Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

Contracte de serveis de recollida de residus amb modalitat porta a porta i neteja viària. Aquest contracte inclou objectius d'eficiència social.

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Manlleu
Codi d'expedient:
CTR/19/2020-2-
Tipus de tramitació:
Ordinària
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis de clavegueram i eliminació de deixalles: serveis de sanejament i serveis similars
Procediment d'adjudicació:
Obert
Projecte finançat amb el Mecanisme de Recuperació i Resiliència (Fons NextGeneration EU):
No
Projecte finançat amb fons REACT-EU (Fons NextGeneration EU):
No
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
LOT 1 - Servei de recollida de residus i neteja viària: consisteix en el servei públic de recollida de residus (domèstics, comercials i industrials) al municipi de Manlleu així com el seu transport fins a l'àrea de gestió corresponent. Es preveu la implantació d'un nou model de recollida basat en el sistema porta a porta de les fraccions resta, matèria orgànica i multiproducte. La fracció vidre es continuarà recollint a través del mateix sistema de càrrega vertical.
LOT 2 - Servei de recollida de residus voluminosos: consisteix en el servei públic de recollida de residus voluminosos a Manlleu, així com el seu transport fins a la deixalleria municipal.
Pressupost de licitació:
24.788.872,09 € sense IVA 27.267.759,29 € IVA inclòs (10,00%)
Durada del contracte:
8 anys 1 mes
Àmbit geogràfic:
Manlleu
Termini de presentació d'ofertes:
22/10/21 23:59 h
Observacions:
El LOT 2 es reserva a Centres Especials de Treball (CET)
Valor estimat del contracte:
29.746.646,50 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'adjudicació

 
Descripció dels lots:
Número de lot:
1
Es compra innovació:
No
Descripció del lot:
Servei de recollida de residus i neteja viària
Data d'adjudicació del contracte:
28/12/21
Termini per a la formalització del contracte:
D'acord amb l'article 153.3 LCSP, es preveu formalitzar el contracte un cop transcorreguts 15 dies hàbils comptadors des de la data en què es remeti la notificació de l'adjudicació als licitadors i candidats.
Finalitzat aquest termini, es requerirà l'adjudicatari per tal que formalitzi el contracte en un termini no superior a 5 dies naturals comptadors des del següent al que s'hagués rebut el requeriment (sempre que no s'hagi interposat recurs en el qual s'hagi demanat la suspensió de la formalització del contacte).
Per tant, s'estima com a data prevista de formalitació del contracte el dia 03.02.2022.
Motiu d'adjudicació:
Pel fet de ser la licitadora que ha presentat l'oferta econòmicament més avantatjosa i complir els requisits previstos en els plecs de clàusules administratives i de prescripcions tècniques particulars reguladors d'aquesta licitació.
Codi CPV:
90511100
Número d'ofertes rebudes:
2
Identitat d'empreses licitadores:
CESPA, COMPAÑÍA ESPAÑOLA DE SERVICIOS PÚBLICOS AUXILIARES, S.A. // FCC MEDIO AMBIENTE S.A.U.
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
CESPA, COMPAÑÍA ESPAÑOLA DE SERVICIOS PÚBLICOS AUXILIARES, SA
Nacionalitat:
Espanya
Import:
23.140.335,58 € amb IVA
Import sense IVA:
21.036.668,71 €
Número de lot:
2
Es compra innovació:
No
Descripció del lot:
Servei de recollida de residus voluminosos
Data d'adjudicació del contracte:
28/12/21
Termini per a la formalització del contracte:
D'acord amb l'article 153.3 LCSP, es preveu formalitzar el contracte un cop transcorreguts 15 dies hàbils comptadors des de la data en què es remeti la notificació de l'adjudicació als licitadors i candidats.
Finalitzat aquest termini, es requerirà l'adjudicatari per tal que formalitzi el contracte en un termini no superior a 5 dies naturals comptadors des del següent al que s'hagués rebut el requeriment (sempre que no s'hagi interposat recurs en el qual s'hagi demanat la suspensió de la formalització del contacte).
Per tant, s'estima com a data prevista de formalitació del contracte el dia 03.02.2022.
Motiu d'adjudicació:
Pel fet de ser la licitadora que ha presentat l'oferta econòmicament més avantatjosa i complir els requisits previstos en els plecs de clàusules administratives i de prescripcions tècniques particulars reguladors d'aquesta licitació.
Codi CPV:
90511100
Número d'ofertes rebudes:
1
Identitat d'empreses licitadores:
FUNDACIÓ TAC OSONA
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
FUNDACIÓ TAC OSONA
Nacionalitat:
Espanya
Import:
490.132,50 € amb IVA
Import sense IVA:
445.575,00 €

Documentació

 
Acords:
Vegeu resolució d'adjudicació
Quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions:
Vegeu resolució d'adjudicació
Informes Tècnics:
informe puntuació sobre B.pdf PDF
Condicions d'execució:
Les previstes als Plecs
Resolució d'adjudicació :
certificat adjudicació.pdf PDF
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya