Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

Contractació del subministrament de material auxiliar de jardineria, ferreteria, pintures (derivats i complements) i neteja, amb mesures de contractació pública sostenible

Òrgan de contractació:
Institut Municipal Parcs i Jardins de Barcelona
Codi d'expedient:
19/0012-00-CP/01
Tipus d'expedient:
Ordinari
Tipus de contracte:
Subministraments
Subtipus de contracte:
Adquisició
Procediment de licitació:
Obert
Tramitació amb mesures de gestió eficient:
Compra d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Contractació del subministrament de material auxiliar de jardineria, ferreteria, pintures (derivats i complements) i neteja, amb mesures de contractació pública sostenible
Pressupost de licitació:
351.239,72 € sense IVA 425.000,06 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
2 anys
Àmbit geogràfic:
Barcelona
Termini de presentació d'ofertes:
22/01/19 14:00 h
Valor estimat del contracte:
842.975,32 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
Obertura de pliques (Obertura de sobres núm, 2) :
Avda. Diagonal, 240 2ª planta "Sala Barcelona" - 08018 - Barcelona
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
La durada total del contracte incloent les eventuals pròrrogues serà de 4 anys. D'acord amb la previsió de l'article 29.4 LCSP, la durada del contracte es podrà prorrogar per acord de l'òrgan de contractació. La o les pròrrogues seran per períodes d'un any. L'acord de pròrroga serà obligatori per l'empresa si l'avís de pròrroga es comunica com a mínim amb dos mesos d'anticipació a la data de finalització del contracte o de la pròrroga corresponent.
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'adjudicació

 
Es compra innovació:
No
Reserva social:
No
Data d'adjudicació del contracte:
01/03/19
Termini per a la formalització del contracte:
D'acord amb el previst a l'article 153.3 de la Llei 9/2017 de 8 de novembre de Contractes del Sector Públic, es preveu formalitzar el contracte en un termini no superior a 5 dies a partir de la data següent a la data de recepció del requeriment, i un cop transcorreguts els 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació als licitadors (sempre que no s'hagi interposat recurs especial que impliqui la suspensió de la formalització, o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió).
Motiu d'adjudicació:
La selecció de l'oferta més avantatjosa s'ha determinat tenint en compte la millor relació qualitat-preu.
Número d'ofertes rebudes:
2
Identitat d'empreses licitadores:
Torres y Saez Distribución, S.A. Aubert, S.A.
Codi CPV:
44316400
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
Torres y Saez Distribución, S.A.
Nacionalitat:
Espanya
Import:
425.000,06 € amb IVA
Import sense IVA:
351.239,72 €

Documentació

 
Acords:
Veure resolució d'adjudicació.

Quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions:
Comparativa_190012.pdf PDF
Informes Tècnics:
Ita_190012.pdf PDF
Condicions d'execució:
Les condicions d'execució són les indicades a la clàusula 20 del PCAP.
Resolució d'adjudicació :
DecretD_190012.pdf PDF
Acta_I_190012.pdf
PDF
Acta_II_190012.pdf
PDF
RecursEspecialContractacio.pdf
PDF
Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya