Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

142.21 G629 Serveis bancaris per al cobrament dels tributs Municipals

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Tarragona
Unitat de contractació:
Secció de Contractació, d'Obres i Serveis
Codi d'expedient:
142.21 G629
Tipus de tramitació:
Urgent
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis financers: a) serveis d'assegurances, b) serveis bancaris i d'inversió
Procediment d'adjudicació:
Obert
Projecte finançat amb el Mecanisme de Recuperació i Resiliència (Fons NextGeneration EU):
No
Projecte finançat amb fons REACT-EU (Fons NextGeneration EU):
No
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Serveis bancaris per al cobrament dels tributs Municipals (domiciliacions, caixers, TPV i passarel·la).
Pressupost de licitació:
135.592,00 € sense IVA 143.924,80 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
2 anys
Àmbit geogràfic:
Tarragona
Termini de presentació d'ofertes:
09/12/21 23:59 h
Valor estimat del contracte:
144.678,60 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'adjudicació

 
Descripció dels lots:
Número de lot:
1
Es compra innovació:
No
Descripció del lot:
Lot 1: Gestió de rebuts domiciliats Q19
Data d'adjudicació del contracte:
10/03/22
Termini per a la formalització del contracte:
D'acord amb el previst a l'article 153.3 LCSP es preveu formalitzar el contracte un cop transcorreguts 15 dies hàbils comptadors des de la data en què es remeti la notificación de l'adjudicació als licitadors i candidats. Finalitzats aquest termini, es requerirà a l'adjudicatari per a que formalitzi el contracte en un termini no superior a 5 dies naturals comptadors des del següent al que s'hagués rebut el reguqeriment (sempre que no s'hagi interposat recurs en el qual s'hagi demanat la suspensió de la formalització del contracte)
Codi CPV:
66110000
Número d'ofertes rebudes:
3
Dades de les empreses adjudicatàries:
Denominació:
BANCO DE SABADELL
Nacionalitat:
Espanya
Import:
48.012,80 € amb IVA
Import sense IVA:
39.680,00 €
Denominació:
CAIXABANK SA
Nacionalitat:
Espanya
Import:
48.012,80 € amb IVA
Import sense IVA:
39.680,00 €
Denominació:
BANCO SANTANDER
Nacionalitat:
Espanya
Import:
48.012,80 € amb IVA
Import sense IVA:
39.680,00 €
Número de lot:
2
Es compra innovació:
No
Descripció del lot:
Lot 2: Gestió de cobrament mitjançant caixers automàtics, Q60
Data d'adjudicació del contracte:
25/05/22
Termini per a la formalització del contracte:
D'acord amb el previst a l'article 153.3 LCSP es preveu formalitzar el contracte un cop transcorreguts 15 dies hàbils comptadors des de la data en què es remeti la notificación de l'adjudicació als licitadors i candidats. Finalitzats aquest termini, es requerirà a l'adjudicatari per a que formalitzi el contracte en un termini no superior a 5 dies naturals comptadors des del següent al que s'hagués rebut el reguqeriment (sempre que no s'hagi interposat recurs en el qual s'hagi demanat la suspensió de la formalització del contracte)
Codi CPV:
66110000
Número d'ofertes rebudes:
2
Dades de les empreses adjudicatàries:
Denominació:
CAIXABANK SA
Nacionalitat:
Espanya
Import:
44.000,00 € amb IVA
Import sense IVA:
44.000,00 €
Denominació:
BANCO DE SANTANDER
Nacionalitat:
Espanya
Import:
44.000,00 € amb IVA
Import sense IVA:
44.000,00 €
Número de lot:
3
Es compra innovació:
No
Descripció del lot:
Lot 3: Gestió de cobrament mitjançant TPV virtuals i datàfons, Q60
Data d'adjudicació del contracte:
11/02/22
Termini per a la formalització del contracte:
D'acord amb el previst a l'article 153.3 LCSP es preveu formalitzar el contracte un cop transcorreguts 15 dies hàbils comptadors des de la data en què es remeti la notificación de l'adjudicació als licitadors i candidats. Finalitzats aquest termini, es requerirà a l'adjudicatari per a que formalitzi el contracte en un termini no superior a 5 dies naturals comptadors des del següent al que s'hagués rebut el reguqeriment (sempre que no s'hagi interposat recurs en el qual s'hagi demanat la suspensió de la formalització del contracte)
Codi CPV:
66110000
Número d'ofertes rebudes:
1
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
BANCO DE SANTANDER SA
Nacionalitat:
Espanya
Import:
16.912,00 € amb IVA
Import sense IVA:
16.912,00 €
Número de lot:
4
Es compra innovació:
No
Descripció del lot:
Lot 4: Servei de passarel·la de pagaments, Q60
Data d'adjudicació del contracte:
25/05/22
Termini per a la formalització del contracte:
D'acord amb el previst a l'article 153.3 LCSP es preveu formalitzar el contracte un cop transcorreguts 15 dies hàbils comptadors des de la data en què es remeti la notificación de l'adjudicació als licitadors i candidats. Finalitzats aquest termini, es requerirà a l'adjudicatari per a que formalitzi el contracte en un termini no superior a 5 dies naturals comptadors des del següent al que s'hagués rebut el reguqeriment (sempre que no s'hagi interposat recurs en el qual s'hagi demanat la suspensió de la formalització del contracte)
Codi CPV:
66110000
Número d'ofertes rebudes:
1
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
CAIXABANK SA
Nacionalitat:
Espanya
Import:
35.000,00 € amb IVA
Import sense IVA:
35.000,00 €

Documentació

 
Acords:
Els acords han estat publicats al perfil del contractant.
Quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions:
Consten en les actes de les meses.
Informes Tècnics:
Els informes tècnics han estat publicats amb les actes de les meses al perfil del contractant.
Condicions d'execució:
Consten en el PCA.
Resolució d'adjudicació :
Decret adjudicació lot 1.pdf
PDF
Decret adjudicació Lot 2.pdf
PDF
Decret adjudicació Lot 3.pdf
PDF
Decret adjudicació Lot 4.pdf
PDF
Decret rectificacio error material Lot 1.pdf
PDF
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya