Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

serveis d'assessorament, gestió de l'estratègia de comunicació, relacions públiques, coordinació i redacció de continguts en suports off/on line, producció audiovisual i programació i manteniment webs de la Direcció de Comerç, Restauració i Consum de l'Ajuntament de Barcelona, amb mesures de contractació pública sostenible.

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Barcelona
Unitat de contractació:
Gerència d'Àrea d'Economia, Recursos i Promoció Econòmica
Codi d'expedient:
21000848
Tipus de tramitació:
Ordinària
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis de publicitat
Procediment d'adjudicació:
Obert
Projecte finançat amb el Mecanisme de Recuperació i Resiliència (Fons NextGeneration EU):
No
Projecte finançat amb fons REACT-EU (Fons NextGeneration EU):
No
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
serveis d'assessorament, gestió de l'estratègia de comunicació, relacions públiques, coordinació i redacció de continguts en suports off/on line, producció audiovisual i programació i manteniment webs de la Direcció de Comerç, Restauració i Consum de l'Ajuntament de Barcelona, amb mesures de contractació pública sostenible.
Pressupost de licitació:
137.629,00 € sense IVA 166.531,09 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
1 any
Àmbit geogràfic:
Barcelona
Termini de presentació d'ofertes:
10/09/21 13:00 h
Valor estimat del contracte:
275.258,00 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
La pròrroga serà per un període de 12 mesos
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'adjudicació

 
Descripció dels lots:
Número de lot:
1
Es compra innovació:
No
Descripció del lot:
L'assessorament i gestió de l'estratègia de comunicació, relacions públiques, coordinació-gestió i redacció de continguts en suports off line i on line (internet i xarxes socials) i producció audiovisual de la Direcció de Comerç
Data d'adjudicació del contracte:
26/11/21
Termini per a la formalització del contracte:
D'acord amb el previst a l'article 153.3 LCSP es preveu formalitzar el contracte un cop transcorreguts 15 dies hàbils comptadors des de la data en què es remeti la notificació de l'adjudicació als licitadors i candidats. Finalitzat aquest termini, es requerirà a l'adjudicatari per a que formalitzi el contracte en un termini no superior a 5 dies naturals comptadors des del següent al que s'hagués rebut el requeriment (sempre que no s'hagi interposat recurs en el qual s'hagi demanat la suspensió de la formalització del contracte).
Motiu d'adjudicació:
ser considerada l'oferta més avantatjosa segons els criteris establerts al plec de clàusules administratives i la puntuació obtinguda
Codi CPV:
79340000
Número d'ofertes rebudes:
2
Identitat d'empreses licitadores:
L'APÒSTROF R.P.UNO,S.L
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
L'APOSTROF, SCCL
Nacionalitat:
Espanya
Import:
96.381,34 € amb IVA
Import sense IVA:
79.654,00 €
Número de lot:
2
Es compra innovació:
No
Descripció del lot:
Actualització continuada i manteniment de totes les pàgines del web http://ajuntament.barcelona.cat/comerc, en base a la normativa de l'Ajuntament de Barcelona i adaptar la seva estructura als nous projectes i accions de la direcció de Comerç, Restauració
Data d'adjudicació del contracte:
26/11/21
Termini per a la formalització del contracte:
D'acord amb el previst a l'article 153.3 LCSP es preveu formalitzar el contracte un cop transcorreguts 15 dies hàbils comptadors des de la data en què es remeti la notificació de l'adjudicació als licitadors i candidats. Finalitzat aquest termini, es requerirà a l'adjudicatari per a que formalitzi el contracte en un termini no superior a 5 dies naturals comptadors des del següent al que s'hagués rebut el requeriment (sempre que no s'hagi interposat recurs en el qual s'hagi demanat la suspensió de la formalització del contracte).
Motiu d'adjudicació:
Ser considerada l'oferta més avantatjosa segons els criteris establerts al plec de clàusules administratives i la puntuació obtinguda
Codi CPV:
72222300
Número d'ofertes rebudes:
2
Identitat d'empreses licitadores:
R.P.UNO,S.L QUIN TEAM, S.L
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
QUINTEAM SLU
Nacionalitat:
Espanya
Import:
47.190,00 € amb IVA
Import sense IVA:
39.000,00 €

Documentació

 
Acords:
Veure resolució d'adjudicació
Quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions:
Informes tècnics i actes
Informes Tècnics:
Informe tècnic valoració criteris judici valor
Informe tècnic valoració justificació baixa temerària
Informe tècnic valoració criteris automàtics
Condicions d'execució:
Les previstes als plecs
Resolució d'adjudicació :
21000848 Decret Adjudicació Lot 1 sig.pdf
PDF
21000848 Decret Adjudicació Lot 2 sig.pdf
PDF
21000848 Informe valoració criteris judici valor sig.pdf
PDF
21000848 Informe valoracio baixa temeraria sig.pdf
PDF
21000848 Informe valoració criteris automatics sig.pdf
PDF
21000848 Acta I Qualificació prèvia sig.pdf
PDF
21000848 Acta II Obertura Sobre Criteris Judici Valor sig.pdf
PDF
21000848 Acta III Obertura Sobre Criteris Automàtics sig.pdf
PDF
21000848 Acta IV Proposta Adjudicacio sig.pdf
PDF
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya