Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractaciˇ P˙blica

 

Subministrament i arrendament d'equips multifuncionals per impressiˇ, escaneig i c˛pia de documents pel districte de Sant Andreu de l'Ajuntament de Barcelona amb mesures de contractaciˇ p˙blica sostenible.

Ďrgan de contractaciˇ:
Ajuntament de Barcelona
Unitat de contractaciˇ:
Districte de Sant Andreu
Codi d'expedient:
18004689 Exp. 1038/2018
Tipus d'expedient:
Ordinari
Tipus de contracte:
Subministraments
Subtipus de contracte:
Lloguer
Procediment de licitaciˇ:
Obert
Tramitaciˇ simplificada:
Compra d'innovaciˇ:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitaciˇ
  • Adjudicaciˇ
  • Formalitzaciˇ

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripciˇ de la prestaciˇ:
L'objecte del contracte Ús el subministrament i arrendament sense opciˇ de compra d'equips multifuncionals per impressiˇ, escaneig i c˛pia de documents pel districte de Sant Andreu de l'Ajuntament de Barcelona amb mesures de contractaciˇ p˙blica sostenible.
Pressupost de licitaciˇ:
31.055,60 € sense IVA 37.577,28 € IVA incl˛s (21,00%)
Durada del contracte:
1 any
└mbit geogrÓfic:
Barcelona
Termini de presentaciˇ d'ofertes:
22/11/18 14:00 h
Observacions:
Les solĚlicituds d'aclariment dels plecs i resta de documentaciˇ reguladora de la licitaciˇ es poden fer en aquesta Plataforma (Pestanya: Gestiˇ de comunicats / Dubtes i preguntes), i les respostes emeses respecte els aclariments es publicaran tambÚ en el perfil del contractant. Les respostes tindran carÓcter vinculant.
Valor estimat del contracte:
68.322,32 € sense IVA
Subhasta electr˛nica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Pr˛rroga:
Informaciˇ complementÓria sobre la pr˛rroga:
La durada del contracte es podrÓ prorrogar per acord de l'˛rgan de contractaciˇ per 12 mesos mÚs. Atenent la previsiˇ de l'article 29.2 LCSP, la pr˛rroga serÓ obligat˛ria per a l'empresa si l'avÝs de pr˛rroga es comunica com a mÝnim amb dos mesos d'anticipaciˇ a la data de finalitzaciˇ del contracte o de la pr˛rroga corresponent.
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'adjudicaciˇ

 
Reserva social:
No
Data d'adjudicaciˇ del contracte:
05/12/18
Codi CPV:
30120000
Contracte desert

Documentaciˇ

 
Resoluciˇ d'adjudicaciˇ :
Resolució Desert signada.pdf PDF
AvÝs legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya