Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractaciˇ P˙blica

 

Servei de gestiˇ de residus de l'Órea d'FGC-Operadora de Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (Ref.PO34/21)

Ďrgan de contractaciˇ:
Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya
Codi d'expedient:
CONTR/2021/0000000307
Tipus de tramitaciˇ:
OrdinÓria
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis de clavegueram i eliminaciˇ de deixalles: serveis de sanejament i serveis similars
Procediment d'adjudicaciˇ:
Obert
Projecte finanšat amb el Mecanisme de Recuperaciˇ i ResiliŔncia (Fons NextGeneration EU):
No
Projecte finanšat amb fons REACT-EU (Fons NextGeneration EU):
No
Compra p˙blica d'innovaciˇ:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitaciˇ
  • Adjudicaciˇ
  • Formalitzaciˇ

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripciˇ de la prestaciˇ:
Servei de gestiˇ de residus de l'Órea d'FGC-Operadora de Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (Ref.PO34/21)
Pressupost de licitaciˇ:
396.659,76 € sense IVA 479.958,30 € IVA incl˛s (21,00%)
Termini d'execuciˇ:
01/10/21 - 30/09/26
└mbit geogrÓfic:
Catalunya
Termini de presentaciˇ d'ofertes:
29/07/21 12:00 h
Observacions:
Les visites es realitzaran:
Lot 1. Gestiˇ residus fracciˇ banals (Sant Joan/Hospital General)
- Data: 6/07/21
- Hora: 10:00
- Lloc de trobada: VestÝbul Estaciˇ Sant Joan
- Adreša: C/ Av. Alcalde Barnils, s/n. 08190-Sant Cugat del VallŔs
- Durada aproximada de la visita: tota la tarda
- Persona d'FGC encarregada de la visita: Sr. Francesc X. JimÚnez/ Inspector/a delegat/da
- MÓxim de persones per empresa: 1
- Acreditaciˇ: Les persones que vulguin realitzar la visita hauran d'acreditar la pertinenša a l'empresa mitjanšant certificat i/o carnet que ho acrediti

Lot 2 Gestiˇ residus fossa sŔptica
- Data: 8/07/2021
- Hora: de 8:00
- Lloc de trobada: Estaciˇ de Martorell Enllaš
- Adreša: Carrer Montserrat S/N
- Durada aproximada de la visita: 1 hora
- Persona encarregada de la visita: Gabriel RodrÝguez
- MÓxim de persones per empresa: 1
- Acreditaciˇ: Les persones que vulguin realitzar la visita hauran d'acreditar la pertinenša a l'empresa mitjanšant certificat i/o carnet que ho acrediti

Lot 3 Gestiˇ residus fracciˇ altres no orgÓnics
Per a les estacions de Llobregat - Anoia:
- Data: 02/07/2021
- Hora: 8:30
- Lloc de trobada: Estaciˇ de Sant Vicenš dels Horts. (Via1)
- Adreša: C/Anselm ClavÚ, (08620)-St. Vicenš dels Horts
- Durada aproximada de la visita: tot el matÝ
- Persona d'FGC encarregada de la visita: Sra. Marina Lˇpez Miralles/ Inspector/a delegat/da
- MÓxim de persones per empresa: 1
- Acreditaciˇ: Les persones que vulguin realitzar la visita hauran d'acreditar la pertinenša a l'empresa mitjanšant certificat i/o carnet que ho acrediti

Per a les estacions de Barcelona- VallŔs
- Data: 5/07/21
- Hora: 14:00
- Lloc de trobada: VestÝbul Estaciˇ SarriÓ
- Adreša: C/ Cardenal Sentmenat, s/n
- Durada aproximada de la visita: tota la tarda
- Persona d'FGC encarregada de la visita: Sr. Francesc X. JimÚnez/ Inspector/a delegat/da
- MÓxim de persones per empresa: 1
- Acreditaciˇ: Les persones que vulguin realitzar la visita hauran d'acreditar la pertinenša a l'empresa mitjanšant certificat i/o carnet que ho acrediti

Valor estimat del contracte:
452.547,20 € sense IVA
Subhasta electr˛nica:
No
Contracte harmonitzat:
Es preveuen modificacions als plecs:

