Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractaciˇ P˙blica

 

Servei d'inspeccions peri˛diques reglamentÓries dels Organismes de Control a les instal.lacions d'aparells elevadors i segones visites i successives per adhesiˇ a l'Acord marc 2020.02 Lot 12 de l'ACM

Ďrgan de contractaciˇ:
Ajuntament de Castellar del VallŔs
Codi d'expedient:
CONT2200037
Tipus de tramitaciˇ:
OrdinÓria
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis de manteniment i reparaciˇ
Procediment d'adjudicaciˇ:
Contracte basat en acord marc
Projecte finanšat amb el Mecanisme de Recuperaciˇ i ResiliŔncia (Fons NextGeneration EU):
No
Projecte finanšat amb fons REACT-EU (Fons NextGeneration EU):
No
Compra p˙blica d'innovaciˇ:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitaciˇ
  • Adjudicaciˇ
  • Formalitzaciˇ

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripciˇ de la prestaciˇ:
Adhesiˇ a l'Acord marc del Servei de manteniment d'aparells elevadors i de subministrament d'elements substitutius amb destinaciˇ a les entitats locals de Catalunya (Exp. 2020.02), CONT2200037, a favor de l'adjudicatÓria del Lot 12 Servei d'inspeccions peri˛diques reglamentaries dels Organismes de Control a les instalĚlacions d'aparells elevadors i segones visites i successives derivades del resultat de les inspeccions peri˛diques
Pressupost de licitaciˇ:
2.788,00 € sense IVA 3.373,48 € IVA incl˛s (21,00%)
Termini d'execuciˇ:
01/04/22 - 31/03/23
└mbit geogrÓfic:
Castellar del VallŔs
Valor estimat del contracte:
11.709,60 € sense IVA
Subhasta electr˛nica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Pr˛rroga:
Informaciˇ complementÓria sobre la pr˛rroga:
per 3 perÝodes mÚs de dotze mesos cadascun addicionals com a termini mÓxim cadascun d'ells, sent la durada mÓxima de 4 anys (1+1+1+1)
Es preveuen modificacions als plecs:

Dades de l'adjudicaciˇ

 
Es compra innovaciˇ:
No
Reserva social:
No
Data d'adjudicaciˇ del contracte:
15/03/22
Termini per a la formalitzaciˇ del contracte:
Els contractes basats en un Acord marc es perfeccionen amb llur adjudicaciˇ, sense que sigui necessÓria la formalitzaciˇ del contracte
N˙mero d'ofertes rebudes:
1
Codi CPV:
71631100
Dades de l'empresa adjudicatÓria:
Denominaciˇ:
TUV RHEINLAND IBERICA ICT SA
Nacionalitat:
Espanya
Import:
3.373,48 € amb IVA
Import sense IVA:
2.788,00 €

Documentaciˇ

 
Acords:
Consten en els documents contratuals
Quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions:
Consten en els documents contractuals
Informes TŔcnics:
06_INF MOTIVACIÓ Acord Marc_2022_ACM_inspeccions ascensors.pdf PDF
Condicions d'execuciˇ:
Consten en els documents contractuals
Resoluciˇ d'adjudicaciˇ :
12 Acord segona pròrroga JGL 15032022.pdf PDF

Tauler d'avisos

AvÝs legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecciˇ de dades  |  © Generalitat de Catalunya