Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

Per motius tècnics vinculats a la propera posada en funcionament de la nova Plataforma de Serveis de Contractació Pública està programat un segon tall de servei de la Plataforma, que comportarà que no estigui disponible del divendres 24 de febrer a les 8h fins al dilluns 27 de febrer a les 8h aproximadament -la durada exacta d'aquest interval previst constarà inscrita en el Registre d'incidències de la pròpia Plataforma.

 

ADQUISICIÓ D'UNA PLATAFORMA PER GESTIONAR EL REGISTRE DE JORNADA I DE PRESÈNCIA DEL PERSONAL DE L'AJUNTAMENT DE VILASSAR DE DALT EN LA MODALITAT DE SERVEI AL NÚVOL (SAAS) AIXÍ COM DEL LLOGUER DE TERMINALS DE MARCATGE.

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Vilassar de Dalt
Codi d'expedient:
SCON2021000029
Tipus de tramitació:
Ordinària
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Altres serveis
Procediment d'adjudicació:
Obert
Simplificat abreujat:
Projecte finançat amb el Mecanisme de Recuperació i Resiliència (Fons NextGeneration EU):
No
Projecte finançat amb fons REACT-EU (Fons NextGeneration EU):
No
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Adquisició d'una plataforma per gestionar el registre de jornada i de presència del personal de l'Ajuntament de Vilassar de Dalt en la modalitat de servei al núvol ("Software as a Service" o SaaS), així com del lloguer dels terminals de marcatge.
Pressupost de licitació:
39.504,14 € sense IVA 47.800,00 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
4 anys
Àmbit geogràfic:
Vilassar de Dalt
Termini de presentació d'ofertes:
27/06/22 14:00 h
Valor estimat del contracte:
39.504,14 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'adjudicació

 
Es compra innovació:
No
Reserva social:
No
Data d'adjudicació del contracte:
25/07/22
Termini per a la formalització del contracte:
Segons plecs.
Motiu d'adjudicació:
Millor oferta. Complir tots els requisits.
Número d'ofertes rebudes:
7
Identitat d'empreses licitadores:
MHP SERVICIOS DE CONTROL, SL // WOFFU JOB ORGANIZER, SL // PEIXE SOFTWARE, SL // ROBOTICS, SA//MULTIMOS, SA // ATISOLUCIONES DISEÑO DE SITEMAS ELECTRÓNICOS, SL // EVELB TÉCNICAS Y SISTEMAS, SL
Codi CPV:
35125200
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
MHP SERVICIOS DE CONTROL, SL
Nacionalitat:
Espanya
Import:
35.777,28 € amb IVA
Import sense IVA:
29.568,00 €

Documentació

 
Acords:
Decret adjudicació
Quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions:
Figura al Decret d'adjudicació.
Informes Tècnics:
INFORME GRUP TÈCNIC LICITACIÓ CONTROL HORARI S.pdf PDF
Condicions d'execució:
segons plecs
Resolució d'adjudicació :
SCON2021000029 CONTROL HORARI.pdf PDF
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya