Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

Subministrament i manteniment de dos marcadors electrònics esportius nivell 2 i de dos jocs complets de dues cistelles de bàsquet

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Mollet del Vallès
Codi d'expedient:
COSU/21008
Tipus de tramitació:
Ordinària
Tipus de contracte:
Subministraments
Subtipus de contracte:
Adquisició
Procediment d'adjudicació:
Obert
Simplificat de tramitació sumària:
Projecte finançat amb fons del Mecanisme de Recuperació i Resiliència:
No
Projecte finançat amb fons REACT-EU:
No
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Subministrament i la instal·lació de dos marcadors Electrònics Nivell 2, amb els components necessaris pel seu funcionament i del joc complet de dues cistelles traslladables, plegables amb extensió de 325 cm i els seus respectius contrapesos i funda al Pavelló de Plana Lledó.
Respecte als marcadors, també caldrà subministrar els mòduls de possessió, que hauran de complir la normativa FIB exigible per a la categoria de LEB Plata i hauran de comptar obligatòriament amb indicació del temps de possessió, cronòmetre del temps de joc i senyal lluminosa de finalització de possessió.
Respecte del joc complet de dues cistelles traslladables, les cistelles han d'estar aprovades FIBA nivell 1 i certificades segons la norma UNE-EN1270.
Per altra banda s'haurà de proveir el següent material de recanvi:
Un taulell de vidre templat, de 1.800 mm x 1050 mm x 12 mm, amb marc metàl·lic.
Un Cèrcol dinàmic i flexible de 180 graus, segons les normes FIBA d'elasticitat i rebot de pilota.
També serà objecte del contracte el manteniment preventiu i correctiu durant els tres anys, a partir de la seva instal·lació.
La descripció dels treballs i serveis que conformen l'abast del contracte es detalla en el Plec de prescripcions tècniques (en endavant PPT).
Pressupost de licitació:
56.814,55 € sense IVA 68.745,60 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
3 anys 1 mes
Àmbit geogràfic:
Mollet del Vallès
Termini de presentació d'ofertes:
04/08/21 12:00 h
Observacions:
1. La data límit de documentació i informació, d'acord amb la clàusula 14 del PCAP, fins al 29.7.2021 per acceptació de preguntes i fins al 30.7.2021 per a la publicació de respostes; i fins al 4.8.2021 per a obtenció de plecs de clàusules en el Perfil del contractant de l'Ajuntament de Mollet del Vallès.

2. Remarquem la importància per part dels LICITADORS de la PARAULA CLAU per a la presentació i l'obertura del SOBRE DIGITAL. En aquest sentit, de conformitat amb les clàusules 14 i 18 del PCAP, es fa avís que en cas que alguna empresa LICITADORA no introdueixi la PARAULA CLAU, NO es podrà accedir al contingut del SOBRE xifrat. Així, atès que la presentació d'ofertes a través de l'eina de SOBRE DIGITAL es basa en el xifratge de la documentació i requereix necessàriament la introducció per part de les empreses LICITADORES de la/les PARAULA/ES CLAU, que només elles custodien durant tot el procés, per poder accedir al contingut xifrat dels sobres, NO es podrà efectuar la valoració de la documentació de la seva oferta que no es pugui desxifrar per no haver introduït l'empresa la PARAULA CLAU.

En aquest sentit, està previst que a partir de les 12 hores del dia 5 d'agost de 2021 els LICITADORS rebreu per correu electrònic una COMUNICACIÓ de petició de PARAULA CLAU, per tal que introduïu la PARAULA CLAU per a què s'iniciï el PROCES DE DESXIFRAT del/s SOBRE/S DIGITAL/S corresponent a l'expedient de contractació de referència. Els LICITADORS podreu INTRODUIR les PARAULES CLAUS dels sobres en l'ENLLAÇ indicat en dita COMUNICACIÓ. La introducció d'aquesta PARAULA CLAU només implica el desxifrat del contingut del sobre esmentat, però no es realitzarà la seva obertura fins al moment de l'obertura de pliques (6 d'agost de 2021, a partir de les 12.00 hores) especificat a l'anunci de licitació.

3. Aquest contracte NO hi ha subrogació de personal, de conformitat amb l'article 130.1 de la LCSP.

4. Aquesta actuació està cofinançada mitjançant el Programa General d'Inversions (PGI) de la Diputació de Barcelona: Línia de suport 1 "Projectes sostenibles".
Valor estimat del contracte:
56.814,55 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'adjudicació

 
Es compra innovació:
No
Reserva social:
No
Data d'adjudicació del contracte:
09/08/21
Termini per a la formalització del contracte:
3 dies hàbils des de la recepció de la notificació l'adjudicatari formalitzarà el contracte amb la signatura en el mateix trasllat, de conformitat amb l'article 159.6.g) de la LCSP i 23 del PCAP.
Motiu d'adjudicació:
Valoració dels criteris d'adjudicació, tots avaluables de forma automàtica: 1. Oferta econòmica. 2.Ampliació del període de manteniment preventiu sense cost. 3.Reducció els dies naturals d'entrega i subministrament.
Número d'ofertes rebudes:
3
Identitat d'empreses licitadores:
PL SPORTS, SL ESTEBAN SPORTING, GOOD EQUIPAMENTS SL BROKER KIROL SL
Codi CPV:
37450000
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
BROKER KIROL SL
Nacionalitat:
Espanya
Import:
54.329,00 € amb IVA
Import sense IVA:
44.900,00 €

Documentació

 
Acords:
.
Quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions:
.
Informes Tècnics:
21008su acta unitat tècnica.pdf
PDF
21008su acta unitat tècnica documentació tècnica (3).pdf
PDF
informe homologació.pdf
PDF
Condicions d'execució:
Les establertes al PCAP, especialment les clàusules 33 a 35 i els PPT
Resolució d'adjudicació :
21008su resolució adjudicació.pdf PDF
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya