Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

Per motius tècnics vinculats a la propera posada en funcionament de la nova Plataforma de Serveis de Contractació Pública està programat un segon tall de servei de la Plataforma, que comportarà que no estigui disponible del divendres 24 de febrer a les 8h fins al dilluns 27 de febrer a les 8h aproximadament -la durada exacta d'aquest interval previst constarà inscrita en el Registre d'incidències de la pròpia Plataforma.

 

Servei de vigilància i seguretat del centre residencial d'educació intensiva (CREI) Can Rubió, i del centre residencial d'acció educativa (CRAE) Maria Assumpta, de la Direcció General d'Atenció a la Infància i l'Adolescència (BE-2021-1219)

Òrgan de contractació:
Departament de Drets Socials
Codi d'expedient:
BE-2021-1219
Tipus de tramitació:
Ordinària
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis d'investigació i seguretat, excepte els serveis de furgons blindats
Procediment d'adjudicació:
Obert
Projecte finançat amb el Mecanisme de Recuperació i Resiliència (Fons NextGeneration EU):
No
Projecte finançat amb fons REACT-EU (Fons NextGeneration EU):
No
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

Descripció de l'esmena:
Publicació de l'adjudicació del Lot 1
PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Servei de vigilància i seguretat del centre residencial d'educació intensiva (CREI) Can Rubió, i del centre residencial d'acció educativa (CRAE) Maria Assumpta, de la Direcció General d'Atenció a la Infància i l'Adolescència (DGAIA)
Pressupost de licitació:
255.536,64 € sense IVA 309.199,33 € IVA inclòs (21,00%)
Termini d'execució:
01/07/21 - 31/12/21
Àmbit geogràfic:
Espanya
Termini de presentació d'ofertes:
10/06/21 12:00 h
Observacions:
Consultes administratives: Servei de Contractació i Patrimoni.
Tel.: 93.882.22.27
Correu electrònic: contractacio.tsf@gencat.cat

Consultes tècniques, personal a subrogar, criteris d'adjudicació i model d'oferta: Direcció General d'Atenció a la Infància i l'Adolescència
Tel.: 93.551.77.30
Correu electrònic: mariareig@gencat.cat / jvicente.hernandez@gencat.cat
Valor estimat del contracte:
2.334.495,17 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
Obertura de pliques (Sobre amb els criteris que depenen de judici de valor) :
14/06/21 12:00 Acte públic no presencial. Les persones interessades en assistir virtualment a l¿acte han d¿enviar un correu electrònic a contractacio.tsf@gencat.cat com a molt tard fins a una hora abans de l¿acte, per ser incorporat a la reunió de l¿aplicatiu TEAMS
Obertura de pliques (Sobre amb criteris avaluables objectivament) :
19/07/21 12:00 Acte públic no presencial. Les persones interessades en assistir virtualment a l¿acte han d¿enviar un correu electrònic a contractacio.tsf@gencat.cat com a molt tard fins a una hora abans de l¿acte, per ser incorporat a la reunió de l¿aplicatiu TEAMS
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
prorrogable fins a 4 anys més
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'adjudicació

 
Descripció dels lots:
Número de lot:
1
Es compra innovació:
No
Descripció del lot:
Servei de vigilància i seguretat del CREI Can Rubió
Data d'adjudicació del contracte:
23/09/21
Termini per a la formalització del contracte:
D'acord amb el previst a l'article 153.3 de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de contractes del sector públic (LCSP), el contracte no es podrà formalitzar abans que transcorri un termini de 15 dies hàbils comptadors a partir de la remissió de la notificació de la resolució d'adjudicació. Finalitzat aquest termini, si fos escaient, es requerirà a l'empresa adjudicatària per tal que, en un termini màxim de 5 dies naturals a comptar des del dia següent a la recepció del requeriment, formalitzi el contracte.


Motiu d'adjudicació:
L'empresa adjudicatària ha presentat l'oferta valorada amb millor relació qualitat-preu
Codi CPV:
79710000
Número d'ofertes rebudes:
8
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
GRUPO CONTROL EMPRESA DE SEGURIDAD SA
Nacionalitat:
Espanya
Import:
192.156,52 € amb IVA
Import sense IVA:
158.807,04 €
Número de lot:
2
Es compra innovació:
No
Descripció del lot:
Servei de vigilància i seguretat del CRAE Maria Assumpta
Data d'adjudicació del contracte:
10/08/21
Termini per a la formalització del contracte:
D'acord amb el previst a l'article 153.3 de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de contractes del sector públic (LCSP), el contracte no es podrà formalitzar abans que transcorri un termini de 15 dies hàbils comptadors a partir de la remissió de la notificació de la resolució d'adjudicació. Finalitzat aquest termini, si fos escaient, es requerirà a l'empresa adjudicatària per tal que, en un termini màxim de 5 dies naturals a comptar des del dia següent a la recepció del requeriment, formalitzi el contracte.

Motiu d'adjudicació:
L'empresa adjudicatària ha presentat l'oferta valorada amb millor relació qualitat-preu
Codi CPV:
79710000
Número d'ofertes rebudes:
8
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
ENERPRO SL
Nacionalitat:
Espanya
Import:
86.395,16 € amb IVA
Import sense IVA:
71.400,96 €

Documentació

 
Acords:
AC01-001_CA.pdf
PDF
AC01-005_CA.pdf
PDF
Quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions:
QUADRE PUNTUACIONS LOT 2.pdf
PDF
QUADRE PUNTUACIONS LOT 1.pdf
PDF
Informes Tècnics:
informe valoracio ofertes Lot 2_CA.pdf
PDF
informe valoracio ofertes lot 1_signed_CA.pdf
PDF
Condicions d'execució:
Les establertes al PCAP
Resolució d'adjudicació :
Resolució adj Lot 2_CA.pdf
PDF
Resolució adj Lot 1_CA.pdf
PDF
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya