Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

REFORMA DE LES DEPENDÈNCIES MUNICIPALS DE L'AJUNTAMENT DE VILANOVA DE SEGRIÀ

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Vilanova de Segrià
Unitat de contractació:
UNITAT DE CONTRACTACIÓ
Codi d'expedient:
115/2022
Tipus de tramitació:
Ordinària
Tipus de contracte:
Obres
Subtipus de contracte:
Construcció general d'immobles i obres d'enginyeria civil
Procediment d'adjudicació:
Obert
Tramitació simplificada:
Projecte finançat amb el Mecanisme de Recuperació i Resiliència (Fons NextGeneration EU):
No
Projecte finançat amb fons REACT-EU (Fons NextGeneration EU):
No
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
L'edifici actual on hi ha les oficines municipals, presenta diferents situacions que per a l'ús d'equipament públic com a seu de l'administració local en dificulten un bon desenvolupament de les seves funcions. El més destactat dels inconvenients de cara al públic és la no adaptabilitat al decret d'accessibilitat de Catalunya fent impossible l'accés a les persones amb dificultats de mobilitat a les dependències de l'ajuntament. Per aquest motiu, s'ha considerat adient situar a la planta baixa tots els espais necessaris de l'administració municipal, alliberant la resta de l'edifici per a entitats o associacions, segons es consideri més oportú. Per tant, amb aquesta actuació es preten adaptar la planta baixa de l'edifici per a traslladar-hi les oficines de l'Ajuntament.
Pressupost de licitació:
245.229,10 € sense IVA 296.727,21 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
3 mesos
Àmbit geogràfic:
Vilanova de Segrià
Termini de presentació d'ofertes:
23/03/22 23:59 h
Valor estimat del contracte:
245.229,10 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Obertura de pliques (Sobre únic) :
24/03/22 12:00
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
Tanmateix i per donar lloc a la pròrroga del termini d'execució, el supòsit de força major ha de ser comunicat mitjançant un escrit del director facultatiu a l'alcalde de la corporació, en el moment de produir-se, per tal que pugui apreciar-se si la causa és justificada i, així, concedir la pròrroga en el termini d'execució. En tot cas les obres hauran d'estar finalitzades completament el 15 de juny de 2022.
Es preveuen modificacions als plecs:

Dades de l'adjudicació

 
Reserva social:
No
Data d'adjudicació del contracte:
24/03/22
Codi CPV:
45220000
Contracte desert

Documentació

 
Resolució d'adjudicació :
20220411_Certificat_15. CERT_ACORDE PLE.pdf PDF
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya