Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

Assistència tècnica per al mesurament de la satisfacció dels clients participants als programes i serveis que ofereix ACCIÓ, així com el seu impacte

Òrgan de contractació:
Agència per a la Competitivitat de l'Empresa, ACCIÓ
Codi d'expedient:
SC-21-00805
Tipus de tramitació:
Ordinària
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis d'investigació d'estudis i enquestes de l'opinió pública
Procediment d'adjudicació:
Obert
Projecte finançat amb el Mecanisme de Recuperació i Resiliència (Fons NextGeneration EU):
No
Projecte finançat amb fons REACT-EU (Fons NextGeneration EU):
No
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Constitueix l'objecte del contracte el servei d'assistència tècnica per al mesurament de la satisfacció dels clients participants als programes i serveis que ofereix ACCIÓ, així com el seu impacte.
L'objecte es divideix en trs lots:
1 Satisfacció de programes i serveis empresarials d'internacionalització, innovació i inversió estrangera
2 Satisfacció de programes d'ajuts empresarials, de serveis d'ACCIÓ i de serveis interns
3 Impacte de programes i serveis d'internacionalització
Pressupost de licitació:
75.164,00 € sense IVA 90.948,44 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
1 any
Àmbit geogràfic:
Catalunya
Termini de presentació d'ofertes:
20/12/21 12:00 h
Observacions:
Els licitadors només poden licitar a 2 lots.
Valor estimat del contracte:
165.360,80 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Es preveuen modificacions als plecs:

Dades de l'adjudicació

 
Descripció dels lots:
Número de lot:
1
Es compra innovació:
No
Descripció del lot:
Satisfacció de programes i serveis empresarials d'internacionalització, innovació i inversió estrangera
Data d'adjudicació del contracte:
27/01/22
Termini per a la formalització del contracte:
A partir dels 15 dies hàbils següents a la notificació de l'adjudicació als licitadors i candidats.
Finalitzat aquest termini, es requerirà a l'adjudicatari per a que formalitzi el contracte en un termini no superior als 5 dies naturals a partir de la recepció del requeriment.
Motiu d'adjudicació:
Millor relació qualitat-preu
Codi CPV:
79342311
Número d'ofertes rebudes:
3
Identitat d'empreses licitadores:
- GAPS POLÍTICA I SOCIETAT SL; - SERVICIOS TÉCNICOS DE INVESTIGACIÓN GENERAL Y AUDITORÍA DE BARCELONA, SL; - DEP INSTITUT, SL
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
GAPS POLÍTICA I SOCIETAT SL
Nacionalitat:
Espanya
Import:
41.172,43 € amb IVA
Import sense IVA:
34.026,80 €
Número de lot:
2
Es compra innovació:
No
Descripció del lot:
Satisfacció de programes d'ajuts empresarials, de serveis d'ACCIÓ i de serveis interns
Data d'adjudicació del contracte:
27/01/22
Termini per a la formalització del contracte:
A partir dels 15 dies hàbils següents a la notificació de l'adjudicació als licitadors i candidats.
Finalitzat aquest termini, es requerirà a l'adjudicatari per a que formalitzi el contracte en un termini no superior als 5 dies naturals a partir de la recepció del requeriment.
Motiu d'adjudicació:
Millor relació qualitat-preu
Codi CPV:
79342311
Número d'ofertes rebudes:
3
Identitat d'empreses licitadores:
- AVANTIUM BUSINESS CONSULTING, SL; - DEP INSTITUT, SL; - GAPS POLÍTICA I SOCIETAT SL
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
AVANTIUM BUSINESS CONSULTING, SL
Nacionalitat:
Espanya
Import:
19.154,30 € amb IVA
Import sense IVA:
15.830,00 €
Número de lot:
3
Es compra innovació:
No
Descripció del lot:
Impacte de programes i serveis d'internacionalització
Data d'adjudicació del contracte:
27/01/22
Termini per a la formalització del contracte:
A partir dels 15 dies hàbils següents a la notificació de l'adjudicació als licitadors i candidats.
Finalitzat aquest termini, es requerirà a l'adjudicatari per a que formalitzi el contracte en un termini no superior als 5 dies naturals a partir de la recepció del requeriment.
Motiu d'adjudicació:
Millor relació qualitat-preu
Codi CPV:
79342311
Número d'ofertes rebudes:
2
Identitat d'empreses licitadores:
- AVANTIUM BUSINESS CONSULTING, SL; - SERVICIOS TÉCNICOS DE INVESTIGACIÓN GENERAL Y AUDITORÍA DE BARCELONA, SL
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
AVANTIUM BUSINESS CONSULTING, SL
Nacionalitat:
Espanya
Import:
18.089,50 € amb IVA
Import sense IVA:
14.950,00 €

Documentació

 
Acords:
Veure resolució
Quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions:
Veure resolució
Informes Tècnics:
Informe de valoració_SC-21-00805_DEF_firmat_CA.pdf PDF
Condicions d'execució:
Les previstes als plecs
Resolució d'adjudicació :
Resolució d'adjudicació SC-21-00805_signat_CA.pdf PDF
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya