Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractaciˇ P˙blica

 

Subministrament d'un arc quir˙rgic per a l'Hospital Comarcal del Pallars i d'un arc quir˙rgic per a l'Hospital Universitari de Santa Maria

Ďrgan de contractaciˇ:
Gestiˇ de Serveis Sanitaris (GSS)
Codi d'expedient:
GSSV-SU-N-21-0547
Tipus de tramitaciˇ:
OrdinÓria
Tipus de contracte:
Subministraments
Subtipus de contracte:
Adquisiciˇ
Procediment d'adjudicaciˇ:
Negociat sense publicitat
Projecte finanšat amb el Mecanisme de Recuperaciˇ i ResiliŔncia (Fons NextGeneration EU):
No
Projecte finanšat amb fons REACT-EU (Fons NextGeneration EU):
No
Compra p˙blica d'innovaciˇ:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitaciˇ
  • Adjudicaciˇ
  • Formalitzaciˇ

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripciˇ de la prestaciˇ:
Subministrament d'un arc quir˙rgic per a l'Hospital Comarcal del Pallars i d'un arc quir˙rgic per a l'Hospital Universitari de Santa Maria
Pressupost de licitaciˇ:
237.160,00 € sense IVA 237.160,00 € IVA incl˛s (0,00%)
Termini d'execuciˇ:
01/12/21 - 31/12/21
└mbit geogrÓfic:
Lleida
Termini de presentaciˇ d'ofertes:
29/11/21 10:00 h
Observacions:
Consultes expedient:
Les consultes o aclariments en relaciˇ a l'expedient de referŔncia s'han de realitzar a travÚs de l'espai de licitaciˇ ubicat al perfil de contractant
Data lÝmit per a realitzar les consultes: 19/11/2021 10:00 Hores
Les consultes realitzades desprÚs d'aquesta data no seran contestades.

Consultes relacionades amb la presentaciˇ d'ofertes:
- Adreša de correu electr˛nic: sau.tic@pautic.gencat.cat (Assumpte del correu: "Codi 31: PSCP")
- TelŔfon: 900 82 82 82 + extensiˇ 31
Valor estimat del contracte:
237.160,00 € sense IVA
Subhasta electr˛nica:
No
Contracte harmonitzat:
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'adjudicaciˇ

 
Es compra innovaciˇ:
No
Reserva social:
No
Data d'adjudicaciˇ del contracte:
03/12/21
Termini per a la formalitzaciˇ del contracte:
D'acord amb el previst a l'article 153.3 de la LCSP es preveu formalitzar el contracte un hagin transcorregut 15 dies hÓbils comptadors des de la data en que es remeti la notificaciˇ de l'adjudicaciˇ als licitadors i candidats.
Finalitzat aquest termini, es requerirÓ a l'adjudicatari per a que formalitzi el contracte en un termini no superior a 5 dies naturals comptadors des del segŘent al que s'haguÚs rebut el requeriment, sempre que no s'hagi produ´t la suspensiˇ dels terminis esmentats.
N˙mero d'ofertes rebudes:
2
Codi CPV:
33100000
Dades de l'empresa adjudicatÓria:
Denominaciˇ:
Philips IbÚrica, SA
Nacionalitat:
Espanya
Import:
234.000,00 € amb IVA
Import sense IVA:
234.000,00 €

Documentaciˇ

 
Acords:
Quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions:
Veure resoluciˇ d'adjudicaciˇ
Informes TŔcnics:
Veure resoluciˇ d'adjudicaciˇ
Condicions d'execuciˇ:
Resoluciˇ d'adjudicaciˇ :
2021.12.03_21-0547_Resolucio_adjudicacio_signada_copia.pdf PDF
AvÝs legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecciˇ de dades  |  © Generalitat de Catalunya