Dades de l'adjudicaciˇ

 
Descripciˇ dels lots:
N˙mero de lot:
1
Es compra innovaciˇ:
No
Descripciˇ del lot:
Lot 1: Gestiˇ residus fracciˇ banals
Data d'adjudicaciˇ del contracte:
25/01/22
Termini per a la formalitzaciˇ del contracte:
D'acord amb el previst a l'article 153.3 LCSP es preveu formalitzar el contracte un cop transcorreguts 15 dies hÓbils comptadors des de la data en quŔ es remeti la notificaciˇ de l'adjudicaciˇ als licitadors i candidats. Finalitzat aquest termini, es requerirÓ a les empreses adjudicatÓries per a quŔ formalitzin els contractes en un termini no superior a 5 dies naturals comptadors des del segŘent al que s'haguÚs rebut el requeriment (sempre que no s'hagi interposat recurs en el qual s'hagi demanat la suspensiˇ de la formalitzaciˇ del contracte).
Codi CPV:
90500000
N˙mero d'ofertes rebudes:
3
Dades de l'empresa adjudicatÓria:
Denominaciˇ:
CESPA GESTION DE RESIDUOS, SA
Nacionalitat:
Espanya
Import:
13.321,74 € amb IVA
Import sense IVA:
11.009,70 €
N˙mero de lot:
2
Es compra innovaciˇ:
No
Descripciˇ del lot:
Lot 2: Gestiˇ residus de fosa sŔptica
Data d'adjudicaciˇ del contracte:
25/01/22
Termini per a la formalitzaciˇ del contracte:
D'acord amb el previst a l'article 153.3 LCSP es preveu formalitzar el contracte un cop transcorreguts 15 dies hÓbils comptadors des de la data en quŔ es remeti la notificaciˇ de l'adjudicaciˇ als licitadors i candidats. Finalitzat aquest termini, es requerirÓ a les empreses adjudicatÓries per a quŔ formalitzin els contractes en un termini no superior a 5 dies naturals comptadors des del segŘent al que s'haguÚs rebut el requeriment (sempre que no s'hagi interposat recurs en el qual s'hagi demanat la suspensiˇ de la formalitzaciˇ del contracte).
Codi CPV:
90500000
N˙mero d'ofertes rebudes:
5
Dades de l'empresa adjudicatÓria:
Denominaciˇ:
CORPORACIËN CLD
Nacionalitat:
Espanya
Import:
254.078,51 € amb IVA
Import sense IVA:
209.982,24 €
N˙mero de lot:
3
Es compra innovaciˇ:
No
Descripciˇ del lot:
Lot 3: Gestiˇ residus fracciˇ altres no orgÓnics
Data d'adjudicaciˇ del contracte:
25/01/22
Termini per a la formalitzaciˇ del contracte:
D'acord amb el previst a l'article 153.3 LCSP es preveu formalitzar el contracte un cop transcorreguts 15 dies hÓbils comptadors des de la data en quŔ es remeti la notificaciˇ de l'adjudicaciˇ als licitadors i candidats. Finalitzat aquest termini, es requerirÓ a les empreses adjudicatÓries per a quŔ formalitzin els contractes en un termini no superior a 5 dies naturals comptadors des del segŘent al que s'haguÚs rebut el requeriment (sempre que no s'hagi interposat recurs en el qual s'hagi demanat la suspensiˇ de la formalitzaciˇ del contracte).
Codi CPV:
90500000
N˙mero d'ofertes rebudes:
3
Dades de l'empresa adjudicatÓria:
Denominaciˇ:
REMENA ENVIRONMENT.S.L.U
Nacionalitat:
Espanya
Import:
184.570,56 € amb IVA
Import sense IVA:
152.537,65 €

Documentaciˇ

 
Acords:
S'acorda adjudicar els serveis a les empreses esmentades a la part superior, d'acord amb els informes que s'annexen.
Quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions:
PO34-21 Informe valoració 1 sig. DEF.pdf
PDF
PO34-21 Informe valoració 2 sig. DEF.pdf
PDF
Informes TŔcnics:
Veure informe annex.
Condicions d'execuciˇ:
Les indicades als plecs de clÓusules
Resoluciˇ d'adjudicaciˇ :
PO34-21 Resolució Adjudicació LOT 1 sig. DEF.pdf
PDF
PO34-21 Resolució Adjudicació LOT 2 sig. DEF.pdf
PDF
PO34-21 Resolució Adjudicació LOT 3 sig. DEF.pdf
PDF
AvÝs legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecciˇ de dades  |  © Generalitat de Catalunya