Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractaciˇ P˙blica

 

Subministrament de mobiliari d'oficina per a dues dependŔncies municipals

Ďrgan de contractaciˇ:
Ajuntament de Corbera de Llobregat
Codi d'expedient:
AJCOR0303332021
Tipus de tramitaciˇ:
OrdinÓria
Tipus de contracte:
Subministraments
Subtipus de contracte:
Adquisiciˇ
Procediment d'adjudicaciˇ:
Obert
Tramitaciˇ simplificada:
Projecte finanšat amb fons del Mecanisme de Recuperaciˇ i ResiliŔncia:
No
Projecte finanšat amb fons REACT-EU:
No
Compra p˙blica d'innovaciˇ:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitaciˇ
  • Adjudicaciˇ
  • Formalitzaciˇ

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripciˇ de la prestaciˇ:
Subministrament amb instalĚlaciˇ, per a l'adquisiciˇ del mobiliari necessari, segons projecte de disseny que forma part de l'expedient com a Annex I Plec de prescripcions tŔcniques, pel nou edifici del carrer La Pau n˙m. 3 i l'actual espai de Serveis TŔcnics, ubicat a la planta baixa del carrer La Pau n˙m. 4.
Pressupost de licitaciˇ:
61.262,00 € sense IVA 74.127,02 € IVA incl˛s (21,00%)
Termini d'execuciˇ:
15/09/21 - 15/10/21
└mbit geogrÓfic:
Corbera de Llobregat
Termini de presentaciˇ d'ofertes:
11/08/21 23:59 h
Observacions:
La durada del contracte s'estableix des de la data de notificaciˇ de l'acord d'adjudicaciˇ, i finalitzarÓ una vegada siguin executats per l'adjudicatari tots els subministraments i treballs establerts. S'estableix un termini de lliurament de mÓxim 30 dies a partir de la data de la notificaciˇ de l'adjudicaciˇ del contracte, a excepciˇ del mobiliari pel racˇ infantil que s'ha de fer a mida, essent en aquest cas el termini de lliurament de mÓxim de 50 dies. Per tant, el termini de lliurament indicat mÚs avall Ús totalment estimat en funciˇ de la data d'adjudicaciˇ.
Valor estimat del contracte:
61.262,00 € sense IVA
Subhasta electr˛nica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'adjudicaciˇ

 
Es compra innovaciˇ:
No
Reserva social:
No
Data d'adjudicaciˇ del contracte:
18/10/21
Termini per a la formalitzaciˇ del contracte:
S'estima formalitzar el contracte abans del dia 26 d'octubre de 2021
N˙mero d'ofertes rebudes:
5
Codi CPV:
39130000
Dades de l'empresa adjudicatÓria:
Denominaciˇ:
INAD-HOC HABITAT, SL
Nacionalitat:
Espanya
Import:
65.417,67 € amb IVA
Import sense IVA:
54.064,19 €

Documentaciˇ

 
Acords:
Publicat en Resoluciˇ d'adjudicaciˇ
Quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions:
Acta obertura sobre únic licitació mobiliari dependències.pdf
PDF
Acta resolució alegacions a acta obertura sobre únics.pdf
PDF
Acta Mesa Contractació proposta adjudicació licitació mobiliari.pdf
PDF
Informes TŔcnics:
En altres publicacions
Condicions d'execuciˇ:
En anteriors publicacions
Resoluciˇ d'adjudicaciˇ :
Acord JGL adjudicació contracte subminist amb instal mobiliari.pdf PDF
AvÝs legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecciˇ de dades  |  © Generalitat de Catalunya