Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractaciˇ P˙blica

 

SUBMINISTRAMENT DE MEN┌S PER AL MENJADOR ESCOLAR (ESCOLA MEDITERRANI) I DE LA LLAR D'INFANTS MUNICIPAL (MARINADA)

Ďrgan de contractaciˇ:
Ajuntament de l'Ampolla
Codi d'expedient:
G1500/2021
Tipus de tramitaciˇ:
OrdinÓria
Tipus de contracte:
Subministraments
Subtipus de contracte:
Adquisiciˇ
Procediment d'adjudicaciˇ:
Obert
Projecte finanšat amb el Mecanisme de Recuperaciˇ i ResiliŔncia (Fons NextGeneration EU):
No
Projecte finanšat amb fons REACT-EU (Fons NextGeneration EU):
No
Compra p˙blica d'innovaciˇ:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitaciˇ
  • Adjudicaciˇ
  • Formalitzaciˇ

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripciˇ de la prestaciˇ:
L'objecte del contracte Ús el subministrament de men˙s per al menjador escolar de l'Escola P˙blica Mediterrani a l'Ampolla i de la Llar d'Infants Municipal (Marinada).
L'Ajuntament gestiona el servei del menjador escolar de l'Escola P˙blica Mediterrani i de la Llar d'infants municipal La Marinada, i disposa dels recursos humans propis per a l'atenciˇ de l'alumnat per˛ no aixÝ, dels mitjans per a l'elaboraciˇ dels men˙s
Pressupost de licitaciˇ:
52.560,00 € sense IVA 57.816,00 € IVA incl˛s (10,00%)
Termini d'execuciˇ:
13/09/21 - 25/06/23
└mbit geogrÓfic:
Ampolla
Termini de presentaciˇ d'ofertes:
18/08/21 14:00 h
Observacions:
El preu de la licitaciˇ s'estableix en la quantitat de 3,65 euros/men˙/dia. A aquest preu se li afegirÓ l'IVA corresponent
Valor estimat del contracte:
105.120,00 € sense IVA
Subhasta electr˛nica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Obertura de pliques (Sobre 2) :
25/08/21 13:00 L'Ampolla
Obertura de pliques (Sobre 3 amb criteris avaluables objectivament) :
30/08/21 11:00 L'Ampolla
Pr˛rroga:
Informaciˇ complementÓria sobre la pr˛rroga:
Es podrÓ acordar un mÓxim de dos pr˛rrogues, cadascuna d'elles per un nou curs escolar
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'adjudicaciˇ

 
Es compra innovaciˇ:
No
Reserva social:
No
Data d'adjudicaciˇ del contracte:
07/09/21
Termini per a la formalitzaciˇ del contracte:
La formalitzaciˇ del contracte s'efectuarÓ dins el termini de 15 dies hÓbils a comptar de l'endemÓ de la notificaciˇ de l'adjudicaciˇ, de conformitat amb l'article 156.3 del TRLCSP.
Motiu d'adjudicaciˇ:
Oferta ˙nica:
3,25 Ą men˙/dia/alumne + 0,33 Ą d'IVA
N˙mero d'ofertes rebudes:
1
Codi CPV:
55524000
Dades de l'empresa adjudicatÓria:
Denominaciˇ:
CÓtering Plat a Taula SL
Nacionalitat:
Espanya
Import:
3,58 € amb IVA
Import sense IVA:
3,25 €

Documentaciˇ

 
Acords:
ANUNCI ADJUDICACIO.pdf PDF
Quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions:
Řnica oferta
Informes TŔcnics:
INFORME VALORACIÓ MENJADOR ESCOLAR.pdf PDF
Condicions d'execuciˇ:
Les que consten als plecs de clÓusules administratives i prescripcions tŔcniques
Resoluciˇ d'adjudicaciˇ :
ACORD JUNTA ADJUDICACIÓ SUBMINITRAMENT MENÚS ESCOLARS.pdf PDF
AvÝs legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecciˇ de dades  |  © Generalitat de Catalunya