Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

GESTIÓ I EXPLOTACIÓ DEL SERVEI DE BAR DEL CENTRE DE CONVIVÈNCIASOCIAL D'ALCANÓ

Òrgan de contractació:
Ajuntament d'Alcanó
Codi d'expedient:
6/2021
Tipus de tramitació:
Ordinària
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis d'hostaleria i restaurant
Procediment d'adjudicació:
Obert
Tramitació simplificada:
Projecte finançat amb el Mecanisme de Recuperació i Resiliència (Fons NextGeneration EU):
No
Projecte finançat amb fons REACT-EU (Fons NextGeneration EU):
No
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Gestió i explotació del servei de bar del Centre de Convivència Social
Pressupost de licitació:
1.800,00 € sense IVA 2.178,00 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
1 any
Àmbit geogràfic:
Alcanó
Termini de presentació d'ofertes:
18/01/22 23:59 h
Valor estimat del contracte:
7.200,00 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Obertura de pliques (Es comunicarà prèviament als licitadors que serà durant els 7 dies naturals posteriors) :
20/01/22 20:00 Sala d'actes de l'Ajuntament d'Alcanó
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
El contracte podrà ser objecte de pròrroga automàtica per períodes anuals, llevat que una de les parts vulgui rescindir-lo abans dels seu venciment. En aquest cas, caldrà donar un preavís de dos mesos. La durada màxima del contracte, incloent el període inicial i les pròrrogues, es fixa en quatre anys.
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'adjudicació

 
Es compra innovació:
No
Reserva social:
No
Data d'adjudicació del contracte:
01/02/22
Termini per a la formalització del contracte:
La formalització del contracte en document administratiu s'ha d'efectuar dins dels quinze dies hàbils següents a comptar des de la data de la notificació de l'adjudicació definitiva.
Aquest document constitueix títol suficient per a accedir a qualsevol registre públic.
El contractista, més a més del contracte, haurà de signar el Plec de clàusules administratives particulars.
Número d'ofertes rebudes:
1
Codi CPV:
55410000
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
LAIA RENAU SISTERÉ
Nacionalitat:
Espanya
Import:
2.178,00 € amb IVA
Import sense IVA:
1.800,00 €

Documentació

 
Acords:
PropostaResolucióContractació i AprovacióPle.pdf PDF
Quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions:
Presentada una única oferta i per tant, la més avantatjosa per a l'Ajuntament en la seva globalitat, de conformitat amb la proposta de la mesa de contractació emesa a partir dels criteris objectius de valoració que estableix el plec de clàusules.
Informes Tècnics:
2021. plec bar.pdf PDF
Condicions d'execució:
Les condicions previstes al
Resolució d'adjudicació :
ANUNCI ADJUDICACIÓ.pdf PDF
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya