Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

REHABILITACIÓ DE L'EDIFICI CONSISTORIAL I ACTUACIONS DE MILLORA DELS EQUIPAMENTS MUNICIPALS

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Castellar de la Ribera
Codi d'expedient:
75.2/2019
Tipus de tramitació:
Ordinària
Tipus de contracte:
Obres
Subtipus de contracte:
Acabat d'edificis i obres
Procediment d'adjudicació:
Obert
Tramitació simplificada:
Projecte finançat amb fons del Mecanisme de Recuperació i Resiliència:
No
Projecte finançat amb fons REACT-EU:
No
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
El projecte té per objecte principal la reforma de la planta baixa de la masia. Actualment la planta baixa té un ús puntual per part del consistori ja que les oficines es troben ubicades provisionalment al local social del municipi, és per això que es pretén redistribuir la planta baixa i habilitar-la per tal de que aculli les oficines de l'Ajuntament.
En la zona poliesportiva municipal es projecten un seguit d'actuacions necessàries per a la millora del funcionament i el servei dels equipaments municipals existents, les quals contribuiran a la reducció de la despesa municipal, s'adequaran a la normativa actual i tenen com a objectiu la conservació dels béns de titularitat municipal i la finalitat d'increment del seu ús per part de la població.
En aquesta zona es centralitzen tota una sèrie d'equipaments municipals els quals s'inter-relacionen entre ells i es complementen i comparteixen espais, en aquesta zona s'hi ubica el local social, els vestidors de la pista poliesportiva coberta i la pista poliesportiva coberta.
Pressupost de licitació:
104.446,28 € sense IVA 126.379,99 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
2 mesos
Àmbit geogràfic:
Castellar de la Ribera
Termini de presentació d'ofertes:
29/07/21 23:59 h
Valor estimat del contracte:
104.446,28 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'adjudicació

 
Reserva social:
No
Data d'adjudicació del contracte:
30/07/21
Codi CPV:
45200000
Contracte desert

Documentació

 
Condicions d'execució:
les previste en els plecs
Resolució d'adjudicació :
certificat acord de Ple declaració desert i inici nova contractació ns.pdf PDF
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya