Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

Contracte del servei d'assistència tècnica per a la redacció del Pla d'accessibilitat de l'espai públic de Manresa (CON.EXP 2021000045)

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Manresa
Unitat de contractació:
Servei de Contractació, Patrimoni i Inversions
Codi d'expedient:
CONEXP2021000045
Tipus de tramitació:
Ordinària
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis d'arquitectura, serveis d'enginyeria i serveis integrats d'enginyeria, serveis de planificació urbana i serveis d'arquitectura paisatgista. Serveis connexos de consultors en ciència i tecnologia. Serveis d'assaigs i anàlisis tècnics
Procediment d'adjudicació:
Obert
Projecte finançat amb el Mecanisme de Recuperació i Resiliència (Fons NextGeneration EU):
No
Projecte finançat amb fons REACT-EU (Fons NextGeneration EU):
No
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
El Pla d'accessibilitat és l'instrument que identifica i planifica les actuacions que cal dur a terme perquè en l'àmbit d'aplicació del pla s'assoleixin les condicions d'accessibilitat establertes per la Llei 13/2014, del 30 d'octubre, d'accessibilitat. D'acord amb aquesta Llei, l'elaboració del Pla d'Accessibilitat és obligatòria per a tots els municipis de Catalunya. L'àmbit objecte del Pla d'accessibilitat de la present contractació és l'espai públic de la ciutat, entès com un instrument de promoció de l'accessibilitat en l'àmbit municipal que identifica les barreres arquitectòniques en l'espai públic, en proposa solucions i estableix un programa per a la progressiva eliminació de les barreres, amb la finalitat d'assolir que l'espai públic sigui plenament accessible.
L'objecte del contracte és l'assistència tècnica per a la redacció del Pla d'accessibilitat de l'espai públic de Manresa. Els treballs inclouen:
- La redacció del Pla d'accessibilitat de l'espai públic, amb els estudis i anàlisis previs que s'estimin necessaris. La zona a avaluar a nivell d'accessibilitat és el sòl urbà.
- La coordinació i direcció de les reunions amb els organismes implicats i altres entitats o associacions interessades: associacions de veïns, de comerciants, empreses dels polígons industrials, empreses de transport, etc., així com la coordinació del procés de participació/presentació ciutadana amb la possible implicació dels col·lectius de persones amb discapacitat.
- La recollida de dades i treball de camp pertinents, imprescindibles per al desenvolupament dels treballs.
- L'execució de qualsevol altra tasca necessària per al desenvolupament dels treballs.
Pressupost de licitació:
30.000,00 € sense IVA 36.300,00 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
1 any
Àmbit geogràfic:
Manresa
Termini de presentació d'ofertes:
20/01/22 14:00 h
Valor estimat del contracte:
30.000,00 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Obertura de pliques :
21/01/22 10:00
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'adjudicació

 
Reserva social:
No
Data d'adjudicació del contracte:
08/02/22
Codi CPV:
71242000
Contracte desert

Documentació

 
Resolució d'adjudicació :
Dictamen.pdf PDF
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya