condicions establertes en els plecs
Codi CPV:
64110000
N˙mero d'ofertes rebudes:
2
Dades de l'empresa adjudicatÓria:
Denominaciˇ:
Recerca i desenvolupament empresarial, SL
Nacionalitat:
Espanya
Import:
226.907,65 € amb IVA
Import sense IVA:
187.526,98 €
N˙mero de lot:
2
Es compra innovaciˇ:
No
Descripciˇ del lot:
SERVEIS POSTALS I NOTIFICACIONS ADMINISTRATIVES D'└MBIT NACIONAL I INTERNACIONAL (EXCLĎS L'└MBIT LOCAL)
Data d'adjudicaciˇ del contracte:
23/07/19
Termini per a la formalitzaciˇ del contracte:
AtŔs que aquest contracte estÓ subjecte a recurs especial en matŔria de contractaciˇ, cal esperar un termini de 15 dies hÓbils des de que es remeti la notificaciˇ de l'adjudicaciˇ
Motiu d'adjudicaciˇ:
╔s l'oferta que millor s'adequa a les condicions establertes en els plecs
Codi CPV:
64110000
N˙mero d'ofertes rebudes:
1
Dades de l'empresa adjudicatÓria:
Denominaciˇ:
Sociedad Estatal de Correos y TelÚgrafos, SA SME
Nacionalitat:
Espanya
Import:
142.043,96 € amb IVA
Import sense IVA:
117.391,70 €
N˙mero de lot:
3
Es compra innovaciˇ:
No
Descripciˇ del lot:
BUSTIADES (Aquest lot estÓ reservat a favor de Centres Especials de Treball d'Iniciativa Social (CETIS) i Empreses d'Inserciˇ regulades respectivament al Reial Decret Legislatiu 1/2013, de 29 de novembre, i en la Llei 44/2007, de 13 de desembre)
Data d'adjudicaciˇ del contracte:
23/07/19
Termini per a la formalitzaciˇ del contracte:
AtŔs que aquest contracte estÓ subjecte a recurs especial en matŔria de contractaciˇ, cal esperar un termini de 15 dies hÓbils des de que es remeti la notificaciˇ de l'adjudicaciˇ
Motiu d'adjudicaciˇ:
╔s l'oferta que millor s'adequa a les condicions establertes en els plecs
Codi CPV:
64110000
N˙mero d'ofertes rebudes:
1
Dades de l'empresa adjudicatÓria:
Denominaciˇ:
Taller Jeroni de Moragas, SCCL
Nacionalitat:
Espanya
Import:
165.433,84 € amb IVA
Import sense IVA:
136.722,18 €
N˙mero de lot:
4
Es compra innovaciˇ:
No
Descripciˇ del lot:
MANIPULACIONS
Data d'adjudicaciˇ del contracte:
23/07/19
Termini per a la formalitzaciˇ del contracte:
AtŔs que aquest contracte estÓ subjecte a regulaciˇ harmonitzada, cal esperar un termini de 15 dies hÓbils des de que es remet la notificaciˇ de l'adjudicaciˇ
Codi CPV:
64110000
N˙mero d'ofertes rebudes:
1
Dades de l'empresa adjudicatÓria:
Denominaciˇ:
encara no estÓ adjudicat
Nacionalitat:
Espanya

Documentaciˇ

 
Acords:
Resoluciˇ d'adjudicaciˇ
Quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions:
Acta obertura SB criteris automàtics exp. 49_18.pdf
PDF
Acta per a esmenar omissió obertura SB exp. 49_18.pdf
PDF
Acta qualificació i proposta d'adjudicació lots 1, 2, 3 exp. 49_18.pdf
PDF
Informes TŔcnics:
Informe tècnic càlcul puntuacions exp. 49_18.pdf PDF
Condicions d'execuciˇ:
Les establertes en el plec de clÓusules administratives
Resoluciˇ d'adjudicaciˇ :
Acord JGL adjudicació lots 1, 2 i 3 exp. 49_18.pdf PDF

Tauler d'anuncis

AvÝs legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya