Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractaciˇ P˙blica

 

Servei control consum substÓncies t˛xiques persones internes

Ďrgan de contractaciˇ:
Departament de JustÝcia, Drets i Mem˛ria
Unitat de contractaciˇ:
Direcciˇ General de Serveis Penitenciaris
Codi d'expedient:
JU-2021-134
Tipus de tramitaciˇ:
OrdinÓria
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis socials i de salut
Procediment d'adjudicaciˇ:
Obert
Projecte finanšat amb el Mecanisme de Recuperaciˇ i ResiliŔncia (Fons NextGeneration EU):
No
Projecte finanšat amb fons REACT-EU (Fons NextGeneration EU):
No
Compra p˙blica d'innovaciˇ:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitaciˇ
  • Adjudicaciˇ
  • Formalitzaciˇ

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripciˇ de la prestaciˇ:
Codi d'expedient: JU-78/21 GEEC JU 2021 134
Servei control consum substÓncies t˛xiques per a persones internes amb problemes de drogodependŔncies dels centres penitenciaris de Catalunya.
Aquesta licitaciˇ deriva d'una consulta preliminar publicada en el perfil del contractant en data 30 de novembre de 2020.
Pressupost de licitaciˇ:
424.754,70 € sense IVA 424.754,70 € IVA incl˛s (0,00%)
Durada del contracte:
3 anys
└mbit geogrÓfic:
Espanya
Termini de presentaciˇ d'ofertes:
14/07/21 14:00 h
Observacions:
Termini d'execuciˇ: des de l'1 d'octubre de 2021 o des de la data de formalitzaciˇ del contracte si aquesta Ús posterior i fins al 30 de setembre de 2024 (36 mesos). En cas que la data de la signatura del contracte fos posterior a l'1 d'octubre de 2021 es retardarÓ tambÚ la data de finalitzaciˇ del contracte, fins als 36 mesos d'execuciˇ i com a mÓxim fins al 31 de desembre de 2024.
Les ofertes rebudes amb posterioritat, Ús a dir, a les 14:00:01 hores en endavant, es consideraran extemporÓnies.
L'obertura de les proposicions es farÓ en un termini mÓxim de 20 dies des de la data de finalitzaciˇ del termini de presentaciˇ de les ofertes. Les ofertes presentades i la documentaciˇ relativa a la seva valoraciˇ serÓ accessible de forma oberta mitjanšant la seva publicaciˇ en el tauler d'avisos de la Plataforma de serveis de contractaciˇ p˙blica i en tot cas, des del moment en quŔ es notifiqui l'adjudicaciˇ del contracte.
Valor estimat del contracte:
721.851,24 € sense IVA
Subhasta electr˛nica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Pr˛rroga:
Informaciˇ complementÓria sobre la pr˛rroga:
amb una durada de 15 mesos.
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'adjudicaciˇ

 
Es compra innovaciˇ:
No
Reserva social:
No
Data d'adjudicaciˇ del contracte:
15/10/21
Termini per a la formalitzaciˇ del contracte:
5 dies naturals segŘents a la data de recepciˇ del requeriment de formalitzaciˇ del contracte.
N˙mero d'ofertes rebudes:
3
Codi CPV:
85148000
Dades de l'empresa adjudicatÓria:
Denominaciˇ:
SYNLAB DIAGNËSTICOS GLOBALES, SAU
Nacionalitat:
Espanya
Import:
164.524,00 € amb IVA
Import sense IVA:
164.524,00 €

Documentaciˇ

 
Acords:
Veure les actes i informes publicats en el seu dia en el tauler d'avisos.
Quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions:
Veure les actes i informes publicats en el seu dia en el tauler d'avisos.
Informes TŔcnics:
Veure les actes i informes publicats en el seu dia en el tauler d'avisos.
Condicions d'execuciˇ:
Veure l'annex n˙m. 6 del plec de clÓusules administratives particulars.
Resoluciˇ d'adjudicaciˇ :
Resolució adjudicació .pdf PDF

Tauler d'avisos

AvÝs legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecciˇ de dades  |  © Generalitat de Catalunya