Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

CONTRACTE DE SERVEIS PER A LA PRESTACIÓ DELS SERVEIS POSTALS DE L'AJUNTAMENT DE GRANOLLERS I ENTITATS ADSCRITES (COMUNICACIONS ADMINISTRATIVES I NOTIFICACIONS ADMINISTRATIVES)

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Granollers
Codi d'expedient:
2021/028 (114/2021/48)
Tipus de tramitació:
Ordinària
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Transport de correu per via terrestre i per via aèria
Procediment d'adjudicació:
Obert
Projecte finançat amb el Mecanisme de Recuperació i Resiliència (Fons NextGeneration EU):
No
Projecte finançat amb fons REACT-EU (Fons NextGeneration EU):
No
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Prestació dels serveis postals de l'Ajuntament de Granollers i les entitats adscrites, d'acord amb el plec de prescripcions tècniques que el regula, desglossat en dos Prestacions a continuació indicats:
Prestació 1: Comunicacions administratives (cartes ordinàries, certificades i altres) segons clàusula III del plec de prescripcions tècniques particulars.
Prestació 2: Notificacions administratives (matèria tributària, multes, sancions i resolucions) segons clàusula III del plec de prescripcions tècniques particulars.»
Les entitats adscrites al contracte són:
AJUNTAMENT DE GRANOLLERS P0809500-B
PATRONAT MUNICIPAL DEL MUSEU P5809506-H
ROCA UMBERT FABRICA DE LES ARTS B65237877
CONSORCI D'EDUCACIÓ M. MONTERO Q0801565C
VALLÉS ORIENTAL TELEVISIÓ SLU B65169179
GRANOLLERS ESCENA, SL B62722442
GRANOLLERS PROMOCIONS, SA A59145250
GRANOLLERS MERCAT, EPE Q0801347-F
Pressupost de licitació:
388.635,70 € sense IVA 470.249,20 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
1 any
Àmbit geogràfic:
Granollers
Termini de presentació d'ofertes:
08/11/21 14:00 h
Observacions:
Aquesta licitació es tramita electronicament a través de la plataforma de licitació PIXELWARE:
https://licitacioelectronica.granollers.cat

L'accés a la plataforma és totalment GRATUÏT.
Per accedir a la plataforma PIXELWARE, els licitadors que no estiguin donats d'alta hauran de registrar-se seguint instruccions que consten en el plec de clàusules administratives particulars d'aquest expedient.
US RECOMANEM que verifiqueu el vostre programari amb temps suficient abans de la finalització del termini de presentació d'ofertes. Les ofertes que entrin fora del termini establert en la plataforma de licitació quedaran excloses.
Us recordem que teniu a la vostra disposició el Servei d'Atenció al Client de PIXELWARE a través del telèfon 91 803 66 27 de dilluns a divendres, excepte festius nacionals, de 08:00 a 18:00 h

LICITACIO SUSPESA PER POSSIBLE MODIFICACIO DEL PLEC. LA DATA DE FINALITZACIO DEL TERMINI DE PRESENTACIÓ D'OFERTES NO ES DEFINITIVA. ES PUBLICARA ANUNCI AMB EL TERMINI DEFINITIU DE PRESENTACIO D'OFERTES
Valor estimat del contracte:
1.399.088,52 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
Obertura de pliques (Licitació electrònica) :
09/11/21 10:00 Plataforma PIXELWARE
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
La durada del contracte serà de 12 mesos comptadors a partir del dia 1 de març de 2022 o des de la formalització del contracte, si aquesta és posterior, amb possibilitat de pròrroga per 24 mesos més.
Es preveuen modificacions als plecs:

Dades de l'adjudicació

 
Es compra innovació:
No
Reserva social:
No
Data d'adjudicació del contracte:
15/02/22
Termini per a la formalització del contracte:
D'acord amb el previst a l'article 153 de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de contractes del sector públic, si el contracte és susceptible de recurs especial en matèria de contractació conforme l'article 44, la formalització no podrà efectuar-se abans de que transcorrin 15 dies hàbils des de que es remeti la notificació de l'adjudicació als licitadors i candidats.
Es requerira a l'adjudicatari per a que formalitzi el contracte en un termini no superior a 5 dies naturals comptadors des del següent al que s'hagués rebut el requeriment (sempre que no s'hagi interposat recurs en el qual s'hagi demanat la suspensió de la formalització del contracte).
Motiu d'adjudicació:
La millor oferta qualitat-preu
Número d'ofertes rebudes:
2
Identitat d'empreses licitadores:
SERVICIO ESTATAL CORREOS Y TELÉGRAFOS, SA.SME UTE CORREO INTELIGENTE POSTA, SL -SACECA GESTIÓN Y SERVICIOS, SL
Codi CPV:
64110000
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
SERVICIO ESTATAL CORREOS Y TELÉGRAFOS,SA.SME
Nacionalitat:
Espanya
Import:
470.249,20 € amb IVA
Import sense IVA:
388.635,70 €

Documentació

 
Acords:
*Ídem que l'anterior
Quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions:
La puntuació es troba detallada a l'informe d'adjudicació
Informes Tècnics:
L'informe es troba enllaçat a l'acord d'adjudicació
Condicions d'execució:
Les condicions d'execució queden establertes en el Plec de clàusules administratives particulars i el Plec de prescripcions tècniques particulars.
Resolució d'adjudicació :
2021_028 CERTIFICAT ACORD ADJUDICACIO SERVEIS POSTALS.pdf PDF
2021_028 ANUNCI ADJUDICACIÓ SERVEIS POSTALS.pdf
PDF
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya