Errada material susceptible de correcció i/o d'aclariment a les denominacions socials d'alguns adjudicataris al document "Resolució d'adjudicació". Veure document "Resolució rectificativa adjudicació IEEE Xplore E2212".
Contractació del servei de subscripció en línia a la base de dades "IEEE Xplore" per a les següents institucions:
1.- Universitat de Barcelona (UB) 2.- Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) 3.- Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) 4.- Universitat Pompeu Fabra (UPF) 5.- Universitat de Girona (UdG) 6.- Universitat de Lleida (UdL) 7.- Universitat Rovira i Virgili (URV) 8.- Universitat Oberta de Catalunya (UOC) 9.- Biblioteca de Catalunya (BC) 10.- Universitat de les Illes Balears (UIB) 11.- Universitat Jaume I (UJI) 12.- Universitat d'Alacant (UA) 13.- Universitat Miguel Hernández (UMH) 14.- Universitat Politècnica de València (UPV) 15.- Universidad Politécnica de Cartagena (UPTC) 16.- Universitat de València (UV) 17.- Consorci de Serveis Universitaris de Catalunya (CSUC)
Pressupost de licitació:
793.632,44 € sense IVA
960.295,25 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
1
any
Àmbit geogràfic:
Espanya
Observacions:
La moneda original mitjançant la qual es ven el recurs e- és el dòlar "$". Tenint en compte un tipus de canvi aproximat en el que 1¤= $0,8457, i un VEC i PBL de $938.391,00 suposa un total de 793.632,44 ¤, IVA exclòs.