Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractaciˇ P˙blica

 

Servei d'impressiˇ, escaneig i c˛pia de documents en els equipaments de l'Ómbit de gestiˇ del districte de Sant MartÝ

Ďrgan de contractaciˇ:
Ajuntament de Barcelona
Unitat de contractaciˇ:
Districte de Sant MartÝ
Codi d'expedient:
21002588
Tipus de tramitaciˇ:
OrdinÓria
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Altres serveis
Procediment d'adjudicaciˇ:
Obert
Projecte finanšat amb fons del Mecanisme de Recuperaciˇ i ResiliŔncia:
No
Projecte finanšat amb fons REACT-EU:
No
Compra p˙blica d'innovaciˇ:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitaciˇ
  • Adjudicaciˇ
  • Formalitzaciˇ

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripciˇ de la prestaciˇ:
Servei d'impressiˇ, escaneig i c˛pia de documents en els equipaments de l'Ómbit de gestiˇ del districte de Sant MartÝ
Pressupost de licitaciˇ:
276.270,00 € sense IVA 334.286,70 € IVA incl˛s (21,00%)
Durada del contracte:
4 anys
└mbit geogrÓfic:
Barcelona
Termini de presentaciˇ d'ofertes:
13/10/21 23:59 h
Observacions:
Presentaciˇ d'ofertes exclusivament a travÚs del portal de contractaciˇ electr˛nica de l'Ajuntament de Barcelona https://licitacions.bcn.cat
Per a resoldre dubtes tŔcnics sobre l'aplicatiu, una vegada consultada la informaciˇ del web, els usuaris poden trucar al telŔfon 91 803 66 27 (dill-div 8:00 a 18:00 h, excepte festius nacionals) o escriure un correu electr˛nic a soporte.licitadores@pixelware.com
Per consultes administratives us podeu adrešar al correu electr˛nic contractaciosantmarti@bcn.cat
Valor estimat del contracte:
276.270,00 € sense IVA
Subhasta electr˛nica:
No
Contracte harmonitzat:
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'adjudicaciˇ

 
Es compra innovaciˇ:
No
Reserva social:
No
Data d'adjudicaciˇ del contracte:
01/12/21
Termini per a la formalitzaciˇ del contracte:
Termini mÓxim de 5 dies naturals a comptar del segŘent al de la recepciˇ per part de l'empresa adjudicatÓria del requeriment per a la formalitzaciˇ, sempre i quan hagin transcorregut 15 dies hÓbils des de la tramesa de la notificaciˇ de l'adjudicaciˇ i no s'hagi interposat recurs especial de contractaciˇ que impliqui la suspensiˇ de la formalitzaciˇ o s'haguÚs acordat l'aixecament de la suspensiˇ
N˙mero d'ofertes rebudes:
4
Codi CPV:
79800000
Dades de l'empresa adjudicatÓria:
Denominaciˇ:
AVALION INNOVATION & TRANSFORMATION SERVICES SL
Nacionalitat:
Espanya
Import:
223.106,31 € amb IVA
Import sense IVA:
184.385,38 €

Documentaciˇ

 
Acords:
21002588 Acta Mesa 1.pdf
PDF
21002588 Acta Mesa 2.pdf
PDF
21002588 Acta Mesa 3.pdf
PDF
Quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions:
21002588 Quadre valoració d'ofertes.pdf PDF
Informes TŔcnics:
21002588 Informe ofertes presumpció d'anormalitat Avalion.pdf
PDF
21002588 Informe ofertes presumpció d'anormalitat Semic.pdf
PDF
Condicions d'execuciˇ:
Les establertes als plecs
Resoluciˇ d'adjudicaciˇ :
21002588 Decret Adjudicació.pdf PDF
AvÝs legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecciˇ de dades  |  © Generalitat de Catalunya