Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractaciˇ P˙blica

 

Servei de poda de l'arbrat de titularitat municipal

Ďrgan de contractaciˇ:
Ajuntament dels Pallaresos
Codi d'expedient:
Exp. 1014/2021
Tipus de tramitaciˇ:
OrdinÓria
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis de manteniment i reparaciˇ
Procediment d'adjudicaciˇ:
Obert
Tramitaciˇ simplificada:
Projecte finanšat amb el Mecanisme de Recuperaciˇ i ResiliŔncia (Fons NextGeneration EU):
No
Projecte finanšat amb fons REACT-EU (Fons NextGeneration EU):
No
Compra p˙blica d'innovaciˇ:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitaciˇ
  • Adjudicaciˇ
  • Formalitzaciˇ

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripciˇ de la prestaciˇ:
L'objecte del contracte a que es refereix aquest Plec consisteix en dur a terme la prestaciˇ del servei d'esporga i poda de l'arbrat viari de titularitat municipal dels Pallaresos de conformitat amb les especificacions tŔcniques que consten en el plecs de clÓusules que forma part de l'expedient.
Pressupost de licitaciˇ:
30.243,55 € sense IVA 36.594,70 € IVA incl˛s (21,00%)
Durada del contracte:
2 anys
└mbit geogrÓfic:
Pallaresos
Termini de presentaciˇ d'ofertes:
23/11/21 23:59 h
Valor estimat del contracte:
77.121,08 € sense IVA
Subhasta electr˛nica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Pr˛rroga:
Informaciˇ complementÓria sobre la pr˛rroga:
El termini d'execuciˇ del contracte s'estableix en un perÝode de dos (2) anys mÚs 1+1+1 anys de pr˛rroga, a comptar a partir de la formalitzaciˇ del contracte, d'acord amb l'article 29.4 de la LCSP. Aquesta pr˛rroga s'acordarÓ per l'˛rgan de contractaciˇ i el seu preavÝs haurÓ de ser com a mÝnim de dos mesos abans de la finalitzaciˇ del contracte. La durada del contracte quedarÓ condicionada a l'existŔncia de consignaciˇ pressupostÓria adequada i suficient en cada exercici pressupostari.
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'adjudicaciˇ

 
Es compra innovaciˇ:
No
Reserva social:
No
Data d'adjudicaciˇ del contracte:
15/12/21
Termini per a la formalitzaciˇ del contracte:
El contracte s'ha de formalitzar en document administratiu dins el termini de quinze dies hÓbils.
N˙mero d'ofertes rebudes:
6
Codi CPV:
77341000
Codi CPA:
74.90.20
Dades de l'empresa adjudicatÓria:
Denominaciˇ:
Francisco Asis Climent Dewit
Nacionalitat:
Espanya
Import:
24.687,90 € amb IVA
Import sense IVA:
20.403,22 €

Documentaciˇ

 
Acords:
La resoluciˇ d'adjudicaciˇ Ús de data 15 de desembre de 2021.
Quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions:
Consta a l'acta de la Mesa de Contractaciˇ de sobre ˙nic.
Informes TŔcnics:
Al no haver-hi criteris sotmesos a judici de valor, no s'emet informe tŔcnic al respecte
Condicions d'execuciˇ:
Les establertes al PCAP i al PPT
Resoluciˇ d'adjudicaciˇ :
20211214_Resolució_DECRET 2021-1081 [Resolució d'Alcaldia d'adjudicació].pdf PDF
AvÝs legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecciˇ de dades  |  © Generalitat de Catalunya