Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractaciˇ P˙blica

AvÝs

Per motius tŔcnics vinculats a la propera posada en funcionament de la nova Plataforma de Serveis de Contractaciˇ P˙blica estÓ programat un segon tall de servei de la Plataforma, que comportarÓ que no estigui disponible del divendres 24 de febrer a les 8h fins al dilluns 27 de febrer a les 8h aproximadament -la durada exacta d'aquest interval previst constarÓ inscrita en el Registre d'incidŔncies de la pr˛pia Plataforma.

 

ADQUISICIË D'UNA PLATAFORMA PER GESTIONAR EL REGISTRE DE JORNADA I DE PRES╚NCIA DEL PERSONAL DE L'AJUNTAMENT DE VILASSAR DE DALT EN LA MODALITAT DE SERVEI AL N┌VOL (SAAS) AIX═ COM DEL LLOGUER DE TERMINALS DE MARCATGE.

Ďrgan de contractaciˇ:
Ajuntament de Vilassar de Dalt
Codi d'expedient:
SCON2021000029
Tipus de tramitaciˇ:
OrdinÓria
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Altres serveis
Procediment d'adjudicaciˇ:
Obert
Simplificat abreujat:
Projecte finanšat amb el Mecanisme de Recuperaciˇ i ResiliŔncia (Fons NextGeneration EU):
No
Projecte finanšat amb fons REACT-EU (Fons NextGeneration EU):
No
Compra p˙blica d'innovaciˇ:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitaciˇ
  • Adjudicaciˇ
  • Formalitzaciˇ

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripciˇ de la prestaciˇ:
Adquisiciˇ d'una plataforma per gestionar el registre de jornada i de presŔncia del personal de l'Ajuntament de Vilassar de Dalt en la modalitat de servei al n˙vol ("Software as a Service" o SaaS), aixÝ com del lloguer dels terminals de marcatge.
Pressupost de licitaciˇ:
39.504,14 € sense IVA 47.800,00 € IVA incl˛s (21,00%)
Durada del contracte:
4 anys
└mbit geogrÓfic:
Vilassar de Dalt
Termini de presentaciˇ d'ofertes:
27/06/22 14:00 h
Valor estimat del contracte:
39.504,14 € sense IVA
Subhasta electr˛nica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'adjudicaciˇ

 
Es compra innovaciˇ:
No
Reserva social:
No
Data d'adjudicaciˇ del contracte:
25/07/22
Termini per a la formalitzaciˇ del contracte:
Segons plecs.
Motiu d'adjudicaciˇ:
Millor oferta. Complir tots els requisits.
N˙mero d'ofertes rebudes:
7
Identitat d'empreses licitadores:
MHP SERVICIOS DE CONTROL, SL // WOFFU JOB ORGANIZER, SL // PEIXE SOFTWARE, SL // ROBOTICS, SA//MULTIMOS, SA // ATISOLUCIONES DISEĐO DE SITEMAS ELECTRËNICOS, SL // EVELB T╔CNICAS Y SISTEMAS, SL
Codi CPV:
35125200
Dades de l'empresa adjudicatÓria:
Denominaciˇ:
MHP SERVICIOS DE CONTROL, SL
Nacionalitat:
Espanya
Import:
35.777,28 € amb IVA
Import sense IVA:
29.568,00 €

Documentaciˇ

 
Acords:
Decret adjudicaciˇ
Quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions:
Figura al Decret d'adjudicaciˇ.
Informes TŔcnics:
INFORME GRUP TÈCNIC LICITACIÓ CONTROL HORARI S.pdf PDF
Condicions d'execuciˇ:
segons plecs
Resoluciˇ d'adjudicaciˇ :
SCON2021000029 CONTROL HORARI.pdf PDF
AvÝs legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecciˇ de dades  |  © Generalitat de Catalunya