Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

CONTRACTE DE SERVEIS DE MANTENIMENT CORRECTIU I PREVENTIU ANUAL (1 VISITA/ANY) DELS EQUIPS PARALLAMPS DE DIFERENTS EDIFICIS MUNICIPALS DE BADALONA

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Badalona
Codi d'expedient:
2021/00054403C
Tipus de tramitació:
Ordinària
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis de manteniment i reparació
Procediment d'adjudicació:
Obert
Simplificat abreujat:
Projecte finançat amb el Mecanisme de Recuperació i Resiliència (Fons NextGeneration EU):
No
Projecte finançat amb fons REACT-EU (Fons NextGeneration EU):
No
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Constitueix l' objecte d'aquest contracte la prestació dels serveis de manteniment correctiu i preventiu anual (1 visita/any), dels equips parallamps dels següents edificis municipals:

I. EDIFICIS ADMINISTRATIUS
¿ Casa la Vila, Plaça la Vila 1 ¿ Central, Francesc Layret 42 ¿ Edifici VIVER, Plaça Assemblea de Catalunya 9-12
II. EDIFICIS MEDI AMBIENT
¿ Escola de La Natura, Pomar de dalt 16 ¿ Torre meteorològica del parc de Cal Arnus

III. EDIFICIS GUARDIA URBANA
¿ Turo Caritg, Pere Martell s/n, edificis A i B

Així com també aquells altres que es puguin anar afegint en el decurs de la vigència del contracte com a conseqüència de la seva modificació per al cas de donar-se alguns dels supòsits expressament previstos en els plecs reguladors d' aquest contracte.
Pressupost de licitació:
27.200,00 € sense IVA 32.912,00 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
4 anys
Àmbit geogràfic:
Badalona
Termini de presentació d'ofertes:
07/02/22 13:30 h
Observacions:
Tot i que als plecs es parla de la despesa sotmesa a condició suspensiva, perquè es van tramitar de forma anticipada, s'han incorporat en l' expedient, ateses les dates en què ens trobavem en el moment d' aprovar la licitació, i amb caràcter previ a dita aprovació, els documents comptables pertinents per tal d' atendre la despesa que s' estima que se'n derivarà d' aquest contracte per a l'any 2022.
El termini d' obtenció d' informació en aquesta licitació finalitza el proper 31/01/2022 a les 13.30 hores.
Els empresaris interessats en participar en aquesta licitació han de presentar els annexos del PCAP degudament omplerts a través de la Plataforma dins del termini màxim establert per a la presentació de proposicions en aquest anunci de licitació
Valor estimat del contracte:
32.640,00 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Es preveuen modificacions als plecs:

Dades de l'adjudicació

 
Es compra innovació:
No
Reserva social:
No
Data d'adjudicació del contracte:
29/03/22
Termini per a la formalització del contracte:
15 dies hàbils des de la notificació de la resolucio
Motiu d'adjudicació:
La millor oferta economica
Número d'ofertes rebudes:
3
Identitat d'empreses licitadores:
IDS PROTEC SL INSTALAC TECNICAS AUBACH QUIBAC
Codi CPV:
71315000
Codi CPA:
33.14.1
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
IDS PROTEC SL
Nacionalitat:
Espanya
Import:
32.912,00 € amb IVA
Import sense IVA:
25.920,00 €

Documentació

 
Acords:
Veure la documentació adjunta
Quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions:
Veure la documentació adjunta
Informes Tècnics:
Veure la documentació adjunta
Condicions d'execució:
veure documentació adjunta
Resolució d'adjudicació :
Resol. adjudicació cte.pdf PDF
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya