Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

CTTE735 Servei de gestió del magaztem de material de comunicació de la Direcció de Comunicació i Participació d'Ecologia Urbana de l'Ajuntament de Barcelona

Òrgan de contractació:
Solucions Integrals per als Residus, S.A.U.
Codi d'expedient:
CTTE735
Tipus de tramitació:
Ordinària
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Altres serveis
Procediment d'adjudicació:
Obert
Simplificat abreujat:
Projecte finançat amb el Mecanisme de Recuperació i Resiliència (Fons NextGeneration EU):
No
Projecte finançat amb fons REACT-EU (Fons NextGeneration EU):
No
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
CTTE735 Servei de gestió del magaztem de material de comunicació de la Direcció de Comunicació i Participació d'Ecologia Urbana de l'Ajuntament de Barcelona
Pressupost de licitació:
48.354,45 € sense IVA 58.508,88 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
1 any
Àmbit geogràfic:
Barcelonès
Termini de presentació d'ofertes:
11/01/22 14:00 h
Observacions:
ATENCIÓ: La presentació d'ofertes per al present procediment es realitzarà exclusivament a través del Portal de contractació electrònica de l'Ajuntament de Barcelona:
https://seuelectronica.ajuntament.barcelona.cat/licitacioelectronica

Les proposicions que arribin per qualsevol altre via seran rebutjades.
Valor estimat del contracte:
48.354,45 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Obertura de pliques :
11/01/22 14:00
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'adjudicació

 
Es compra innovació:
No
Reserva social:
No
Data d'adjudicació del contracte:
17/01/22
Termini per a la formalització del contracte:
La formalització del contracte s'entendrà efectuada mitjançant la signatura d'acceptació, per part de l'adjudicatària, de la resolució d'adjudicació. Aquesta signatura haurà de tenir lloc en el termini màxim de 3 dies hàbils, a comptar des de la data en què s'hagi notificat l'adjudicació del contracte.
Número d'ofertes rebudes:
3
Codi CPV:
63120000
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
GUREAK MARKETING, S.L.U.
Nacionalitat:
Espanya
Import:
45.293,30 € amb IVA
Import sense IVA:
37.432,48 €

Documentació

 
Acords:
Veure resolució d'adjudicació del 17 de gener de 2022
Quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions:
Veure informe de valoració del 17 de gener de 2022
Informes Tècnics:
CTTE735 Informe de valoració.pdf PDF
Condicions d'execució:
Veure PCP
Resolució d'adjudicació :
CTTE735 Resolució adjudicació.pdf PDF

Tauler d'avisos

Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya