Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

Serveis d'una oficina tècnica de projectes per a l'assessoria i gestió de projectes finançats amb Fons Europeus

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Barcelona
Unitat de contractació:
Gerència de Pressupostos i Hisenda
Codi d'expedient:
001/21002028
Tipus de tramitació:
Ordinària
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Altres serveis
Procediment d'adjudicació:
Obert
Projecte finançat amb el Mecanisme de Recuperació i Resiliència (Fons NextGeneration EU):
No
Projecte finançat amb fons REACT-EU (Fons NextGeneration EU):
No
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Serveis d'una oficina tècnica de projectes per a l'assessoria i gestió de projectes finançats amb Fons Europeus
Pressupost de licitació:
404.577,92 € sense IVA 489.539,28 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
1 any
Àmbit geogràfic:
Barcelona
Termini de presentació d'ofertes:
29/09/21 23:59 h
Valor estimat del contracte:
1.699.227,26 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
La durada total del contracte incloent les eventuals pròrrogues serà de 48 mesos. La durada del contracte es podrà prorrogar per acord de l'òrgan de contractació. La o les pròrrogues seran per períodes màxims de 12 mesos. Atenent la previsió de l'article 29.2 LCSP, la pròrroga serà obligatòria per a l'empresa si l'avís de pròrroga es comunica com a mínim amb dos mesos d'anticipació a la data de finalització del contracte o de la pròrroga corresponent.
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'adjudicació

 
Es compra innovació:
No
Reserva social:
No
Data d'adjudicació del contracte:
22/12/21
Termini per a la formalització del contracte:
D'acord amb el previst a l'article 153.3 LCSP es preveu formalitzar el contracte un cop transcorreguts 15 dies hàbils comptadors des de la data en què es remeti la notificació de l'adjudicació als licitadors i candidats. Finalitzat aquest termini, es requerirà a l'adjudicatari per a que formalitzi el contracte en un termini no superior a 5 dies naturals comptadors des del següent al que s'hagués rebut el requeriment (sempre que no s'hagi interposat recurs en el qual s'hagi demanat la suspensió de la formalització del contracte).
Motiu d'adjudicació:
Ser considerada l'oferta més avantatjosa segons els criteris establerts al plec de clàusules administratives i la puntuació obtinguda
Número d'ofertes rebudes:
6
Identitat d'empreses licitadores:
- ZABALA INNOVATION CONSULTING, S.A. - PRICEWATERHOUSECOOPERS AUDITORES, S.L. - UTE FINOVA-BALAÑA - KPMG ASESORES, S.L. - UTE MAZARS - SILO - DELOITTE CONSULTING, S.L.U.
Codi CPV:
79421100
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
KPMG ASESORES SL
Nacionalitat:
Espanya
Import:
318.200,96 € amb IVA
Import sense IVA:
262.976,00 €

Documentació

 
Acords:
Veure resolució d'adjudicació
Quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions:
informes tècnics i actes
Informes Tècnics:
Informe tècnic valoració criteris judici de valor
Informe tècnic valoració criteris automàtics i proposta adjudicació
Condicions d'execució:
Les previstes als plecs
Resolució d'adjudicació :
21002028 Decret Ajudicació sig.pdf
PDF
21002028 Decret Diligència Adjudicació.pdf
PDF
21002028-Informe valoració criteris judici de valor.pdf
PDF
21002028-Informe valoració criteris automàtics i proposta adjudicació.pdf
PDF
21002028-Acta qualificació previa sig.pdf
PDF
21002028-Acta criteris subjectius sig.pdf
PDF
21002028-Acta criteris objectius sig.pdf
PDF
21002028-Acta proposta d'adjudicació sig.pdf
PDF
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya